Umiejętności zwiadowcy | Zwiadowca | Eador Władcy rozdartego świata
Aktualizacja:
Umiejętności zwiadowcy
Umiejętności zwiadowcy w pierwszej kolejności pozwalają na zwiększenie statystyk bohatera w zakresie walki dystansowej oraz obrony przed magią i obrażeniami zasięgowymi. Są one szczególnie przydatne dla herosów z tej właśnie klasy, ale nie opłacają się za bardzo jeśli gramy przedstawicielem innej profesji. Nie należy jednak załamywać rąk, ponieważ zdolność Scouting [Podjazd] umożliwia sabotowanie wrogich zapasów - a to oznacza sporą przewagę w czasie bitwy. Ponadto powinniśmy pomyśleć nad skillami zwiększającymi przychody, a dla dowódców wyspecjalizowanych w walce na dystansie (Tactician [Taktyków]) przygotowano przydatne Znajdowanie drogi [Pathfinding]. Nie jest więc tak źle, jak można by sądzić.
Nazwa | Ikona | 1 poziom | 2 poziom | 3 poziom | 4 poziom | 5 poziom |
Markmanship [Strzelectwo] | ![]() | Atak dystansowy +1 | Atak dystansowy +1 | Atak dystansowy +1 Zasięg strzału +1 | Atak dystansowy +2 | Atak dystansowy +2 Zasięg strzału +1 |
Reaction [Reakcja] | ![]() | Inicjatywa +1 Obrona dystansowa +1 Odporność +1 | Inicjatywa +1 Obrona dystansowa +1 Odporność +1 | Inicjatywa +1 Obrona dystansowa +1 Odporność +1 | Inicjatywa +1 Obrona dystansowa +1 Odporność +1 | Inicjatywa +1 Obrona dystansowa +1 Odporność +1 |
Scouting [Podjazd] | ![]() | Eksploracja +5 Pozwala na zwiad (podejrzenie jednostek wroga) | Eksploracja +5 Pozwala na wszczęcie fałszywego alarmu (zmniejsza staminę wrogów) | Eksploracja +5 Pozwala na zatrucie wrogich zapasów (zatruwa wrogów) | Eksploracja +10 Pozwala na wywołanie paniki (zmniejsza morale wrogów) | Eksploracja +10 Zwiad i sabotaż są o 50% tańsze |
Archery [Łucznictwo] | ![]() | Precyzyjny strzał +1 Amunicja +1 | Precyzyjny strzał +1 Amunicja +1 | Precyzyjny strzał +1 Amunicja +1 | Precyzyjny strzał +2 Amunicja +1 | Precyzyjny strzał +2 Amunicja +1 |
Pathfinding [Znajdowanie drogi] | ![]() | Znajomość lasów +1 | Znajomość wzgórz +1 | Znajomość bagien +1 Mobilność +1 | Znajomość terenu +3 | Znajomość terenu +4 Mobilność +1 |
Diplomacy [Dyplomacja] | ![]() | Nagrody +10% Ceny w sklepach -10% | Nagrody +10% Ceny w sklepach -10% | Nagrody +20% Ceny w sklepach -10% | Nagrody +30% Ceny w sklepach -10% | Nagrody +30% Ceny w sklepach -10% |
Looting [Plądrowanie] | ![]() | Łupy wojenne +10% | Łupy wojenne +10% | Łupy wojenne +10% | Łupy wojenne +20% | Łupy wojenne +20% |
Zwiadowcy powinni rozwijać trzy najważniejsze dla siebie zdolności - Marksmanship, Archery i Reaction. Pozwalają one na uzyskanie zadowalających wyników podczas walki dystansowej i równocześnie gwarantują pewną ochronę przed wrogimi strzelcami i magami. W dalszej kolejności warto zainteresować się dyplomacją lub plądrowaniem - obie opcje są w zasadzie równie dobre, ale powinno się inwestować tylko w jedną z nich (aby nie marnować punktów doświadczenia). Co prawda znajdowania drogi oraz podjazd okazują się być znacznie przydatniejsze w czasie bitew, jednak bez odpowiednich skilli reperujących nasze finanse z pewnością zbankrutujemy (lub przynajmniej ucierpimy wskutek zastoju gospodarczego) - dlatego to właśnie one mają pierwszeństwo. Oczywiście jeśli radzimy sobie bez nich, to tym lepiej dla nas.
0
Komentarze czytelników
djmaciek Pretorianin
już o tym pisałem wcześniej, że można shardy zdobywać grając wyłącznie jednym hero, to niektórzy niedowierzali...
MiszczCzarny Pretorianin
@ djmaciek
Taka taktyka może sprawdzać się na małych mapkach z 1-2 przeciwnikami, ale na większych nie ma racji bytu. Kiedy będziesz walczył z jednym wrogiem daleko od stolicy, drugi Ci ją zdobędzie.
djmaciek Pretorianin
ok, sprawdzę na większych mapachm chociaz ja robię tak, ze eksploruję w obrebie własnej stolicy i potem przy wylevelowanym herosie i sporej ilości geldu zabezpieczam stolicę i dopiero huzia na józia.
Mister46 Junior
Po najnowszym patchu mam problem z uzdrowicielami nie mogą używać leczenia miał tak ktoś?
zaqrwe Junior
Wie ktoś jakie dokładnie trzeba mieć wymogi do zawarcia przymierzy? Mam karmę wysoko na +, dużą armię i nie mogę zawrzeć przymierzy z elfami ani niziołkami, odrzucają moją propozycję zawsze. U niziołków to odpowiedź "Słyszeliśmy, że zawarłeś kilka przymierzy", a nie zawarłem żadnego w tej mapie. Gram łowcą hersztem, dyplomacja na poziomie 3.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







