Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (2)
Aktualizacja:
![]() | Wróć na początek komnaty. Uważaj, z otwartych przez ciebie komórek wyskoczą lwy. Zastrzel zwierzaki i zaglądnij do nisz. W jednej z nich znajdziesz małą apteczkę. Idź teraz z powrotem do mechanizmu z dźwignią - zauważ, że dźwignia wróciła na swoje miejsce. |
![]() | Wróć teraz do dźwigni i zauważ, że powróciła w pierwotne położenie. Opuść ją jeszcze raz i błyskawicznie pobiegnij na początek sali. Po lewej stronie, przy pierwszym z brzegu posągu znajduje się niewielki kamienny blok. Wskocz na niego i od razu wybij się na rzeźbę obok. Przeskocz z niej teraz na środkowy posąg, potem na środkowy po przeciwnej stronie sali i dalej na ostatni, po tej samej stronie. Całą akcję musisz wykonać błyskawicznie, zanim posągi zdążą wrócić na swoje miejsca. |
![]() | Zlokalizuj teraz obręcz w ścianie nad twoją głową, wybij się w jej stronę i zaczep o nią linkę. Przebiegnij po murze na występ w ścianie naprzeciwko. Opuść się na krawędź poniżej, przejdź nią maksymalnie w prawo i wybij się w stronę otwartych wrót. Powinnaś dosięgnąć kraty z wyrzeźbionym skarabeuszem. Nie czekaj, aż krata opadnie na dół, tylko od razu wybij się od góry, łapiąc występu nad wejściem. |
![]() | Przesuń się w prawo i przeskocz na następny występ, omijając ubytek w krawędzi. Przejdź na rękach za załom, a następnie zatrzymaj się na wysokości otworu korytarza nad tobą. Wdrap się na poziom podłogi, po czym udaj się w głąb korytarza. |
![]() | Za załomem na lewo trafisz na obniżenie poziomu podłogi. Zjedź na butach po pochylni na dół zapadliska. Zabij kilka kręcących pod nogami szczurów i przeszukaj najbliższe otoczenie - znajdziesz małą apteczkę. Na dole odszukaj kamienny, rzeźbiony blok, stoi tuż obok pochylni. Wysuń blok ze ściany i przepchaj go pod gruzowisko pod drugiej stronie zapadliska. Wyskocz na blok, a z niego na kamienną posadzkę nad tobą. Wyjdź na nią i pobiegnij korytarzem w prawo. |
![]() | Dojdź do kolejnego zapadliska. Zjedź na butach na dno rozpadliny i zabierz naboje do strzelby. Wróć do miejsca, w którym zsunęłaś się na dół. Wskocz na występ w ścianie po prawej i na jeszcze jeden, zlokalizowany wyżej. Ustaw się pod drążkiem, co rusz to wysuwającym, to chowającym się w ścianę. Wybij się i złap go w chwili, gdy się akurat wysunie. Obróć się w stronę znajdującej się nieco w głębi poprzeczki szybciutko na nią przeskocz. |
![]() | Ustaw się na jej środku, rozbujaj, a następnie daj susa na wprost na mechanizm ze skarabeuszem. Nie czekaj, aż opadnie w dół, tylko wybij się szybko do góry łapiąc krawędzi posadzki. Wyjdź na poziom podłogi i udaj się w dalszą drogę korytarzem. |
![]() | Za zakrętem w lewo dojdziesz do obszernego dziedzińca z posągiem zielonego bożka. Zanim zsuniesz się na dół na płyty dziedzińca, rozglądnij się uważnie. Powinnaś zauważyć wielkiego krokodyla, czającego się w niszy tuż pod tobą. Lepiej nie ryzykuj konfrontacji z nim "twarzą w twarz", lecz zastosuj fortel. Zwieś się z krawędzi wylotu korytarza i przespaceruj na rękach wzdłuż ściany, a wywabisz gada na wolne pole. Wdrap się teraz z powrotem na poziom korytarza, wyceluj w krokodyla z giwery i spokojnie go rozwal. |
![]() | Po walce opuść się śmiało na dziedziniec, a następnie wejdź w niszę, z której wypełzł krokodyl. Znajdziesz w niej małą apteczkę. Wróć na plac i bądź czujna, bowiem gdzieś w pobliżu czai się jeszcze jeden gad. Gdy wypełznie, zabij go i udaj się w głąb dziedzińca. Na jego samym końcu, na lewo od basenu, pod filarkami znajduje się w ścianie niewielka komora. Wskocz do niej i zabierz małą apteczkę oraz naboje do strzelby. |
