Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (3)
Aktualizacja:
![]() | Wyjdź z komnaty, zeskocz z platformy do wody, po czym podpłyń pod otwarte przed chwilą przejście. Wyjdź na brzeg, przejdź pod kratą i zagłęb się w korytarz. Po kilku zakrętach dojdziesz do wielkiej sali ze Sfinksem. Pojawi się centaur - na jego świetliste kule i wierzganie kopytami odpowiedz ogniem. Po potyczce udaj się przed oblicze Sfinksa. |
![]() | Skieruj się ponownie do ściany z drabiną, naprzeciw schodów. Wdrap się po drabinie do góry i tym razem zamiast w prawo, przeskocz na występ w lewo. Przejdź po nim na rękach do końca, po czym wybij się ponownie w lewo. Opadniesz na resztkę schodów. Przeskocz stąd na większy kawałek schodów po lewej. Wbiegnij po nich na górę i daj susa na kamienne bloki przed tobą. Z najwyższego zjedź na butach po pochyłej ścianie i przed końcem pochyłości wybij się w przód na krawędź posadzki. Wdrap się na nią i udaj się drogą na ukos, pod górę. |
![]() | Droga nagle urywa się i nie możesz dalej iść. Obróć się w lewo, w stronę najbliższej ci kolumny. Zlokalizuj pęknięcia w niej, po czym skocz w jej stronę łapiąc się krawędzi jednej ze szczelin. Teraz dwukrotnie wybij się w górę na wyżej położone występy i obejdź kolumnę tak, by móc przeskoczyć na jej sąsiadkę. Uczyń to. |
![]() | Przebywając na środkowej kolumnie rób dokładnie to, co na poprzedniej: pnij się po występach w górę i okrążaj ją. Po ustawieniu się na wprost ostatniej w rzędzie kolumny przeskocz na nią. Ponownie dąż w górę. Po dotarciu do najwyżej położonego występu przejdź nim do miejsca, z którego będziesz mogła oddać skok na występ w skalnej ścianie obok. Gdy go osiągniesz, teraz jeszcze trzy susy do góry i już stoisz na posadzce, nad kolumnami. |
![]() | Zabij atakujące cię gargulce, po czym pobiegnij na drugi koniec podłogi i daj susa na drążek. Przeskocz z niego na sąsiada i dalej na występ w ścianie. Przesuń się na lewo za kolejne dwa załomy, a następnie wybij na podłogę za tobą. Przejdź na jej koniec i opuść się na dół, na poziom z mechanizmem z dźwignią. Przełącz dźwignię - tuż obok podniesie się kawał podłogi, umożliwiając ci szybkie dotarcie do Sfinksa. Ale ty masz inne plany. |
![]() | Wejdź w bramę za plecami. Idź korytarzem aż za skrętem w lewo dojdziesz do dwóch miażdżących bloków, przedzielonych rozpadliną. Musisz wyczuć moment, kiedy zaczynają się rozsuwać i przebiec między nimi, przeskakując przez dziurę. To jest jeszcze w miarę łatwa pułapka. |
![]() | Kawałek dalej jest już o wiele, wiele trudniej. Przed tobą trzy miażdżące bloki i trzy przedzielające je dziury. Tutaj naprawdę przekonasz się, ile wart jest twój refleks. Musisz wręcz idealnie "wstrzelić się" w moment rozsuwania się pierwszego bloku, by nie zostać zmiażdżonym przez ostatni. W czasie przechodzenia pułapki nie zatrzymuj się nawet na moment, a dziury przeskakuj krótkimi susami. Po szczęśliwym przebyciu bloków udaj się w dalszą drogę. |
![]() | Dotrzesz w końcu do dużej sali, zalanej w dolnej części wodą. Zauważ, że wygląda ona niemal identycznie, jak komnata, w której wysuwałaś kolumny z wody i rozszczepiałaś światło. Co więcej, tutaj musisz zrobić dokładnie to samo. Po wejściu do pomieszczenia zwróć się w lewo, po czym przeskocz najpierw na jeden z występów, potem drugi, a na końcu na drabinę. Opuść się teraz po niej i po kolejnych drabinach (są w sumie cztery) na dół, a następnie wskocz do wody i zanurkuj - z dna zabierz małą apteczkę. |
![]() | Wyjdź na brzeg w pobliżu drabin. Stań na ciemnym odłamku bloku i wybij się na rzeźbioną płytę tuż obok. Gdy zaczniesz z nią opadać, podskakuj łapiąc się kolejnych krawędzi płyty i ulokuj się w maksymalnie górnej części płyty. Następnie pozwól mechanizmowi opaść z tobą w dół - spowodujesz wysunięcie się z wody pierwszej z czterech zatopionych kolumn. Jednocześnie ze ściany nad kratą wysunie się platforma. |
![]() | Wskocz na występ w świeżo wysuniętej z wody kolumnie. Wybijaj się teraz po występach do góry, aż złapiesz się krawędzi wierzchołka kolumny. Przeskocz z niej na ścianę z opuszczoną przed chwilą płytą i osiągnij niewielką platformę, tuż nad mechanizmem. Z platformy daj susa na występ po lewej oraz dalej na drabinę. |
![]() | Wykonaj teraz szybką akcję przebycia czterech kolejnych drążków po lewej. Dlaczego szybką? Ano dlatego, że drążki po dotknięciu opadają natychmiast w dół uniemożliwiając oddanie precyzyjnego skoku. Musisz je więc pokonać szybko, płynnie, bez zatrzymań. Z ostatniego drążka wybij się na wprost na występ w ścianie. |
![]() | Będąc po drugiej stronie sali opuść się na występ poniżej i przeskocz na lewo na rzeźbioną, ciemną płytę. Gdy zaczniesz opadać, podskakuj do góry łapiąc się kolejnych jej krawędzi i tym sposobem wywinduj się jak najwyżej. Po całkowitym opadnięciu w dół płyty zostanie uruchomiony mechanizm, który wysunie z wody drugą z czterech zatopionych w sali kolumn. Jednocześnie ze ściany nad kratą wysunie się kolejny odcinek platformy. |
![]() | Wskocz do wody, dopłyń do platformy z ciemnym odłamkiem bloku, wyjdź na brzeg. Wskocz na występ w wysuniętej z wody kolumnie. Wybijaj się teraz po występach do góry, aż złapiesz się krawędzi wierzchołka kolumny. Przeskocz z niej na ścianę z opuszczoną płytą i osiągnij niewielką platformę, tuż nad mechanizmem. Z platformy daj susa na występ po prawej. |
![]() | Przeskocz teraz na prawo na rzeźbioną, ciemną płytę. Gdy zaczniesz z nią opadać, ulokuj się w maksymalnie górnej części mechanizmu i poczekaj. Po całkowitym opadnięciu płyty w dół nastąpi wysunięcie się z wody trzeciej zatopionej kolumny. Jednocześnie platforma nad kratą wydłuży się o kolejny kawałek. |
0
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider Anniversary: Egipt
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (1)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (2)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (3)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (4)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (1)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (2)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (3)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (4
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (1)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (2)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (3)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (część 4)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (5)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (6)
- Tomb Raider Anniversary: Egipt
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany720304 Junior
to co piszecie o centaurach to gowno.ktory to jest klawisz uniku?bo u mnie takiego nie ma.shift powoduje tylko ze kuca.nie ma zadnych celownikow.udalo mi sie jednego przypadkowo unieruchomic ale i tak nie mozna wyrwac mu tarczy bo linka sie nie zaczepia.co za gowno.chyba mam zjebana gre
zanonimizowany771462 Generał
dare_xxx - ohhhhh.....! Gdy centaur wpada w szał musisz jednocześnie nacisnąc shift i strzałkę(obojętnie w którą stronę)! Wtedy Centaur zwolni tak samo jak ty i od 2 stron będą się do siebie zbliżac szare celowniki! Gdy będą przy sobie to przemienią się w jeden czerwony celownik i wtedy strzelasz! Centaur zatrzyma się a wtedy to już chyba wiesz co masz zrobic! A tak na marginesie to że bez strzału się zatrzymał to nie znaczy że możesz mu wziąc te tarcze!
zanonimizowany673077 Junior
gra b.dobra ale nie wiem jak aktywowac time trial. np przechodze pierwszy level w czasie ok 5.15 a po zakonczeniu tego levelu w tabeli podsumowujacej pisze time trial no.
pannaschwarz Junior
Za plecami „dynda” ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej.
Ja skaczę ciągle i nie mam żadnej liny za sobą.. ;/ dlaczego? Ktoś pomoże?
zanonimizowany891420 Junior
siemano ej a co zrobic jak sie nie zrobilo tego wszystkiego co tutaj tylko sie poszlo odrazu do dinozaurow :D co zrobic w takim wypadku?
virus271183 Legionista
Niestety ten poradnik jest bardzo niedopracowany podaje błędne instrukcje lub wcale nie trafione lepiej zajżeć tu: [link]
zanonimizowany989302 Junior
No dawno nikt tu nie zagląda ale może warto napisać.Gram na ps2 i mam pada. Który to przycisk uniku i dlaczego jak już zamroczę centaura,to nie mogę pociągnąć tarczy?Którymi przyciskami mam to robić,bo może robię to niewłaściwie.Kto mi powie krok po kroku?
grinder Chorąży
Mala uwaga korekcyjna do poradnika, moze komus sie przyda, bo ja tam stracilem sporo nerwow, a jak sie okazuje wcale nie trzeba :) nie zauwazyl tez tego autor poradnika. W lokacji "12. Sanktuarium Dziecięcia (3)", obrazek nr 7 - akapit zaczynajacy sie od "Kawałek dalej jest już o wiele, wiele trudniej. Przed tobą trzy miażdżące bloki i trzy przedzielające je dziury". Nie jest tak jak pisze autor ze trzeba sie tam spieszyc czy idealnie cos wyliczac, wystarczy po prostu po pierwszym skoku przykucnac, a bloki wysuwajace sie ze scian nic nam nie zrobia, to samo nalezy zrobic na kolejnym podescie, a pozniej juz bezstresowo skoczyc za ostatnia pare blokow...
pt4q Junior
nie wiem czy ktos pisał ale odnosnie sanktuarium dzieciecia to pierwsza zagadka z obracanymi kolumnami wygląda tak że
i gotowe nie trzeba na slepo krecic:)
darek2c Junior
Obelisk Khamoon (4 | Egipt w Tomb Raider Anniversary!!
Utknąłem przy wyjściu z tej sali , po wszystkich skokach na lince , ląduje na narożnej półce z dwoma występami nad głową. Wskakuje na górny i z lewej strony skacze ku platformie z wyjściem!! Nie dosięga wciąż spada?? POMOCY!!!!!! PLEASE!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














