Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
Aktualizacja:
Gdzie ja jestem? Gdzie jest Hans?
Kate odzyska przytomność wewnątrz jakiegoś pomieszczenia [151].
116. Wyjdź na zewnątrz (w dół, w górę) [152]. Stojący na zewnątrz Youkol poinformuję cię, iż znajdujesz się w wiosce Youkoli oraz, iż również Hans tu jest. Jest on ciężko chory i zajmuje się nim lokalna szamanka.
![]() | ![]() |
151 | 152 |
117. Ze stojącego nieopodal naczynia [153] zabierz rogi renifera [REINDEER ANTLERS].
![]() |
153 |
118. Odszukaj lokację z dziwną konstrukcją z żerdzi i Youkolem mieszającym coś w dużym kotle (w prawo, w dół) [154] i zabierz rzemień [LEATHER STRAP] leżący na ziemi [155]. Rzemień połączony zostanie z rogami i otrzymasz w ten sposób procę [SLINGSHOT].
![]() | ![]() |
154 | 155 |
119. Przejdź w pobliże bębnów w które uderzają długie ramiona blokujące dalszą drogę (2 x w górę) [156].
120. Użyj procy na soplu zwisającym (lekko się kołysze) nad kołowrotem napędzającym ramiona. Sopel spadnie i zablokuje kołowrót a ty będziesz mógł przejść dalej [157].
![]() | ![]() |
156 | 157 |
121. Przejdź pod ramionami i wejdź do chaty szamanki [158]. Porozmawiaj z szamanką. Jedyną szansą na uratowanie Hansa jest podążenie za nim do krainy snów. W tym celu musisz zdobyć pewne jagody potrzebne do przyrządzenia specjalnej mikstury.
![]() |
158 |
0
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany806556 Junior
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
agnieszkac2 Junior
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.