Wizardry 8: Umpani Base Camp

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Pod względem ukończenia gry wizyta w bazie Umpani jest konieczna tylko z tego powodu, by albo dostać od Umpani notę dyplomatyczną do Mooków, albo skraść/kupić flagę, co pozwoli dostać analogiczną notę od TRangów - Umpani Base Camp w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Pod względem ukończenia gry wizyta w bazie Umpani jest konieczna tylko z tego powodu, by albo dostać od Umpani notę dyplomatyczną do Mooków, albo skraść/kupić flagę, co pozwoli dostać analogiczną notę od T'Rangów. Sama jednak zabawa we wspinanie się po stopniach kariery wojskowej jest na tyle atrakcyjna, że warto ją odbyć. Ponadto to tutaj gracz może zyskać jedyną taką szansę, by odpalić z wyrzutni rakietę w stronę orbitującego statku Dark Savanta.

Panrack

Szeregowiec strzegący wejścia do bazy oraz zawieszonej na maszcie obok niego flagi. Jeśli gracz opuści flagę z masztu, wówczas Panrack uprzejmie poinformuje, że jeśli się drużynie flaga podoba, może ją nabyć u komisarza za symboliczną opłatą. Przy próbie zabrania jej jednak rzuci się do ataku a wraz z nim wszyscy Umpani w zasięgu wzroku.

Zanim wpuści drużynę na teren bazy zadaje trzy pytania: o wnoszenie materiałów łatwopalnych lub wybuchowych, o niekaralność, o zamiar sprzymierzenia się z T'Rangami. Odpowiedzi na te pytania nie wydają się mieć większego znaczenia poza rozrywkowym.

Bar

Można tu spotkać Saxxa (Umpani, bard, poziom 8). Zarówno jednak on jak i barman bedą rozmawiać z graczem dopiero po zaciągnięciu się u sierżanta Balbraka.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Wizardry 8

15 listopada 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze67
2002-06-22
15:26

Baltazar Generał

😊

sliva --> mozesz mi popsuc zabawe, bo robocika nie mam w druzynie i wracał po niego racze nie będe, za daleko jestem i juz mi sie nie opłaca.
Za to chetnie sie dowiem gdzie nie wchodzi.
Mam podobnie . czasem pogram godzine , stocze pare walk i nie rusze sie do przodu. Troche do frustrujące, zresztą uwazam ze potwory troche za często sie odnawiają . Przejscie z jednego konca lokacji na drugi nie jest mozliwe bez paru bijatyk.
Dzis zamierzam zdobyc trzeci artefakt ...

Komentarz: Baltazar
2002-06-23
01:09

sliva Generał

😊

Właśnie skończyłem :-)

Baltazar - > To i tak Ci nie powiem, co by nie psuć radochy innym ;-)

Komentarz: sliva
2002-06-25
12:03

dziadek Pretorianin

👍

Czytam wszystkie posty te i z forum/150 dni do tylu/Gram 5 dr.Uwazam ze biskup i bard sa obowiazkowi.Biskup tylko czary ochronne-tarcza,ostrze,mag oslona.Bard ma pot.instrumenty.Tylko gra-kobieta.Naszyjniki wytrzymalosci +czapka Puka +plaszcz+rapierek.Gra i pije wytrzymalosc,luk to tylko dodatek.Myles to kradnie i zamki.Kradnie ksiegi dla biskupa w Arnice/tylko nie u kaplana/ w Tryton i na bagnach.Aby wyszkolic biskupa warto wejsc do 1 i 2 dodatkowego labiryntu.W zamknietym pomieszczeniu-odpoczynek i czary ochronne.Nastepne zamk.ponieszczenie to samo.Na bagnach mialem 6-7poz tych czarow.Jedna uwaga przed kradzieza zapisz.Jak sie nie uda powrot do zapisu.Nie gralem jeszcze z majstrem.Dzisiaj zagram.Pozdrowienia dla Wizardrowcow.

Komentarz: dziadek
2002-07-26
12:57

zanonimizowany15156 Konsul

😍

Hej czy ktoś jeszcze gra w tę grę? Jeśli tak to proszę o podpowiedż. Jestem u rapaksów i ni cholery nie mogę znależć dziurki w ścianie, a nawet samej ściany w którą trzeba włożyć klucz co by się pokazał portal do bomby w arnice czy na ascension peak- sam juz nie wiem.

Komentarz: zanonimizowany15156
2002-07-26
13:47

Baltazar Generał

👍

Marvell --> ściana do której trzeba włożyc klucz jest w górnej częsci zamku Rapaksów. Teleport prowadzi do wiezy Mędrca w Arnice. Trudno mi opisac dokladnie gdzie,bo juz zapomniałem ale zerknij na mapke do ktorej link podaje poniżej.
Ja juz od dawna nie gram, udało mi sie szczęssliwie skonczyć.

Komentarz: Baltazar
2002-08-07
11:33

zanonimizowany25885 Junior

👎

Czytam i oczom nie wierzę. 6 lizardmenów wojowników to niby drużyna marzeń? przecieżto łora. Musisz mieć kapłana i maga na podstawowym składzie. 2 walczących wystarczy. Nawet na początku dobrze poprowadzony mag i kapłan lepiej zadająrany niż wojownik. Poza tym czemu Lizardmen? Drakon jest lepszy - jak przeciwników kupa to zionie ogniem, a specjalnie nie ustępuje jaszczurowi siłą. I po co zachwalać łotrzyka? ta postać jest do kitu. 1 bard zastąpi go w zupełności, a i swoimi instrumentami zasieje nieźle zamętu. Poza tym kto powiedziałże firebale w wizadry sądobre? to słąbe zaklęcia. Magowie i kapłani (a także i bard czy majsterkowicz) sągłównie po to aby na swoich rzucać czary ochronne, a przeciwników osłąbiać, zamrażaći itp. Dla przykładu sparaliżowanemu wrogowi wojownik zada od 1,5 do 2 razy więcej obrażeń jednym ciosem. 2 drużyny prowadziłem i w życiu bym samych wojowników nie zrobił! W różnorodności siłą. Poza tym Android RFS-81 wejdzie wszędzie! na każdy obszar (z wyjątkiem NA SKRAJU DZICZY, kiedy będzie tam już obóz rapaksów), i jest on według mnie koniecznym nabytkiem dla KAŻDEJ drużyny.
MICEK

Komentarz: zanonimizowany25885
2002-08-12
08:37

zanonimizowany25021 Junior

" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac

Komentarz: zanonimizowany25021
2002-08-12
08:38

zanonimizowany25021 Junior

😊

" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac
chodziło mi o mojego męża...

Komentarz: zanonimizowany25021
2002-09-15
01:43

zanonimizowany32076 Legionista

początek tworzenia drużyny to jak dla mnie trzy podstawowe postacie:1. bard - kapitalne instrumenty toworzace z niego doskonałego czarujacego bez ograniczeń many. Np dulcimer ukojenia dający uzdrowienie wszystkich. Dzięki temu instrumentowi nie obawiasz sie żadnego przeciwnika (jest chyba w zamkniętym budynku-przejście teleportem od Umpani). Ponadto od początku walczy łukiem dając doskonałe wsparcie dalekiego zasięgu.2.majsterkowicz-w/w powody.3.łowca-dla umiejetnosci zwiadu. Od początku wymiata ponadto na dystans. Na wyzszych poziomach rozwija księgę alchemika (jak dla mnie obok kapłanskiej najlepszą). Mając te trzy postacie zapomnij o wszelkich specjalistach od czarów, którzy bez many są właściwie bezwartościowi. Ponadto prawdziwie silni przeciwnicy są na magię bardzo odporni ograniczając jej efektywność. Do tej trójcy ja osobiście dodaję jednak kapłana, dla jego czarów defensywnych zwiększających odporność na magię i regeneracji wytrzymałości przydatnej dla trójcy. Do tego dodaj dwóch wojów dla łatwej gry od początku i wymiatanie czas zacząć :). Kapłan, tarcza żywiołów alchemika (łowcy), dulcimer ukojenia barda, i bardzo szybko nie zwracasz uwagi na czarujących przeciwników.

Komentarz: zanonimizowany32076
2009-06-05
16:18

zanonimizowany603893 Legionista

Jak w tej grze kogoś zaatakować?

Komentarz: zanonimizowany603893

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl