Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (3)
Aktualizacja:
![]() | W sąsiedniej sali zeskocz z galerii na prawo i zabierz małą apteczkę. Wróć następnie na galerię, obróć się w lewo i wybij na stojący obok słup. Wdrap się pod jego wierzchołek, po czym daj susa w stronę ściany z mechanizmem ze skarabeuszem. Po złapaniu się skarabeusza natychmiast odbij na występ nad nim. Oddaj jeszcze jeden skok na sąsiada do góry, ustaw się na jego środku i wybij do tyłu na wierzchołek słupa. |
![]() | Chwiejąc się na szczycie słupa oddaj skok na sąsiedni pal, wdrap się po nim na górę i przeskocz w niszę z kratą. Zabierz amunicję do pistoletów kal. 50 i dużą apteczkę, po czym wróć na pal. Teraz przeskocz w drugą stronę we wnękę z mechanizmem z dźwignią. Zabierz amunicję do pistoletów kal. 50 i opuść dźwignię mechanizmu - odblokujesz kamienny, rzeźbiony blok w sali obok. Wróć do niej. |
![]() | Odblokowany blok spadł z góry na platformę i przyblokował ją swoim ciężarem. Nie wsuwa się już ona w ścianę. Przepchaj blok na drugą stronę komnaty, pod krawędź zlokalizowaną naprzeciw ściany z dwoma nieosiągalnymi dotąd występami. Wdrap się na blok i przeskocz na występy. Z górnego wybij się na platformę na wyższym poziomie sali. |
![]() | Po wylądowaniu na platformie, zacznie ona natychmiast wsuwać się w ścianę, dlatego błyskawicznie, w dwóch susach przemknij po niej i skocz na mechanizm ze skarabeuszem po lewej. Nie czekając, aż opadniesz z nim w dół, daj susa na występ nad tobą. Teraz przeskocz na skarabeusza po prawej i ponownie szybko wybij się do góry na zbawczą krawędź. |
![]() | Odbij z występu na sąsiada po lewej, przesuń się na jego środek. Następnie daj susa do tyłu chwytając się wystającego ze ściany drążka. Przejdź na rękach na jego prawą stronę i skocz na wprost w niszę z kratą. Wejdź do niej, po czym obróć się w stronę środka sali. |
![]() | Zlokalizuj wysoko nad głową obręcz, ale zostaw ja na razie w spokoju. Interesuje cię natomiast druga, bardziej oddalona obręcz, wystająca z drewnianej klapy w ścianie po drugiej stronie sali. Rzuć w klapę linką i zaczep ją o obręcz. Pociągnij mocno do siebie linkę, a odsłonisz duży otwór w murze. |
![]() | Teraz wybij się z niszy w stronę środka komnaty i zaczep linkę o bliżej usytuowaną obręcz. Rozbujaj się, po czym wskocz w odsłonięty przed chwilą otwór. Całą operację musisz wykonać szybko, bowiem drewniana klapa powoli zamyka się sama i jeśli nie zdołasz jej prześcignąć, będziesz musiała otwierać ją ponownie. |
![]() | W otworze znajduje się niewielka lokacja z mechanizmem z dźwignią. Opuść dźwignię - spowodujesz otwarcie dużej klapy w suficie w poprzedniej sali. Zauważ, że oba skrzydła klapy zawierają wiele użytecznych we wspinaczce elementów. Skocz na występ w prawym skrzydle klapy, wybij się na jego sąsiada powyżej, a następnie daj susa do tyłu na poprzeczkę za plecami. Z poprzeczki oddaj skok na wprost na występ w drugim skrzydle klapy. Jeszcze jeden wysiłek ku górze i już stoisz na podłodze nad klapą. |
![]() | Znajdujesz się na najwyższym poziomie budynku. Tuż obok znajduje się wyjście na balkon, prowadzące na dziedziniec z zielonym posągiem bożka. Zlokalizuj w ścianie mechanizm z dźwignią i przełącz ją - otworzy się przejście na dole, tuż przy posągu bożka. |
![]() | Działaj teraz szybko, bo przejście się po chwili samoczynnie zamyka. Wyjdź na balkon i wykonaj efektowny skok w dół wprost do basenu z wodą, po czym wyjdź szybko na brzeg (uważaj na krokodyle) i pobiegnij do wciąż otwartego przejścia obok bożka. Wskocz w nie. |
![]() | Zjedź w dół na butach po pochyłości w podłodze i skręć korytarzem w lewo. Wejdź do dużej komnaty. Zbierz amunicję do pistoletów kal. 50, leżącą po obu stronach wejścia. Zeskocz na taras poniżej. Zauważ, że pod tobą, na posadzce sali czai się puma. Zanim zsuniesz się w dół, zastrzel ją z góry. Po zejściu na poziom zerowy komnaty zostaniesz zaatakowana dodatkowo przez trzy pumy. Są szybkie, więc staraj się podczas walki być w ciągłym ruchu. Po ich zgładzeniu wejdź do komory w ścianie, z której wybiegły zwierzęta i zabierz stamtąd dużą apteczkę. |
![]() | Otwórz jeszcze jedną kratę na dole, używając dźwigni tuż przy niej. Ze środka znowu wybiegną pumy, więc w pierwszej kolejności zajmij się nimi. Po walce wejdź do świeżo otwartej komory i zabierz stamtąd amunicję do pistoletów kal. 50. |
![]() | Zlokalizuj teraz nad twoją głową wnękę z dużym przyciskiem, tkwiącym w murze. Strzel w przycisk - spowodujesz wysunięcie się z sufitu obręczy. Wskocz na występ w ścianie na lewo od komory, którą jako ostatnią otwierałeś. Podskocz do góry, złap się występu powyżej i odbij na prawo na podniesioną kratę. Szybko, zanim się osunie wraz tobą w dół, wybij się z niej do tyłu na występ w kolumnie stojącej na środku sali. |
0
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider Anniversary: Egipt
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (1)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (2)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (3)
- Tomb Raider Anniversary: Świątynia Khamoon (4)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (1)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (2)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (3)
- Tomb Raider Anniversary: Obelisk Khamoon (4
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (1)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (2)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (3)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (część 4)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (5)
- Tomb Raider Anniversary: Sanktuarium Dziecięcia (6)
- Tomb Raider Anniversary: Egipt
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany720304 Junior
to co piszecie o centaurach to gowno.ktory to jest klawisz uniku?bo u mnie takiego nie ma.shift powoduje tylko ze kuca.nie ma zadnych celownikow.udalo mi sie jednego przypadkowo unieruchomic ale i tak nie mozna wyrwac mu tarczy bo linka sie nie zaczepia.co za gowno.chyba mam zjebana gre
zanonimizowany771462 Generał
dare_xxx - ohhhhh.....! Gdy centaur wpada w szał musisz jednocześnie nacisnąc shift i strzałkę(obojętnie w którą stronę)! Wtedy Centaur zwolni tak samo jak ty i od 2 stron będą się do siebie zbliżac szare celowniki! Gdy będą przy sobie to przemienią się w jeden czerwony celownik i wtedy strzelasz! Centaur zatrzyma się a wtedy to już chyba wiesz co masz zrobic! A tak na marginesie to że bez strzału się zatrzymał to nie znaczy że możesz mu wziąc te tarcze!
zanonimizowany673077 Junior
gra b.dobra ale nie wiem jak aktywowac time trial. np przechodze pierwszy level w czasie ok 5.15 a po zakonczeniu tego levelu w tabeli podsumowujacej pisze time trial no.
pannaschwarz Junior
Za plecami „dynda” ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej.
Ja skaczę ciągle i nie mam żadnej liny za sobą.. ;/ dlaczego? Ktoś pomoże?
zanonimizowany891420 Junior
siemano ej a co zrobic jak sie nie zrobilo tego wszystkiego co tutaj tylko sie poszlo odrazu do dinozaurow :D co zrobic w takim wypadku?
virus271183 Legionista
Niestety ten poradnik jest bardzo niedopracowany podaje błędne instrukcje lub wcale nie trafione lepiej zajżeć tu: [link]
zanonimizowany989302 Junior
No dawno nikt tu nie zagląda ale może warto napisać.Gram na ps2 i mam pada. Który to przycisk uniku i dlaczego jak już zamroczę centaura,to nie mogę pociągnąć tarczy?Którymi przyciskami mam to robić,bo może robię to niewłaściwie.Kto mi powie krok po kroku?
grinder Chorąży
Mala uwaga korekcyjna do poradnika, moze komus sie przyda, bo ja tam stracilem sporo nerwow, a jak sie okazuje wcale nie trzeba :) nie zauwazyl tez tego autor poradnika. W lokacji "12. Sanktuarium Dziecięcia (3)", obrazek nr 7 - akapit zaczynajacy sie od "Kawałek dalej jest już o wiele, wiele trudniej. Przed tobą trzy miażdżące bloki i trzy przedzielające je dziury". Nie jest tak jak pisze autor ze trzeba sie tam spieszyc czy idealnie cos wyliczac, wystarczy po prostu po pierwszym skoku przykucnac, a bloki wysuwajace sie ze scian nic nam nie zrobia, to samo nalezy zrobic na kolejnym podescie, a pozniej juz bezstresowo skoczyc za ostatnia pare blokow...
pt4q Junior
nie wiem czy ktos pisał ale odnosnie sanktuarium dzieciecia to pierwsza zagadka z obracanymi kolumnami wygląda tak że
i gotowe nie trzeba na slepo krecic:)
darek2c Junior
Obelisk Khamoon (4 | Egipt w Tomb Raider Anniversary!!
Utknąłem przy wyjściu z tej sali , po wszystkich skokach na lince , ląduje na narożnej półce z dwoma występami nad głową. Wskakuje na górny i z lewej strony skacze ku platformie z wyjściem!! Nie dosięga wciąż spada?? POMOCY!!!!!! PLEASE!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













