Tomb Raider Anniversary: Broń i apteczki
Aktualizacja:
W grze dostępnych są cztery rodzaje broni palnej: zwykłe pistolety, pistolety kal. 50, pistolety maszynowe oraz strzelba. Nie jest to szokująca ilość, ale jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że samej walki w Tomb Raider: Anniversary jest niewiele, nie można narzekać. Razić może jedynie fakt, że kolejne spluwy zdobywa się bardzo późno, a pistolety maszynowe wręcz pod koniec gry!
![]() | PISTOLETY . Magazynki: 2x20 sztuk. Pojemność ładownicy: nieskończona ilość. Podstawowa broń Lary, dostępna od początku gry. Największą zaletą pistoletów jest niewyczerpalny zapas amunicji do nich, wadą - mała siła rażenia. Mimo wszystko to doskonała broń do aktywowania przycisków i rażenia wrogów z miejsc, w których nie mogą cię dosięgnąć. No i zawsze można na niej polegać. |
![]() | STRZELBA . Ładowność: 8 sztuk. Pojemność ładownicy: 40 naboi. Strzelba staje się dostępna dość szybko, bo od poziomu 04. Zaginiona dolina . To zdecydowanie najlepsza z dostępnych w grze broni. Ma wielką siłę rażenia, dzięki czemu nawet najgrubszy zwierz czy inny stwór się jej nie oprą. Do słabych stron można zaliczyć długi czas przeładowania, niewielką ładowność (tylko 8 sztuk) oraz małą pojemność ładownicy. Ale i tak jest nie do zastąpienia, nawet przez pistolety maszynowe. |
![]() | PISTOLETY KAL. 50. Magazynki: 2x15 sztuk. Pojemność ładownicy: 150 naboi. Wersja deluxe standardowego wyposażenia Lary. Większy kaliber oznacza większą moc i to widać w walce, nawet z mocniejszym przeciwnikiem. Niestety, pistolety kal. 50 dostępne są dopiero od połowy gry (poziom 07. Koloseum ), cojest sporym nadużyciem ze strony autorów. Przydałaby się też nieco większa pojemność magazynków, bo nie ma to jak przeładowywać broń w chwili, gdy jakiś stwór właśnie odgryza człowiekowi rękę. |
![]() | PISTOLETY MASZYNOWE . Magazynki: 2x25 sztuk. Pojemność ładownicy: 300 naboi. Pistolety maszynowe to najbardziej szybkostrzelna broń w grze, prawdziwa "spawarka". Nie można jej jednak uznać za najlepszą z posiadanego arsenału, gdyż po pierwsze: zbyt szybko kończy się do niej amunicja; po drugie: niewiele jest miejsc, gdzie amunicję można uzupełnić i po trzecie i najważniejsze: dostępna jest dopiero od poziomu 12. Sanktuarium Dziecięcia ! Po co komu nowa broń na trzy etapy przed końcem gry? |
![]() | APTECZKI. Kluczowy, obok broni, element wyposażenia każdego żądnego przygód archeologa. Mała apteczka regeneruje 25% energii, duża apteczka zaś - full. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany720304 Junior
to co piszecie o centaurach to gowno.ktory to jest klawisz uniku?bo u mnie takiego nie ma.shift powoduje tylko ze kuca.nie ma zadnych celownikow.udalo mi sie jednego przypadkowo unieruchomic ale i tak nie mozna wyrwac mu tarczy bo linka sie nie zaczepia.co za gowno.chyba mam zjebana gre
zanonimizowany771462 Generał
dare_xxx - ohhhhh.....! Gdy centaur wpada w szał musisz jednocześnie nacisnąc shift i strzałkę(obojętnie w którą stronę)! Wtedy Centaur zwolni tak samo jak ty i od 2 stron będą się do siebie zbliżac szare celowniki! Gdy będą przy sobie to przemienią się w jeden czerwony celownik i wtedy strzelasz! Centaur zatrzyma się a wtedy to już chyba wiesz co masz zrobic! A tak na marginesie to że bez strzału się zatrzymał to nie znaczy że możesz mu wziąc te tarcze!
zanonimizowany673077 Junior
gra b.dobra ale nie wiem jak aktywowac time trial. np przechodze pierwszy level w czasie ok 5.15 a po zakonczeniu tego levelu w tabeli podsumowujacej pisze time trial no.
pannaschwarz Junior
Za plecami „dynda” ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej.
Ja skaczę ciągle i nie mam żadnej liny za sobą.. ;/ dlaczego? Ktoś pomoże?
zanonimizowany891420 Junior
siemano ej a co zrobic jak sie nie zrobilo tego wszystkiego co tutaj tylko sie poszlo odrazu do dinozaurow :D co zrobic w takim wypadku?
virus271183 Legionista
Niestety ten poradnik jest bardzo niedopracowany podaje błędne instrukcje lub wcale nie trafione lepiej zajżeć tu: [link]
zanonimizowany989302 Junior
No dawno nikt tu nie zagląda ale może warto napisać.Gram na ps2 i mam pada. Który to przycisk uniku i dlaczego jak już zamroczę centaura,to nie mogę pociągnąć tarczy?Którymi przyciskami mam to robić,bo może robię to niewłaściwie.Kto mi powie krok po kroku?
grinder Chorąży
Mala uwaga korekcyjna do poradnika, moze komus sie przyda, bo ja tam stracilem sporo nerwow, a jak sie okazuje wcale nie trzeba :) nie zauwazyl tez tego autor poradnika. W lokacji "12. Sanktuarium Dziecięcia (3)", obrazek nr 7 - akapit zaczynajacy sie od "Kawałek dalej jest już o wiele, wiele trudniej. Przed tobą trzy miażdżące bloki i trzy przedzielające je dziury". Nie jest tak jak pisze autor ze trzeba sie tam spieszyc czy idealnie cos wyliczac, wystarczy po prostu po pierwszym skoku przykucnac, a bloki wysuwajace sie ze scian nic nam nie zrobia, to samo nalezy zrobic na kolejnym podescie, a pozniej juz bezstresowo skoczyc za ostatnia pare blokow...
pt4q Junior
nie wiem czy ktos pisał ale odnosnie sanktuarium dzieciecia to pierwsza zagadka z obracanymi kolumnami wygląda tak że
i gotowe nie trzeba na slepo krecic:)
darek2c Junior
Obelisk Khamoon (4 | Egipt w Tomb Raider Anniversary!!
Utknąłem przy wyjściu z tej sali , po wszystkich skokach na lince , ląduje na narożnej półce z dwoma występami nad głową. Wskakuje na górny i z lewej strony skacze ku platformie z wyjściem!! Nie dosięga wciąż spada?? POMOCY!!!!!! PLEASE!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





