Tomb Raider Anniversary: Ostateczne starcie (2)
Aktualizacja:
![]() | Przeskocz przez głazy na posadzkę sali, przejdź obok basenu i zaglądnij w lewy kąt komnaty. Znajduje się tam płaskorzeźba - identyczna jak ta, na której się przed chwilą wieszałaś. Zrób to samo tutaj tzn. skocz na kamienną krawędź, odsłoń przycisk i strzel w niego. Jeśli ci się to uda, odsłonisz drugą część podwodnego przejścia w basenie. Zabij gargulca i udaj się tym razem prawy róg Sali. |
![]() | Omijając dziurę w posadzce z lawą przeskocz na umiejscowioną za nią płaskorzeźbę. Po opadnięciu w dół wybij się do tyłu, wyceluj i strzel w odsłonięty przycisk - otworzy się trzecia część podwodnego przejścia w basenie. Świeżo wyklutego z kokonu gargulca poczęstuj ołowiem. |
![]() | Idź teraz do basenu, wskocz do wody i zanurkuj. Popłyń odblokowanym przed chwilą tunelem. Po drodze zbierz małą apteczkę. Wreszcie wynurz się w całkiem nowej komnacie, po czym wyjdź na brzeg. Zabierz amunicję do pistoletów kal. 50 i skieruj się w dół korytarza. |
![]() | Wejdziesz ponownie na obszar zalany potokami lawy. Przeskakując nad gorącymi strumieniami dojdź do wodospadu. Przy wodospadzie wybij się na prawo na drabinę. Wdrap się na jej szczyt, po czym przeskocz w lewo na krawędź szczeliny (uważaj na buchające z niej gorące gazy), a następnie do góry na występ skalny. Przesuń się nim w prawo, daj susa do góry na szczelinę z parzącymi oparami i zaraz potem na lewo na występ w prostopadłej ścianie, obok znaku. |
![]() | Przejdź na koniec występu i wybij się w lewo na jego sąsiada. Opuść się w dół na maleńką półeczkę. Wdrap się na nią, by zabrać dużą apteczkę, po czym ponownie zwieś się z jej krawędzi i opuść w dół na występ poniżej. Ustaw się na jego środku, a następnie oddaj daleki skok za plecy na występ w przeciwległej skale. Opuść się po kolejnych krawędziach na sam dół. Stoisz na brzegu lawy. |
![]() | Zlokalizuj dwie pływające na powierzchni lawy platformy. Przeskocz najpierw na jedną, potem na drugą, a następnie na występ w skale tuż za nimi. Uważaj - platformy po nadepnięciu zaczynają szybko tonąć, więc nie możesz zbyt długo na nich stać. Gdy już osiągniesz występ, podskocz na nim łapiąc się krawędzi powyżej i przejdź nią na lewo za załom. |
![]() | Wybij się następnie do tyłu na wierzchołek zanurzonego w lawie słupa, a z niego na sąsiada obok. Teraz skocz na poprzeczkę, z której szybciutko (z uwagi na ziejący cyklicznie z prawej strony ogień) daj susa na wprost na platformę i dalej na posadzkę. |
![]() | Zwróć się w lewo, wybij na pływającą platformę i zanim zatonie, przeskocz na sąsiadującą z nią drabinę. Wyjdź o szczeblach do góry. Wejdź do następnej sali. |
![]() | Jesteś tuż pod wierzchołkiem piramidy. Słyszysz szum skrzydeł, z góry nadlatuje... Natla . Ona żyje! Fakt, że trochę jest zmieniona i raczej nie przypomina człowieka, lecz ognistego demona. Ma ci za złe, że zniszczyłaś Dziecię i co tu dużo mówić - chce cię za to ukatrupić. Zaczyna się finałowa walka. |
![]() | W pierwszym etapie Natla lata nad tobą rażąc cię ognistymi kulami. Stosując przeróżne uniki i akrobacje unikaj pocisków, starając się wpierw wyzbierać leżącą tu i ówdzie amunicję. Następnie weź ją na celownik i gdy z pomarańczowego stanie się czerwony, naciśnij spust. Po kilku celnych salwach strącisz Natlę na ziemię. Ale to nie koniec potyczki. |
![]() | W drugim etapie Natla ostrzeliwuję cię kulami z ziemi. Starając się nie odnieść obrażeń doprowadź ją do szału (zapełnij czerwony wskaźnik), a gdy przerwie kanonadę i rzuci się na ciebie ze szponami, wciśnij klawisz uniku. Gra zwolni, a dwa szare celowniki zbiegną się w czerwony - wtedy strzelaj. Jeśli uda ci się to zrobić i nie dosięgną cię szpony Natli , bossówka stanie na chwilę zdezorientowana i bezbronna. Wtedy strzelaj do niej ze wszystkiego, co masz najlepsze. |
![]() | Po zredukowaniu energii Natli do zera następuje ostatni, trzeci etap walki. Musisz wcisnąć w odpowiednim momencie klawisze kierunkowe, zgodnie z pojawiającymi się na ekranie strzałkami. Jeśli uczynisz to szybko i bezbłędnie - wygrałaś! Więcej na temat potyczki z Natlą zawarto w rozdziale Bossowie. |
Outro
![]() | Po śmierci Natli świat wyspa drży w posadach. Wszystko zaczyna się walić, ściany obracać w gruzy, aż w końcu piramida eksploduje z potężną mocą. |
![]() | Co z panną Croft? Czy żyje? Oczywiście! Zdążyła w swoim stylu, czyli efektownie i w ostatniej chwili. Kolejna przygoda dobiegła końca. Najważniejsze, że wyszło się cało i można spokojnie odpłynąć w stronę wschodzącego słońca. Tam musi być jakaś cywilizacja... |
0
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
- Tomb Raider Anniversary: Zaginione Miasto
- Tomb Raider Anniversary: Kopalnie Natli (1)
- Tomb Raider Anniversary: Kopalnie Natli (2)
- Tomb Raider Anniversary: Kopalnie Natli (3
- Tomb Raider Anniversary: Wielka Piramida (1)
- Tomb Raider Anniversary: Wielka Piramida (2)
- Tomb Raider Anniversary: Ostateczne starcie (1)
- Tomb Raider Anniversary: Ostateczne starcie (2)
- Tomb Raider Anniversary: Zaginione Miasto
- Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany720304 Junior
to co piszecie o centaurach to gowno.ktory to jest klawisz uniku?bo u mnie takiego nie ma.shift powoduje tylko ze kuca.nie ma zadnych celownikow.udalo mi sie jednego przypadkowo unieruchomic ale i tak nie mozna wyrwac mu tarczy bo linka sie nie zaczepia.co za gowno.chyba mam zjebana gre
zanonimizowany771462 Generał
dare_xxx - ohhhhh.....! Gdy centaur wpada w szał musisz jednocześnie nacisnąc shift i strzałkę(obojętnie w którą stronę)! Wtedy Centaur zwolni tak samo jak ty i od 2 stron będą się do siebie zbliżac szare celowniki! Gdy będą przy sobie to przemienią się w jeden czerwony celownik i wtedy strzelasz! Centaur zatrzyma się a wtedy to już chyba wiesz co masz zrobic! A tak na marginesie to że bez strzału się zatrzymał to nie znaczy że możesz mu wziąc te tarcze!
zanonimizowany673077 Junior
gra b.dobra ale nie wiem jak aktywowac time trial. np przechodze pierwszy level w czasie ok 5.15 a po zakonczeniu tego levelu w tabeli podsumowujacej pisze time trial no.
pannaschwarz Junior
Za plecami „dynda” ci lina, a pod tobą w ścianie znajduje się dziura. Opuść się na dół i wejdź do niej.
Ja skaczę ciągle i nie mam żadnej liny za sobą.. ;/ dlaczego? Ktoś pomoże?
zanonimizowany891420 Junior
siemano ej a co zrobic jak sie nie zrobilo tego wszystkiego co tutaj tylko sie poszlo odrazu do dinozaurow :D co zrobic w takim wypadku?
virus271183 Legionista
Niestety ten poradnik jest bardzo niedopracowany podaje błędne instrukcje lub wcale nie trafione lepiej zajżeć tu: [link]
zanonimizowany989302 Junior
No dawno nikt tu nie zagląda ale może warto napisać.Gram na ps2 i mam pada. Który to przycisk uniku i dlaczego jak już zamroczę centaura,to nie mogę pociągnąć tarczy?Którymi przyciskami mam to robić,bo może robię to niewłaściwie.Kto mi powie krok po kroku?
grinder Chorąży
Mala uwaga korekcyjna do poradnika, moze komus sie przyda, bo ja tam stracilem sporo nerwow, a jak sie okazuje wcale nie trzeba :) nie zauwazyl tez tego autor poradnika. W lokacji "12. Sanktuarium Dziecięcia (3)", obrazek nr 7 - akapit zaczynajacy sie od "Kawałek dalej jest już o wiele, wiele trudniej. Przed tobą trzy miażdżące bloki i trzy przedzielające je dziury". Nie jest tak jak pisze autor ze trzeba sie tam spieszyc czy idealnie cos wyliczac, wystarczy po prostu po pierwszym skoku przykucnac, a bloki wysuwajace sie ze scian nic nam nie zrobia, to samo nalezy zrobic na kolejnym podescie, a pozniej juz bezstresowo skoczyc za ostatnia pare blokow...
pt4q Junior
nie wiem czy ktos pisał ale odnosnie sanktuarium dzieciecia to pierwsza zagadka z obracanymi kolumnami wygląda tak że
i gotowe nie trzeba na slepo krecic:)
darek2c Junior
Obelisk Khamoon (4 | Egipt w Tomb Raider Anniversary!!
Utknąłem przy wyjściu z tej sali , po wszystkich skokach na lince , ląduje na narożnej półce z dwoma występami nad głową. Wskakuje na górny i z lewej strony skacze ku platformie z wyjściem!! Nie dosięga wciąż spada?? POMOCY!!!!!! PLEASE!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














