Wizardry 8: Bayjin

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Miejsce bardzo urokliwe turystycznie, lecz wyjątkowo paskudne zważywszy szanse na przeżycie w nim drużyny - Bayjin w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Miejsce bardzo urokliwe turystycznie, lecz wyjątkowo paskudne zważywszy szanse na przeżycie w nim drużyny. Rynjin rzucają sporo silnych czarów mentalnych i walka z nimi wymaga bezwzględnie posiadania w swoim arsenale czarów podnoszących odporność drużyny (magic screen, soul shield). Można do zdradliwe miejsce ominąć i dostać się do Sea Caves za pośrednictwem Mt. Gigas Water Caves.

Wioska

Tu przebywa szczególnie dużo silnych Rynjinów. W razie kłopotów można wykorzystywać do walki ich własne chatki chowając się w środku tuż za drzwiami tak, aby Rynjin z zewnątrz nie mogli drużyny dostrzec. Zmuszeni zaglądać do środka po jednym będą znacznie łatwiejsi do pokonania.

Akwalungi

Podmorska przeprawa wymaga, by wszyscy członkowie drużyny mieli ubrane akwalungi. Jeśli drużyna nie dostała ich od Umpani, wówczas znajdzie komplet ośmiu takowych w tej chatce.

Statek

Tu spadł zestrzelony przez Dark Savanta statek Helazoidów. W środku można znaleźć nienaruszoną czarną skrzynkę. Z niej to można się dowiedzieć za pomocą FRAS w Arnice na jakich współrzędnych orbituje statek Savanta.

Cele

W jednej z nich przebywa jedyna ocalała z kraksy Helaziodka Jan-Ette, w drugiej sierzant Glumph. Jan-Ette wyjaśnia, że pochodzi z kolonii Higardi na Guardii, gdzie mieli pilnować Astral Dominae do czasu Wstąpienia, lecz gdy Dark Savant zdołał go zdobyć ruszyli za nim w pościg i ponieśli sromotną klęskę. Przypomina jeszcze, jak ważne jest to, by nie dopuścić Savanta do Cosmic Circle, ofiarowuje drużynie transparent "Niech żyją Helazoidzi" i umiera. Sierżant Glumph (Umpani, wojownik, poziom 11) jest rozmówcą jeszcze gorszym - straszliwie wściekły na generała Yamira, który posłał jego ludzi na najgorzej zaplanowaną misję w historii Federacji i odgraża się, że gdy go wróci do bazy, powie generałowi, co o nim myśli. Odeskortowanie Glumpha do generała stanowi cel jednej przydzielonych przez Umpani misji.

Podobało się?

0

Wizardry 8

15 listopada 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2002-08-07
11:33

zanonimizowany25885 Junior

👎

Czytam i oczom nie wierzę. 6 lizardmenów wojowników to niby drużyna marzeń? przecieżto łora. Musisz mieć kapłana i maga na podstawowym składzie. 2 walczących wystarczy. Nawet na początku dobrze poprowadzony mag i kapłan lepiej zadająrany niż wojownik. Poza tym czemu Lizardmen? Drakon jest lepszy - jak przeciwników kupa to zionie ogniem, a specjalnie nie ustępuje jaszczurowi siłą. I po co zachwalać łotrzyka? ta postać jest do kitu. 1 bard zastąpi go w zupełności, a i swoimi instrumentami zasieje nieźle zamętu. Poza tym kto powiedziałże firebale w wizadry sądobre? to słąbe zaklęcia. Magowie i kapłani (a także i bard czy majsterkowicz) sągłównie po to aby na swoich rzucać czary ochronne, a przeciwników osłąbiać, zamrażaći itp. Dla przykładu sparaliżowanemu wrogowi wojownik zada od 1,5 do 2 razy więcej obrażeń jednym ciosem. 2 drużyny prowadziłem i w życiu bym samych wojowników nie zrobił! W różnorodności siłą. Poza tym Android RFS-81 wejdzie wszędzie! na każdy obszar (z wyjątkiem NA SKRAJU DZICZY, kiedy będzie tam już obóz rapaksów), i jest on według mnie koniecznym nabytkiem dla KAŻDEJ drużyny.
MICEK

Komentarz: zanonimizowany25885
2002-08-12
08:37

zanonimizowany25021 Junior

" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac

Komentarz: zanonimizowany25021
2002-08-12
08:38

zanonimizowany25021 Junior

😊

" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac
chodziło mi o mojego męża...

Komentarz: zanonimizowany25021
2002-09-15
01:43

zanonimizowany32076 Legionista

początek tworzenia drużyny to jak dla mnie trzy podstawowe postacie:1. bard - kapitalne instrumenty toworzace z niego doskonałego czarujacego bez ograniczeń many. Np dulcimer ukojenia dający uzdrowienie wszystkich. Dzięki temu instrumentowi nie obawiasz sie żadnego przeciwnika (jest chyba w zamkniętym budynku-przejście teleportem od Umpani). Ponadto od początku walczy łukiem dając doskonałe wsparcie dalekiego zasięgu.2.majsterkowicz-w/w powody.3.łowca-dla umiejetnosci zwiadu. Od początku wymiata ponadto na dystans. Na wyzszych poziomach rozwija księgę alchemika (jak dla mnie obok kapłanskiej najlepszą). Mając te trzy postacie zapomnij o wszelkich specjalistach od czarów, którzy bez many są właściwie bezwartościowi. Ponadto prawdziwie silni przeciwnicy są na magię bardzo odporni ograniczając jej efektywność. Do tej trójcy ja osobiście dodaję jednak kapłana, dla jego czarów defensywnych zwiększających odporność na magię i regeneracji wytrzymałości przydatnej dla trójcy. Do tego dodaj dwóch wojów dla łatwej gry od początku i wymiatanie czas zacząć :). Kapłan, tarcza żywiołów alchemika (łowcy), dulcimer ukojenia barda, i bardzo szybko nie zwracasz uwagi na czarujących przeciwników.

Komentarz: zanonimizowany32076
2009-06-05
16:18

zanonimizowany603893 Legionista

Jak w tej grze kogoś zaatakować?

Komentarz: zanonimizowany603893

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl