Wizardry 8: Mountain Wilderness

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Niebezpieczna okolica - Mountain Wilderness w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Niebezpieczna okolica. Szwenda się tu sporo groźnych stworzeń, z których najpaskudniejsze są Bitter Wings ziejące straszliwie silną trucizną. Czary podnoszące armor class oraz jakikolwiek sposób na leczenie zatruć muszą być na podorędziu. Można tu jednak w niemal ogóle nie zaglądać bez wielkiego uszczerbku dla fabuły i dostać się do Rapax Riftu za pomocą teleportera T'Rangów. Wyjście prowadzące stąd na Ascension Peak jest bezużyteczne, gdyż dalej drogę przegradza nie dająca się przeskoczyć kamienna barykada usypana przez Rapaxy.

Bela

Przybył na planetę Dominus tropem Dark Savanta. Od dawien dawna zajmuje się badaniem dzieła stworzenia, rola grana w nim przez Savanta zaś interesuje go szczególnie. Ma swoje podejrzenia względem celu, dla którego Savant pożąda dostępu do Cosmic Circle, lecz by ich dowieść musi dopuścić Dark Savanta do boskiej kwatery, by tam je zweryfikować. Zapytany wprost o Cosmic Circle wykłada drużynie swój plan: zdobyć trzy artefakty, rozbroić bombę w Arnice i spotkać się z nim na Ascension Peak. Można się od niego dowiedzieć sporo o całym zamieszaniu na punkcie kradzieży Cosmic Forge i jej następstw.

Grota

Skryta pod wodospadem. Znajduje się w niej sporo użytecznych przedmiotów.

Krypta

Broni jej kilka potworów, a znajdują się w niej dwie skrzynie zabezpieczone dość ciężkimi do przejścia pułapkami.

Bonus

Tu znajduje się wejście do jednego z trzech bonusowych labiryntów. Zajrzyj do rozdziału o bonusach w grze.

Anselm

Tutaj można spotkać głowę kościoła Higardi. Oblężony w grocie przez Rapaxów, dziękuje za przybycie mu na pomoc (jeśli gracz wstąpił wcześniej do Rapax Templars, wówczas walki nie będzie). Wydaje się, że coś z tego spotkania powinno wyniknąć, lecz o niczym takim nie wiem.

Podobało się?

0

Wizardry 8

15 listopada 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2002-08-07
11:33

zanonimizowany25885 Junior

👎

Czytam i oczom nie wierzę. 6 lizardmenów wojowników to niby drużyna marzeń? przecieżto łora. Musisz mieć kapłana i maga na podstawowym składzie. 2 walczących wystarczy. Nawet na początku dobrze poprowadzony mag i kapłan lepiej zadająrany niż wojownik. Poza tym czemu Lizardmen? Drakon jest lepszy - jak przeciwników kupa to zionie ogniem, a specjalnie nie ustępuje jaszczurowi siłą. I po co zachwalać łotrzyka? ta postać jest do kitu. 1 bard zastąpi go w zupełności, a i swoimi instrumentami zasieje nieźle zamętu. Poza tym kto powiedziałże firebale w wizadry sądobre? to słąbe zaklęcia. Magowie i kapłani (a także i bard czy majsterkowicz) sągłównie po to aby na swoich rzucać czary ochronne, a przeciwników osłąbiać, zamrażaći itp. Dla przykładu sparaliżowanemu wrogowi wojownik zada od 1,5 do 2 razy więcej obrażeń jednym ciosem. 2 drużyny prowadziłem i w życiu bym samych wojowników nie zrobił! W różnorodności siłą. Poza tym Android RFS-81 wejdzie wszędzie! na każdy obszar (z wyjątkiem NA SKRAJU DZICZY, kiedy będzie tam już obóz rapaksów), i jest on według mnie koniecznym nabytkiem dla KAŻDEJ drużyny.
MICEK

Komentarz: zanonimizowany25885
2002-08-12
08:37

zanonimizowany25021 Junior

" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac

Komentarz: zanonimizowany25021
2002-08-12
08:38

zanonimizowany25021 Junior

😊

" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac
chodziło mi o mojego męża...

Komentarz: zanonimizowany25021
2002-09-15
01:43

zanonimizowany32076 Legionista

początek tworzenia drużyny to jak dla mnie trzy podstawowe postacie:1. bard - kapitalne instrumenty toworzace z niego doskonałego czarujacego bez ograniczeń many. Np dulcimer ukojenia dający uzdrowienie wszystkich. Dzięki temu instrumentowi nie obawiasz sie żadnego przeciwnika (jest chyba w zamkniętym budynku-przejście teleportem od Umpani). Ponadto od początku walczy łukiem dając doskonałe wsparcie dalekiego zasięgu.2.majsterkowicz-w/w powody.3.łowca-dla umiejetnosci zwiadu. Od początku wymiata ponadto na dystans. Na wyzszych poziomach rozwija księgę alchemika (jak dla mnie obok kapłanskiej najlepszą). Mając te trzy postacie zapomnij o wszelkich specjalistach od czarów, którzy bez many są właściwie bezwartościowi. Ponadto prawdziwie silni przeciwnicy są na magię bardzo odporni ograniczając jej efektywność. Do tej trójcy ja osobiście dodaję jednak kapłana, dla jego czarów defensywnych zwiększających odporność na magię i regeneracji wytrzymałości przydatnej dla trójcy. Do tego dodaj dwóch wojów dla łatwej gry od początku i wymiatanie czas zacząć :). Kapłan, tarcza żywiołów alchemika (łowcy), dulcimer ukojenia barda, i bardzo szybko nie zwracasz uwagi na czarujących przeciwników.

Komentarz: zanonimizowany32076
2009-06-05
16:18

zanonimizowany603893 Legionista

Jak w tej grze kogoś zaatakować?

Komentarz: zanonimizowany603893

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl