Wizardry 8: Umpani Base Camp
Aktualizacja:

Pod względem ukończenia gry wizyta w bazie Umpani jest konieczna tylko z tego powodu, by albo dostać od Umpani notę dyplomatyczną do Mooków, albo skraść/kupić flagę, co pozwoli dostać analogiczną notę od T'Rangów. Sama jednak zabawa we wspinanie się po stopniach kariery wojskowej jest na tyle atrakcyjna, że warto ją odbyć. Ponadto to tutaj gracz może zyskać jedyną taką szansę, by odpalić z wyrzutni rakietę w stronę orbitującego statku Dark Savanta.
Panrack
Szeregowiec strzegący wejścia do bazy oraz zawieszonej na maszcie obok niego flagi. Jeśli gracz opuści flagę z masztu, wówczas Panrack uprzejmie poinformuje, że jeśli się drużynie flaga podoba, może ją nabyć u komisarza za symboliczną opłatą. Przy próbie zabrania jej jednak rzuci się do ataku a wraz z nim wszyscy Umpani w zasięgu wzroku.
Zanim wpuści drużynę na teren bazy zadaje trzy pytania: o wnoszenie materiałów łatwopalnych lub wybuchowych, o niekaralność, o zamiar sprzymierzenia się z T'Rangami. Odpowiedzi na te pytania nie wydają się mieć większego znaczenia poza rozrywkowym.
Bar
Można tu spotkać Saxxa (Umpani, bard, poziom 8). Zarówno jednak on jak i barman bedą rozmawiać z graczem dopiero po zaciągnięciu się u sierżanta Balbraka.
Komisarz
Sierżant Kunar prowadzący sklep posiada w swojej ofercie niedroga replikę flagi Umpani, która nada się dla T'Rangów na dowód wykonania pierwszej misji. Poza tym można tu kupić nieco nowoczesnego sprzętu, w tym strzelby i rakiety. Na tym się jednak jego harmonogram zajęć nie kończy, gdyż jest on szpiegiem pracującym na rzecz T'Rangów i to do niego należy się udać, jeśli gracz zdecyduje się doprowadzić do zniszczenia statku Umpani.
Barak
Znajdujące się przy pryczach skrzynie i szafki można bezkarnie opędzlować. Tutaj przebywać bedzie również Sparkle (Trynnie, ranger, poziom 6) - bardzo chętna ruszyć z drużyną. Pierwszy raz jednak spotkać ją można w korytarzu do sierżanta Balbraka.
Balbrak
Oficer zajmujący sie rekrutacją. Aby się zaciągnąć do armii Umpani należy przede wszystkim przejść egzamin wstępny, na który składa się przebycie sztucznego Toru przeszkód.
1. W tym celu gracz dostaje przepustkę pierwszego poziomu i musi się zgłosić do sierżanta Rubble'a przy wejściu na Tor. Przy wyjściu zaś znajdować się będzie przepustka drugiego poziomu. Od tej pory Balbrak zlecać będzie już poważniejsze misje:
2. Potwierdzić osiedlenie się T'Rangów w Marten's Bluff zdobywając ewentualnie jakiś przedmiot do nich należący. Nada się do tego celu ręka zabitego T'Ranga, którą można znaleźć na podwórzu w Marten's Bluff. Balbrak daje wówczas przepustkę trzeciego poziomu, która umożliwia już korzystanie z wind we wnętrzu Mount Gigas oraz każe udać się do sierżanta Rubble'a w Mt. Gigas Upper Caves na dalszy trening na strzelnicy oraz w labiryncie. Po jego odbyciu, wraz z otrzymaną od Rubble'a przepustką czwartego poziomu należy wrócić do Balbraka.
Teraz Balbrak powinien wspomnieć o zaginięciu Rodana, który poszedł szukać obozu Rapaxów. Jeśli więcej nie powie, należy go o Rodana spytać. Nie zaszkodzi również spytać o położenie Rapax Away Camp.
3. Dostarczyć Mookom notę dyplomatyczną od generała Yamira. Notę oddać należy Scregowi w Arnice, jego odpowiedź zaś przekazać Balbrakowi. Otrzymana wówczas przepustka piątego już poziomu umożliwi dostęp do systemu EWAXX, gracz zaś zostanie wezwany osobiście do generała Yamira.
Komputer
Wymagany poziom bezpieczeństwa: 5, login: storm, hasło: bigbadmama. Komputer udostępnia fantastyczną bazę danych o niemal wszystkim, czego gracz chciałby się dowiedzieć.
0
- Wizardry 8 - poradnik do gry
- Wizardry 8: Poradnik do gry
- Wizardry 8: Kompletowanie drużyny
- Wizardry 8: Szkic historyczno - etnograficzny
- Wizardry 8: Uwag kilka o toczeniu bojów ciężkich
- Wizardry 8: Gdy komuś nijak nie udaje się przeżyć
- Wizardry 8: Wielka Przygoda
- Wizardry 8: Zbroje i oręż wykonywane na zamówienie
- Wizardry 8: Bonusowe labirynty
- Wizardry 8: Lower Monastery
- Wizardry 8: Upper Monastery
- Wizardry 8: Arnika Road
- Wizardry 8: Arnika-Trynton Road
- Wizardry 8: Arnika
- Wizardry 8: Trynton
- Wizardry 8: Trynton Upper Branches
- Wizardry 8: Rattkin Tree
- Wizardry 8: Swamp
- Wizardry 8: Marten's Bluff
- Wizardry 8: Lower Marten's Bluff
- Wizardry 8: Mine Tunnels
- Wizardry 8: Northern Wilderness
- Wizardry 8: Umpani Base Camp
- Wizardry 8: Mt Gigas Caves
- Wizardry 8: Mt Gigas Upper Caves
- Wizardry 8: Mt Gigas Water Caves
- Wizardry 8: Mt Gigas Peak
- Wizardry 8: Mountain Wilderness
- Wizardry 8: Rapax Rift
- Wizardry 8: Rapax Courtyard
- Wizardry 8: Rapax Castle Main Level
- Wizardry 8: Rapax Castle Cellar
- Wizardry 8: Upper Rapax Castle
- Wizardry 8: Savant Tower, South East Wilderness
- Wizardry 8: Wilderness Clearing
- Wizardry 8: Bayjin
- Wizardry 8: Bayjin Shalows, Sea Caves
- Wizardry 8: Ascension Peak, Cosmic Circle
- Wizardry 8: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany25885 Junior
Czytam i oczom nie wierzę. 6 lizardmenów wojowników to niby drużyna marzeń? przecieżto łora. Musisz mieć kapłana i maga na podstawowym składzie. 2 walczących wystarczy. Nawet na początku dobrze poprowadzony mag i kapłan lepiej zadająrany niż wojownik. Poza tym czemu Lizardmen? Drakon jest lepszy - jak przeciwników kupa to zionie ogniem, a specjalnie nie ustępuje jaszczurowi siłą. I po co zachwalać łotrzyka? ta postać jest do kitu. 1 bard zastąpi go w zupełności, a i swoimi instrumentami zasieje nieźle zamętu. Poza tym kto powiedziałże firebale w wizadry sądobre? to słąbe zaklęcia. Magowie i kapłani (a także i bard czy majsterkowicz) sągłównie po to aby na swoich rzucać czary ochronne, a przeciwników osłąbiać, zamrażaći itp. Dla przykładu sparaliżowanemu wrogowi wojownik zada od 1,5 do 2 razy więcej obrażeń jednym ciosem. 2 drużyny prowadziłem i w życiu bym samych wojowników nie zrobił! W różnorodności siłą. Poza tym Android RFS-81 wejdzie wszędzie! na każdy obszar (z wyjątkiem NA SKRAJU DZICZY, kiedy będzie tam już obóz rapaksów), i jest on według mnie koniecznym nabytkiem dla KAŻDEJ drużyny.
MICEK
zanonimizowany25021 Junior
" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac
zanonimizowany25021 Junior
" sliva [Mook] - O ile mi wiadomo, to bez patcha gry się nie da skończyć, więc... raczej go zainstaluj. "
mój przeszedł bez patcha, natamiast ja mam straszne problemy, szaman nie reaguje na nic i chyba jednak bede musiala go zainstalowac
chodziło mi o mojego męża...
zanonimizowany32076 Legionista
początek tworzenia drużyny to jak dla mnie trzy podstawowe postacie:1. bard - kapitalne instrumenty toworzace z niego doskonałego czarujacego bez ograniczeń many. Np dulcimer ukojenia dający uzdrowienie wszystkich. Dzięki temu instrumentowi nie obawiasz sie żadnego przeciwnika (jest chyba w zamkniętym budynku-przejście teleportem od Umpani). Ponadto od początku walczy łukiem dając doskonałe wsparcie dalekiego zasięgu.2.majsterkowicz-w/w powody.3.łowca-dla umiejetnosci zwiadu. Od początku wymiata ponadto na dystans. Na wyzszych poziomach rozwija księgę alchemika (jak dla mnie obok kapłanskiej najlepszą). Mając te trzy postacie zapomnij o wszelkich specjalistach od czarów, którzy bez many są właściwie bezwartościowi. Ponadto prawdziwie silni przeciwnicy są na magię bardzo odporni ograniczając jej efektywność. Do tej trójcy ja osobiście dodaję jednak kapłana, dla jego czarów defensywnych zwiększających odporność na magię i regeneracji wytrzymałości przydatnej dla trójcy. Do tego dodaj dwóch wojów dla łatwej gry od początku i wymiatanie czas zacząć :). Kapłan, tarcza żywiołów alchemika (łowcy), dulcimer ukojenia barda, i bardzo szybko nie zwracasz uwagi na czarujących przeciwników.
zanonimizowany603893 Legionista
Jak w tej grze kogoś zaatakować?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.