![]() | Skieruj teraz kroki w stronę basenu. Wejdź do wody i zanurkuj. Zlokalizuj w dnie otwór, a następnie wpłyń do niego. Zauważysz na dole mechanizm z dźwignią - przełącz ją, a otworzysz kratę w podwodnym tunelu. Popłyń tam natychmiast, bo krata się po pewnym czasie samoczynnie zamyka. Po minięciu przeszkody wypłyń na powierzchnię. |
![]() | Znajdujesz się w dużej komnacie. Trochę tu zabawisz, ale zanim rozpoczniesz eksplorację, zanurkuj ponownie w wodzie. Pomyszkuj po dnie, w jednym z narożników sali znajdziesz dużą apteczkę. Wypłyń teraz na górę i wydostań się z wody na długi pomost, unoszący się na jej powierzchni. Stań twarzą do mechanizmu ze skarabeuszem w pobliskiej ścianie, po czym wybij się na niego. Natychmiast, zanim skarabeusz opadnie w dół, podskocz łapiąc się występu w murze nad tobą. |
![]() | Z występu przeskocz na pomost po prawej i błyskawicznie się niego wdrap. Pośpiech jest wskazany, bowiem platformy, po których się poruszasz są ruchome i po nastąpieniu chowają się w ścianie. Pobiegnij szybko na drugą stronę komnaty, przesadzając po drodze przepaść między platformami. Zlokalizuj występ w murze i złap się go. |
![]() | Przeskocz z występu na sąsiada po lewej, przesuń się na jego koniec i wybij do tyłu na ruchomą platformę. Puść się biegiem w stronę mechanizmu ze skarabeuszem, podbiegnij i wskocz na niego. Odbij od razu do góry na występ nad twoją głową, a następnie w prawo na krawędź podłogi galerii, prowadzącej do innego pomieszczenia. Wdrap się na poziom podłogi i wyjdź z komnaty. |
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider Anniversary: Egipt
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (1)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (2)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (3)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (4)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (1)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (2)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (3)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (4
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (1)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (2)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (3)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (część 4)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (5)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (6)
- Tomb Raider Anniversary: Egipt
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Obelisk Khamoon (4 | Egipt w Tomb Raider Anniversary!!
Utknąłem przy wyjściu z tej sali , po wszystkich skokach na lince , ląduje na narożnej półce z dwoma występami nad głową. Wskakuje na górny i z lewej strony skacze ku platformie z wyjściem!! Nie dosięga wciąż spada?? POMOCY!!!!!! PLEASE!!!!!!
nie wiem czy ktos pisał ale odnosnie sanktuarium dzieciecia to pierwsza zagadka z obracanymi kolumnami wygląda tak że
i gotowe nie trzeba na slepo krecic:)
Mala uwaga korekcyjna do poradnika, moze komus sie przyda, bo ja tam stracilem sporo nerwow, a jak sie okazuje wcale nie trzeba :) nie zauwazyl tez tego autor poradnika. W lokacji "12. Sanktuarium Dziecięcia (3)", obrazek nr 7 - akapit zaczynajacy sie od "Kawałek dalej jest już o wiele, wiele trudniej. Przed tobą trzy miażdżące bloki i trzy przedzielające je dziury". Nie jest tak jak pisze autor ze trzeba sie tam spieszyc czy idealnie cos wyliczac, wystarczy po prostu po pierwszym skoku przykucnac, a bloki wysuwajace sie ze scian nic nam nie zrobia, to samo nalezy zrobic na kolejnym podescie, a pozniej juz bezstresowo skoczyc za ostatnia pare blokow...
No dawno nikt tu nie zagląda ale może warto napisać.Gram na ps2 i mam pada. Który to przycisk uniku i dlaczego jak już zamroczę centaura,to nie mogę pociągnąć tarczy?Którymi przyciskami mam to robić,bo może robię to niewłaściwie.Kto mi powie krok po kroku?
Niestety ten poradnik jest bardzo niedopracowany podaje błędne instrukcje lub wcale nie trafione lepiej zajżeć tu: [link]
siemano ej a co zrobic jak sie nie zrobilo tego wszystkiego co tutaj tylko sie poszlo odrazu do dinozaurow :D co zrobic w takim wypadku?
Za plecami „dynda” ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej.
Ja skaczę ciągle i nie mam żadnej liny za sobą.. ;/ dlaczego? Ktoś pomoże?
gra b.dobra ale nie wiem jak aktywowac time trial. np przechodze pierwszy level w czasie ok 5.15 a po zakonczeniu tego levelu w tabeli podsumowujacej pisze time trial no.
dare_xxx - ohhhhh.....! Gdy centaur wpada w szał musisz jednocześnie nacisnąc shift i strzałkę(obojętnie w którą stronę)! Wtedy Centaur zwolni tak samo jak ty i od 2 stron będą się do siebie zbliżac szare celowniki! Gdy będą przy sobie to przemienią się w jeden czerwony celownik i wtedy strzelasz! Centaur zatrzyma się a wtedy to już chyba wiesz co masz zrobic! A tak na marginesie to że bez strzału się zatrzymał to nie znaczy że możesz mu wziąc te tarcze!
to co piszecie o centaurach to gowno.ktory to jest klawisz uniku?bo u mnie takiego nie ma.shift powoduje tylko ze kuca.nie ma zadnych celownikow.udalo mi sie jednego przypadkowo unieruchomic ale i tak nie mozna wyrwac mu tarczy bo linka sie nie zaczepia.co za gowno.chyba mam zjebana gre
Jestem przy tym T-Rex i nie umiem go przejsc może dacie jakąs rade????
ten komentarz to straszny syf youtube jest bardziej pomocny :( :( dno w zyciu tak nie roztrwoniłem 11 zygli :) :)
Ja ściągam poradniki z torrenty.org płaci sie 7 zł za rejestrację a mozna ściągać ile sie che poradników.
Poradnik jest super. Wyślesz SMS-a, po trzech sekundach otrzymujesz kod, wpisujesz go o okienko, i możesz pobrać poradnik n WSZYSTKIE misje w TB-anniversary. Super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pomocy!!! udknełam w Vilcambambie włożyłam już klucz ktury otwiera przejscie do jakby świontyni no zabiłam 3 wilki i jak wchodze do wejscia po lewej wspinam sie do końca i jak trzeba wykonać wielki skok gdzie Lara powinna sie złapać jedną ręką a ona sie nie łapie no 100 razy prubowałam i nic ale wejśće po prawej przeszłam
może jak mam wykonać wielki skok to musze coś nacisnąć pomocy!!! Niewiem co robić?
!!!HELP!!!
plis dajcie mi odpowiedz!! stanelam na zaginione miasto(kopalnie natli) i nie wiem jak mam pokonac natle w ogniu.
Tomb Raider jest do du py.W Aniversy stanelam w piramidzie.
Mnie to ten poradnik się podoba. Jest spox Nawet przeszłam przez niego calusieńką grę.
Weś tom szmate ona nie wumie pływać wyśmiać gra fajna ale Lara to do dupy nie umie pływać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













