Syberia 2: Wioska Youkoli (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Gdzie ja jestem? Gdzie jest Hans?

Kate odzyska przytomność wewnątrz jakiegoś pomieszczenia [151].

116. Wyjdź na zewnątrz (w dół, w górę) [152]. Stojący na zewnątrz Youkol poinformuję cię, iż znajdujesz się w wiosce Youkoli oraz, iż również Hans tu jest. Jest on ciężko chory i zajmuje się nim lokalna szamanka.

1 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
151 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

151

152

117. Ze stojącego nieopodal naczynia [153] zabierz rogi renifera [REINDEER ANTLERS].

153 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

153

118. Odszukaj lokację z dziwną konstrukcją z żerdzi i Youkolem mieszającym coś w dużym kotle (w prawo, w dół) [154] i zabierz rzemień [LEATHER STRAP] leżący na ziemi [155]. Rzemień połączony zostanie z rogami i otrzymasz w ten sposób procę [SLINGSHOT].

2 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
154 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

154

155

119. Przejdź w pobliże bębnów w które uderzają długie ramiona blokujące dalszą drogę (2 x w górę) [156].

120. Użyj procy na soplu zwisającym (lekko się kołysze) nad kołowrotem napędzającym ramiona. Sopel spadnie i zablokuje kołowrót a ty będziesz mógł przejść dalej [157].

3 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
156 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

156

157

121. Przejdź pod ramionami i wejdź do chaty szamanki [158]. Porozmawiaj z szamanką. Jedyną szansą na uratowanie Hansa jest podążenie za nim do krainy snów. W tym celu musisz zdobyć pewne jagody potrzebne do przyrządzenia specjalnej mikstury.

158 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

158

Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl