Call of Cthulhu: Mroczne zakątki świata. 10 dobrych gier inspirowanych mitologią Lovecrafta
Lovecraft za życia był twórcą niszowym. Ot, pisarz, któremu zdarzało się publikować w magazynach z opowiadaniami grozy, a pod koniec życia stać się literackim guru dla garstki zapaleńców. Czy z grami o Cthulhu i spółce jest podobnie?
Call of Cthulhu: Mroczne zakątki świata
- Rok premiery: 2005
- Platformy: Xbox, PC
- Gatunek: przygodowa gra akcji FPP, horror
- Inspiracje dziełami Lovecrafta: lokacje, projekty przeciwników, fabuła, sposób opowiadania historii, KLIMAT
- Co powiedzieliby o tym Wielcy Przedwieczni: „Ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn”
Grę trudno zaklasyfikować pod względem gatunkowym. Na pewno jest horrorem. Na początku jednak nie ma w niej nic z survivalu. Ot, kierujemy poczynaniami detektywa usiłującego wyjaśnić dziwne wydarzenia w małym miasteczku. Klimat można siekać nożem, a mieszkańcy Innsmouth sprawiają wrażenie, jakby myśleli o posiekaniu również nas, ale ostatecznie ograniczają się do bycia grubiańskimi dziwakami. I tak mija pierwsza część gry.
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie