Recenzje gier 95
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Battalion Wars - recenzja gry
recenzja gry30 marca 2006
Pamiętacie Cannon Fodder, kultową strzelaninę z Amigi? Wyobraźcie sobie podobny klimat – zabawne, karykaturalne postaci żołnierzy i pojazdów, duża dynamika, zręcznościowy charakter. Teraz to wszystko ubierzmy w trójwymiarową grafikę z kamerą TPP.
Battalion Wars - recenzja gryOnimusha: Dawn of Dreams - recenzja gry
recenzja gry29 marca 2006
Jeśli lubisz fikuśne fryzury, wielkie miecze i przydługawe monologi czarnych charakterów, Onimusha to gra dla ciebie.
Onimusha: Dawn of Dreams - recenzja gryAgatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2006
Z różnych stron Anglii na małą wysepkę przybywa dziesięć, jakże odmiennych, osób. Chociaż preteksty, na podstawie których zdecydowali się odbyć tę niezwykłą podróż, pozostają ich tajemnicą, każda z nich została zaproszona przez pana U.N. Owena...
Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry
The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2006
Najbardziej wyczekiwana gra ostatnich miesięcy ląduje z wielkim hukiem i od razu udowadnia, że śmiało można ją wymieniać obok najlepszych RPG-ów w historii.
The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gryMarc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure - recenzja gry
recenzja gry24 marca 2006
Pierwsza pozycja dedykowana graficiarzom - strzał w dziesiątkę czy próba stworzenia gry na wydumanym temacie? Odpowiedź w tekście.
Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure - recenzja gry
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC
recenzja gry24 marca 2006
Oczekiwania związane z tym tytułem, skutecznie podgrzewane przez kampanię informacyjną były ogromne. Czy fabuła to wystarczający argument, aby zrównoważyć słabe strony komputerowego Ojca chrzestnego?
Ojciec chrzestny - recenzja gry na PCUrban Reign - recenzja gry
recenzja gry23 marca 2006
Brad Hawk mówi o sobie: profesjonalista. Mimo, iż nikt nie wie, skąd pochodzi i mało kto mu ufa, zapotrzebowanie w okolicy na jego usługi jest ogromne, ponieważ potrafi zdrowo przyłożyć.
Urban Reign - recenzja gryFight Night Round 3 - recenzja gry
recenzja gry22 marca 2006
Podczas gdy oczy wszystkich zwrócone są na Fight Night Round 3 na X-Boxa 360, po cichu przydreptała do nas wersja na Playstation 2. Poprzednia część tej gry zaskoczyła nas - tym razem wiemy już, czego można się spodziewać.
Fight Night Round 3 - recenzja gry
Recenzja gry Ojciec chrzestny - przyzwoity klon Mafii?
recenzja gry21 marca 2006
Wirtualny Ojciec chrzestny nie okazał się dziełem, ustanawiającym nową jakość w dziedzinie trójwymiarowych gier akcji. Developerzy przygotowali produkt, który jest po prostu przyzwoity.
Recenzja gry Ojciec chrzestny - przyzwoity klon Mafii?
TOCA Race Driver 3 - recenzja gry
recenzja gry17 marca 2006
Nie imponująca grafika uczyniła ToCĘ znaną – gracze od pierwszej części ubóstwiali świetnie zrealizowane zniszczenia karoserii. Nie inaczej jest tym razem... Lekkie uderzenie kończy się wygięciem blach, zbiciem lamp czy urwaniem lusterek.
TOCA Race Driver 3 - recenzja gry
TOCA Race Driver 3 - recenzja gry na Xboksie
recenzja gry17 marca 2006
Nie imponująca grafika uczyniła ToCĘ znaną – gracze od pierwszej części ubóstwiali świetnie zrealizowane zniszczenia karoserii. Nie inaczej jest tym razem... Lekkie uderzenie kończy się wygięciem blach, zbiciem lamp czy urwaniem lusterek.
TOCA Race Driver 3 - recenzja gry na Xboksie
TOCA Race Driver 3 - recenzja gry na PC
recenzja gry17 marca 2006
Nie imponująca grafika uczyniła ToCĘ znaną – gracze od pierwszej części ubóstwiali świetnie zrealizowane zniszczenia karoserii. Nie inaczej jest tym razem... Lekkie uderzenie kończy się wygięciem blach, zbiciem lamp czy urwaniem lusterek.
TOCA Race Driver 3 - recenzja gry na PC
Call of Duty 2 - recenzja gry
recenzja gry16 marca 2006
Wszelkie porty niemal zawsze wzbudzają kontrowersje, wywołują dyskusję i porównania – często zażarte, w których każda ze stron uważa się powiernika Prawdy Ostatecznej...
Call of Duty 2 - recenzja gryCrashday - recenzja gry
recenzja gry15 marca 2006
Pierwsze informacje o Crashday’u pojawiły się pod koniec 2002 roku. Już wtedy firma Moonbyte pokazała pokaźną galerię zdjęć pochodzących z gry, które wyglądały bardzo atrakcyjnie. Wydawało się, że finalny produkt nadjedzie w ciągu kilku miesięcy...
Crashday - recenzja gryLemmings - recenzja gry
recenzja gry15 marca 2006
Lemmings w wersji na PlayStation Portable jest grą dobrą i wartą polecenia. Miłośnicy łamania głowy znajdą tu wszystko, czego im potrzeba: dziesiątki poziomów, wiele złożonych problemów, możliwości wielokrotnego przechodzenia plansz na różne sposoby itd.
Lemmings - recenzja gryTycoon City: New York - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2006
Tycoon City: New York tak na dobrą sprawę nie jest pełnoprawną strategią ekonomiczną. O posiadane fundusze rzadko kiedy trzeba się martwić – niemniej można przy niej bardzo miło niejeden wieczór spędzić.
Tycoon City: New York - recenzja gryProject Zero III: The Tormented - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2006
Niszowy, bardzo japoński survival horror. Nie ma tu wielkiego postępu w porównaniu z poprzednimi częściami, ale interesująca fabuła, wyjaśnienie wielu zagadek i spektakularny finał powinny przyciągnąć miłośników serii na stosunkowo długi okres czasu.
Project Zero III: The Tormented - recenzja gryConflict: Global Storm - recenzja gry
recenzja gry9 marca 2006
Global Storm to pierwszy od niepamiętnych czasów grywalny reprezentant serii Conflict. Gra doczekała się wielu upragnionych modyfikacji, dzięki czemu można nareszcie stwierdzić, iż zabawa potrafi sprawiać dużą przyjemność.
Conflict: Global Storm - recenzja gryDungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2006
Zapraszamy wszystkich miłośników systemu D&D, lubiących przeczesywanie mrocznych lochów i jaskiń w towarzystwie innych maniaków takiej zabawy. Ci, którzy identyfikują się z grami cRPG oraz grywali w normalne RPG, na pewno poczują się tu jak w domu.
Dungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gryWe Love Katamari - recenzja gry
recenzja gry7 marca 2006
We Love Katamari to gra relaksująca. To również idealna gra dla tych, którzy narzekają na brak świeżych pomysłów i lubują się w grach „innych”. Proste zasady, niezła, pokręcona muzyka i taki sam unikalny styl.
We Love Katamari - recenzja gryPac-Man World 3 - recenzja gry
recenzja gry6 marca 2006
W 2005 roku Pac-Man obchodził swoje 25-te urodziny. Oznacza to mniej więcej tyle, że ta minimalistyczna postać jest starsza od większości z nas. Przygnębiające, co?
Pac-Man World 3 - recenzja gry
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry
recenzja gry3 marca 2006
EA rzadko aż tak dobitnie udowadnia, że potrafi wydać sequela z wyobraźnią. BfME2 jest nie tylko solidnym RTS-em, ale i gratką dla każdego, który na temat Śródziemia wie trochę więcej, niż zostało powiedziane w filmach.
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gryStar Wars: Empire At War - recenzja gry
recenzja gry2 marca 2006
W EaW znajdziesz wszystko, co rozsławiło Gwiezdne Wojny. Dostaniesz szturmowców w białym plastiku, Lorda Vadera duszącego rebeliantów, trójkątne niszczyciele, X-wingi oraz Sokoła Millenium. Całość polana lekkim, RTS-owym sosem i dopięta na ostatni guzik.
Star Wars: Empire At War - recenzja gry
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry
recenzja gry1 marca 2006
„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gryPrzygotowaliśmy już ponad 3300 recenzji. Jeżeli szukasz profesjonalnych opinii redaktorów, ocen, wyczerpujących testów, lub nie wiesz, jaką grę komputerową, konsolową czy mobilną kupić – w tym miejscu znajdziesz nasze rekomendacje oraz gry, które zdecydowanie odradzamy. Polecamy zwłaszcza recenzje takich gier jak Mafia: Dawne strony, RoboCop: Rogue City - Unfinished Business oraz Tiny Bookshop.