Tomb Raider Anniversary: Posiadłość Croftów (5)
Aktualizacja:
![]() | Podejdź do najbliższej fontanny i napełnij wodą wiadro, które znalazłaś w sekretnym korytarzu za biblioteką. Wracaj teraz do hallu głównego. |
![]() | W głównym hallu zlokalizuj ozdobną płytę w podłodze. Gdy na niej stajesz, otwiera się skrytka za kominkiem, gdy z niej schodzisz - skrytka się zamyka. Wniosek: musisz czymś przyblokować płytę. Podąż w stronę sterty skrzynek. Zlokalizuj skrzynię z czerwoną nalepką i przesuń ją na płytę otwierającą skrytkę. |
![]() | Podejdź teraz do kominka i zalej ognisko wodą z wiadra. Gdy płomienie zgasną, zabierz ze skrytki ozdobną strzałę. |
![]() | Wracaj do sterty skrzyń i wskocz na skrzynki po prawej. Pnij się po nich w górę, aż wyjdziesz na sam szczyt. Daj susa na duży obraz pośrodku ściany, a z niego przeskocz na lewo na drugą stertę skrzyń. |
![]() | Przejdź górą na sam koniec sterty i z ostatniej skrzyni zabierz mechanizm rzeźby. |
![]() | Wejdź teraz w drzwi na lewo od kominka. Podąż krętym korytarzem krętym do następnych drzwi. Za nimi znajduje się duża komnata, aktualnie w remoncie. Podejdź do czerwonego kontenera ze śmieciami poremontowymi po lewej i przesuń go na środek, pomiędzy dwa rusztowania. |
![]() | Zlokalizuj teraz inne rusztowanie na środku komnaty, przymocowane jedną stroną do podłogi. Strzel w bloczek mocujący - podesty rusztowania się wypoziomują. |
![]() | Omiń rusztowanie i idź po ukosie w prawo, wdrap się na ciemnozielone skrzynki. Obróć się w stronę środka sali, zlokalizuj poprzeczkę nad głową i skocz na nią. Z poprzeczki daj susa na krawędź w łukowatym balkonie. Obejdź go naokoło na rękach i przeskocz na krawędź przyściennego rusztowania. |
![]() | Przejdź za załom przyściennego rusztowania, po czym wybij się na prawo na platformę rusztowania. Zwróć się w lewo, a następnie daj susa na włócznię posągu wojownika obok. Złap się obręczy, doczepionej do włóczni. Zjedziesz z nią w dół i opadniesz na posadzkę, ale odniesiesz sporą korzyść - włócznia ustawi się w poziomej pozycji. |
![]() | Pobiegnij ponownie w stronę zielonkawych skrzyń, a następnie po porzeczce i łukowatym balkonie dotrzyj do przyściennego rusztowania. Tym razem obejdź go naokoło i z drugiej strony przeskocz na włócznię wojownika i dalej na półpiętro. |
![]() | Przesuń czerwony kontener z rurami w okolicę wyrytego w podłodze "iksa". Ustaw zbiornik okrągłej płycie po prawej stronie "iksa", a następnie obróć go tak, by najdłuższa, wystająca z niego po ukosie rura skierowana była wzdłuż ramienia "iksa". Podejdź do obrotowej statuy po lewej i obróć ją tak, by włócznia wojownika także pokrywała się kierunkiem z ramieniem "iksa". |
![]() | Po poprawnym ustawieniu kontenera i statuy w ścianie pomiędzy nimi pojawi się przycisk. Strzel w niego - odblokujesz jedną z przegród blokujących przejście w tunelu pod podłogą. Przejdź na koniec półpiętra, zbierz dużą apteczkę i strzel w węzeł liny mocującej dużą rzeźbę, wiszącą nad podłogą. Rzeźba się zakołysze, ale nie poleci w dół, bo trzymają je jeszcze dwie liny. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany720304 Junior
to co piszecie o centaurach to gowno.ktory to jest klawisz uniku?bo u mnie takiego nie ma.shift powoduje tylko ze kuca.nie ma zadnych celownikow.udalo mi sie jednego przypadkowo unieruchomic ale i tak nie mozna wyrwac mu tarczy bo linka sie nie zaczepia.co za gowno.chyba mam zjebana gre
zanonimizowany771462 Generał
dare_xxx - ohhhhh.....! Gdy centaur wpada w szał musisz jednocześnie nacisnąc shift i strzałkę(obojętnie w którą stronę)! Wtedy Centaur zwolni tak samo jak ty i od 2 stron będą się do siebie zbliżac szare celowniki! Gdy będą przy sobie to przemienią się w jeden czerwony celownik i wtedy strzelasz! Centaur zatrzyma się a wtedy to już chyba wiesz co masz zrobic! A tak na marginesie to że bez strzału się zatrzymał to nie znaczy że możesz mu wziąc te tarcze!
zanonimizowany673077 Junior
gra b.dobra ale nie wiem jak aktywowac time trial. np przechodze pierwszy level w czasie ok 5.15 a po zakonczeniu tego levelu w tabeli podsumowujacej pisze time trial no.
pannaschwarz Junior
Za plecami „dynda” ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej.
Ja skaczę ciągle i nie mam żadnej liny za sobą.. ;/ dlaczego? Ktoś pomoże?
zanonimizowany891420 Junior
siemano ej a co zrobic jak sie nie zrobilo tego wszystkiego co tutaj tylko sie poszlo odrazu do dinozaurow :D co zrobic w takim wypadku?
virus271183 Legionista
Niestety ten poradnik jest bardzo niedopracowany podaje błędne instrukcje lub wcale nie trafione lepiej zajżeć tu: [link]
zanonimizowany989302 Junior
No dawno nikt tu nie zagląda ale może warto napisać.Gram na ps2 i mam pada. Który to przycisk uniku i dlaczego jak już zamroczę centaura,to nie mogę pociągnąć tarczy?Którymi przyciskami mam to robić,bo może robię to niewłaściwie.Kto mi powie krok po kroku?
grinder Chorąży
Mala uwaga korekcyjna do poradnika, moze komus sie przyda, bo ja tam stracilem sporo nerwow, a jak sie okazuje wcale nie trzeba :) nie zauwazyl tez tego autor poradnika. W lokacji "12. Sanktuarium Dziecięcia (3)", obrazek nr 7 - akapit zaczynajacy sie od "Kawałek dalej jest już o wiele, wiele trudniej. Przed tobą trzy miażdżące bloki i trzy przedzielające je dziury". Nie jest tak jak pisze autor ze trzeba sie tam spieszyc czy idealnie cos wyliczac, wystarczy po prostu po pierwszym skoku przykucnac, a bloki wysuwajace sie ze scian nic nam nie zrobia, to samo nalezy zrobic na kolejnym podescie, a pozniej juz bezstresowo skoczyc za ostatnia pare blokow...
pt4q Junior
nie wiem czy ktos pisał ale odnosnie sanktuarium dzieciecia to pierwsza zagadka z obracanymi kolumnami wygląda tak że
i gotowe nie trzeba na slepo krecic:)
darek2c Junior
Obelisk Khamoon (4 | Egipt w Tomb Raider Anniversary!!
Utknąłem przy wyjściu z tej sali , po wszystkich skokach na lince , ląduje na narożnej półce z dwoma występami nad głową. Wskakuje na górny i z lewej strony skacze ku platformie z wyjściem!! Nie dosięga wciąż spada?? POMOCY!!!!!! PLEASE!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












