Tomb Raider Anniversary: Zaginiona Dolina (2)
Aktualizacja:
![]() | Skocz na krawędź w ścianie na prawo od uruchomionej dopiero co dźwigni. Przejdź w prawo, przeskocz nad urwanym kawałkiem i przesuń się za załom ściany do końca. Wyskocz do góry łapiąc się wyżej położonego występu i następnie daj susa do tyłu na pomost z drewnianych bali. Przesuń się na jego koniec. |
![]() | Musisz teraz skoczyć na lewo na ukos na poziomy występ w ścianie. Gdy go złapiesz, przesuń się w prawo do samo końca. Za plecami "dynda" ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej. W środku jest sporo miejsca. Daj susa na pomost z bali i zabierz dużą apteczkę. Wskocz teraz we wnękę po lewej, a zjedziesz na butach na sam dół, do podnóża góry. |
![]() | Czeka cię ponowna wspinaczka na górę aż do miejsca, gdzie zdecydowałeś się opuścić na dół do dziury. Gdy tam dotrzesz, nie opuszczaj się drugi raz (bo po co?) w dół we wnękę, tylko podskocz do góry i złap krawędzi powyżej. Z tego miejsca wybij się do tyłu i złap owej "dyndającej" liny. |
![]() | Zwróć się na prawo, twoim zadaniem jest osiągnąć biegnący tam wzdłuż ściany występ skalny. Po rozbujaniu się skocz w jego stronę i gdy go złapiesz, przesuń się na rękach w prawo. Przejdź za załom ściany i przeskocz w prawo nad wyrwą w występie. Opuść się na dół wprost do wejścia prowadzącego w głąb góry. "Tąpnięcie", jakie będzie towarzyszyć twojemu zeskokowi, zawali drabinę po lewej i ułoży ją w taki sposób, że będziesz miał połączenie na przyszłość z resztą poziomu. |
![]() | Tymczasem wejdź w niezbadany jeszcze korytarz. Przeciskając się przez wąskie przejścia dotrzesz do miejsca z drewnianą konstrukcją, zabij niedźwiedzia. Wejdź po drewnianych platformach po lewej na szczyt konstrukcji zabierz amunicję do p. kal. 50. |
![]() | Zejdź trochę niżej i wskocz na drewniany słup tuż przy miejscu, gdzie się wspinałaś. Wdrap się na jego szczyt, zlokalizuj ścianę z wąskim występem opodal i wybij się tam. Po złapaniu się występu podskocz do góry, złap wyżej położoną krawędź. Teraz z tej pozycji daj susa w stronę pala, z którego wcześniej skakałaś, powinnaś wylądować nogami na jego wierzchołku. |
![]() | Przeskocz teraz na sąsiedni słup i z niego na platformę - tą, gdzie obok prześwitują promienie słoneczne. Zsuń się po drugiej stronie na dół i pobiegnij na wprost w stronę schodów. Wbiegnij po nich, zbierz amunicję do strzelby i pójdź na lewo. |
![]() | Następne pomieszczenie to dość ciężki orzech do zgryzienia. Skocz na wprost na pochyłą platformę i w momencie, gdy zaczniesz się z niej zsuwać wybij się przed siebie osiągając rękami wąski występ w ścianie. Przesuń się w prawo i przeskocz na drewnianą platformę po prawej, zabierz amunicję do strzelby. |
![]() | Wybij się stąd na prawo na wystającą ze ściany poprzeczkę i z niej na wprost na kolejne wzdłużne krawędzie w oddalonej kawałek dalej ścianie. Z dolnej wybij się do góry i złap wyższą, przejdź na lewo i za załomem wdrap się na posadzkę. |
![]() | Kolejna lokacja jest łatwiejsza. Wejdź na drewnianą platformę i wybij się w przód na ścianę z występem, przejdź w lewo za załom i daj susa do tyłu na przeciwległą ścianę z analogicznym występem. Przesuń się szybko w prawo i zeskocz na podłogę, bo dobierają się do ciebie nietoperze. Po ich zlikwidowaniu zabierz dużą apteczkę i rozejrzyj się. |
![]() | Na ścianie po drugiej stronie zauważ wąskie występy, znajdujące się w tym miejscu niby bez celu. Skocz na wyższy, a następnie opuść się w dół rozpadliny na niższy. Z niego wybij się do tyłu na niezauważalną dotychczas wnękę w ścianie, zlokalizowanej dokładnie poniżej tego miejsca, gdzie przed momentem załatwiałaś nietoperze. Wejdź do niej i zbierz dużą apteczkę. |
![]() | Po wyjściu z jamy przeskocz z powrotem na występ, z którego dawałaś tu susa. Przesuń się maksymalnie w prawo i skocz na ułamek krawędzi powyżej, a z tej jeszcze raz do góry na najwyższą. Przejdź na rękach w lewo i wybij się do tyłu na występ w naprzeciwległej ścianie, stąd już tylko skok w górę i jesteś na posadzce. |
![]() | Idź na prawo. Wskocz na półkę, za którą kwitnie zieleń. Uff... ciasno! Przedzieraj się długim korytarzem jaskini, aż dotrzesz do jej wylotu. Po chwili załamie się pod tobą podłoga, zjedziesz kawałek na nogach i już jesteś na wolnym powietrzu, w zaginionej dolinie. Ładnie tu. |
0
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider Anniversary: Peru
- Tomb Raider Anniversary: Wejście do Górskich Jaskiń
- Tomb Raider Anniversary: Górskie Jaskinie
- Tomb Raider Anniversary: Vilcabamba (1)
- Tomb Raider Anniversary: Vilcabamba (2)
- Tomb Raider Anniversary: Zaginiona Dolina (1)
- Tomb Raider Anniversary: Zaginiona Dolina (2)
- Tomb Raider Anniversary: Zaginiona Dolina (3)
- Tomb Raider Anniversary: Zaginiona Dolina (4)
- Tomb Raider Anniversary: Grobowiec Qualopeca (1)
- Tomb Raider Anniversary: Grobowiec Qualopeca (2)
- Tomb Raider Anniversary: Grobowiec Qualopeca (3)
- Tomb Raider Anniversary: Peru
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany720304 Junior
to co piszecie o centaurach to gowno.ktory to jest klawisz uniku?bo u mnie takiego nie ma.shift powoduje tylko ze kuca.nie ma zadnych celownikow.udalo mi sie jednego przypadkowo unieruchomic ale i tak nie mozna wyrwac mu tarczy bo linka sie nie zaczepia.co za gowno.chyba mam zjebana gre
zanonimizowany771462 Generał
dare_xxx - ohhhhh.....! Gdy centaur wpada w szał musisz jednocześnie nacisnąc shift i strzałkę(obojętnie w którą stronę)! Wtedy Centaur zwolni tak samo jak ty i od 2 stron będą się do siebie zbliżac szare celowniki! Gdy będą przy sobie to przemienią się w jeden czerwony celownik i wtedy strzelasz! Centaur zatrzyma się a wtedy to już chyba wiesz co masz zrobic! A tak na marginesie to że bez strzału się zatrzymał to nie znaczy że możesz mu wziąc te tarcze!
zanonimizowany673077 Junior
gra b.dobra ale nie wiem jak aktywowac time trial. np przechodze pierwszy level w czasie ok 5.15 a po zakonczeniu tego levelu w tabeli podsumowujacej pisze time trial no.
pannaschwarz Junior
Za plecami „dynda” ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej.
Ja skaczę ciągle i nie mam żadnej liny za sobą.. ;/ dlaczego? Ktoś pomoże?
zanonimizowany891420 Junior
siemano ej a co zrobic jak sie nie zrobilo tego wszystkiego co tutaj tylko sie poszlo odrazu do dinozaurow :D co zrobic w takim wypadku?
virus271183 Legionista
Niestety ten poradnik jest bardzo niedopracowany podaje błędne instrukcje lub wcale nie trafione lepiej zajżeć tu: [link]
zanonimizowany989302 Junior
No dawno nikt tu nie zagląda ale może warto napisać.Gram na ps2 i mam pada. Który to przycisk uniku i dlaczego jak już zamroczę centaura,to nie mogę pociągnąć tarczy?Którymi przyciskami mam to robić,bo może robię to niewłaściwie.Kto mi powie krok po kroku?
grinder Chorąży
Mala uwaga korekcyjna do poradnika, moze komus sie przyda, bo ja tam stracilem sporo nerwow, a jak sie okazuje wcale nie trzeba :) nie zauwazyl tez tego autor poradnika. W lokacji "12. Sanktuarium Dziecięcia (3)", obrazek nr 7 - akapit zaczynajacy sie od "Kawałek dalej jest już o wiele, wiele trudniej. Przed tobą trzy miażdżące bloki i trzy przedzielające je dziury". Nie jest tak jak pisze autor ze trzeba sie tam spieszyc czy idealnie cos wyliczac, wystarczy po prostu po pierwszym skoku przykucnac, a bloki wysuwajace sie ze scian nic nam nie zrobia, to samo nalezy zrobic na kolejnym podescie, a pozniej juz bezstresowo skoczyc za ostatnia pare blokow...
pt4q Junior
nie wiem czy ktos pisał ale odnosnie sanktuarium dzieciecia to pierwsza zagadka z obracanymi kolumnami wygląda tak że
i gotowe nie trzeba na slepo krecic:)
darek2c Junior
Obelisk Khamoon (4 | Egipt w Tomb Raider Anniversary!!
Utknąłem przy wyjściu z tej sali , po wszystkich skokach na lince , ląduje na narożnej półce z dwoma występami nad głową. Wskakuje na górny i z lewej strony skacze ku platformie z wyjściem!! Nie dosięga wciąż spada?? POMOCY!!!!!! PLEASE!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













