Wizardry 8: Mine Tunnels

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Miejsce bardzo interesujące z turystycznego punktu widzenia - Mine Tunnels w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Miejsce bardzo interesujące z turystycznego punktu widzenia. Ponadto można tu znaleźć, w tunelu prowadzącycm do Lower Marten's Bluff gigantyczny srebrny samorodek, służący do konstrukcji Mirror Armor. Najistotniejsze jednak jest to, iż tędy wiedzie alternatywna droga do tej części Lower Marten's Bluff, której zwiedzenie jest niezbędne dla pozyskania Marten's Idol. Bez popadania zaś w konflikt z T'Rangami trudno się tam inaczej dostać.

RFS-81 (Android, mnich, poziom 10)

Uszkodzony android Dark Savanta. Funkcjonalność przywróci mu buteleczka NAS-81, którą można znaleźć w Arnice w pobliżu wieży Savanta.

Uwaga

Pułapka na intruzów, której zadaniem jest przygniecenie tychże spadającymi głazami. Jeśli jednak drużyna się pospieszy z przejściem, to nic się jej nie stanie. Droga za nią zostanie wprawdzie zagruzowana, lecz będzie możliwość wrócić przez laboratorium Tantrisa, przez otwieralną od środka ścianę.

Tantris (T'Rang, samuraj, poziom 6)

T'Rang dający się zwerbować do drużyny, okrutnie się pali do walki i poleca swoje usługi podczas infiltracji szeregów Umpani. Na ścianie znajduje się kontrolka z czterema przyciskami. Wciśnięcie lewego górnego podnosi pokrywę, na której wyrysowane są właściwe ustawienia przełączników na panelu w baraku.

Barak

Jest sposobność, by pojeździć sobie wagonikami po opuszczonej kopalni. Panel kontrolny na ścianie służy do wyboru trasy. Kółeczka na nim należy tak poprzestawiać, by pi razy oko otworzyć sobie trasę przejazdu z lewej strony na górę, na prawo lub na dół. Oba pierwsze przejazdy kończą się w pobliżu baraku, do którego można wówczas wrócić. Ostatni (wybrany zgodnie ze schematem znajdującym się u Tantrisa) prowadzi do Lower Marten's Bluff.

Podobało się?

0

Wizardry 8

15 listopada 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2002-08-07
11:33

zanonimizowany25885 Junior

👎

Czytam i oczom nie wierzę. 6 lizardmenów wojowników to niby drużyna marzeń? przecieżto łora. Musisz mieć kapłana i maga na podstawowym składzie. 2 walczących wystarczy. Nawet na początku dobrze poprowadzony mag i kapłan lepiej zadająrany niż wojownik. Poza tym czemu Lizardmen? Drakon jest lepszy - jak przeciwników kupa to zionie ogniem, a specjalnie nie ustępuje jaszczurowi siłą. I po co zachwalać łotrzyka? ta postać jest do kitu. 1 bard zastąpi go w zupełności, a i swoimi instrumentami zasieje nieźle zamętu. Poza tym kto powiedziałże firebale w wizadry sądobre? to słąbe zaklęcia. Magowie i kapłani (a także i bard czy majsterkowicz) sągłównie po to aby na swoich rzucać czary ochronne, a przeciwników osłąbiać, zamrażaći itp. Dla przykładu sparaliżowanemu wrogowi wojownik zada od 1,5 do 2 razy więcej obrażeń jednym ciosem. 2 drużyny prowadziłem i w życiu bym samych wojowników nie zrobił! W różnorodności siłą. Poza tym Android RFS-81 wejdzie wszędzie! na każdy obszar (z wyjątkiem NA SKRAJU DZICZY, kiedy będzie tam już obóz rapaksów), i jest on według mnie koniecznym nabytkiem dla KAŻDEJ drużyny.
MICEK

Komentarz: zanonimizowany25885
2002-08-12
08:37

zanonimizowany25021 Junior

" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac

Komentarz: zanonimizowany25021
2002-08-12
08:38

zanonimizowany25021 Junior

😊

" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac
chodziło mi o mojego męża...

Komentarz: zanonimizowany25021
2002-09-15
01:43

zanonimizowany32076 Legionista

początek tworzenia drużyny to jak dla mnie trzy podstawowe postacie:1. bard - kapitalne instrumenty toworzace z niego doskonałego czarujacego bez ograniczeń many. Np dulcimer ukojenia dający uzdrowienie wszystkich. Dzięki temu instrumentowi nie obawiasz sie żadnego przeciwnika (jest chyba w zamkniętym budynku-przejście teleportem od Umpani). Ponadto od początku walczy łukiem dając doskonałe wsparcie dalekiego zasięgu.2.majsterkowicz-w/w powody.3.łowca-dla umiejetnosci zwiadu. Od początku wymiata ponadto na dystans. Na wyzszych poziomach rozwija księgę alchemika (jak dla mnie obok kapłanskiej najlepszą). Mając te trzy postacie zapomnij o wszelkich specjalistach od czarów, którzy bez many są właściwie bezwartościowi. Ponadto prawdziwie silni przeciwnicy są na magię bardzo odporni ograniczając jej efektywność. Do tej trójcy ja osobiście dodaję jednak kapłana, dla jego czarów defensywnych zwiększających odporność na magię i regeneracji wytrzymałości przydatnej dla trójcy. Do tego dodaj dwóch wojów dla łatwej gry od początku i wymiatanie czas zacząć :). Kapłan, tarcza żywiołów alchemika (łowcy), dulcimer ukojenia barda, i bardzo szybko nie zwracasz uwagi na czarujących przeciwników.

Komentarz: zanonimizowany32076
2009-06-05
16:18

zanonimizowany603893 Legionista

Jak w tej grze kogoś zaatakować?

Komentarz: zanonimizowany603893

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl