Syberia 2: Klasztor (3)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
060 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

060

061

46. Podejdź do rozety na ścianie na którą padał cień oka mamuta (ekran w prawo) [062] i naciśnij ją. Twoim oczom ukarze się tajna skrytka [063]. Zabierz z niej książkę z zapiskami brata Alexieja [BROTHER ALEXEI'S BOOK] oraz relikt [YOUKOL RELIC ]. Gdy przeglądniesz książkę to na jednej ze stron znajdziesz informację na temat rośliny z której można zrobić miksturę leczniczą [064] (rośnie ona jedynie na grobach osób, które spoczywają w spokoju)

2 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
062 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

062

063

47. Odszukaj taczki ogrodnika (mijałeś je idąc od windy, którą dostałeś się do klasztoru na dziedziniec) i zabierz leżący na nich sekator [SHEARS] [065].

3 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
064 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

064

065

48. Przejdź na klasztorny cmentarz [066] i przyjrzyj się jednemu z grobów (obrośnięty zielskiem) [067], jest to grób brata Alexieja. Użyj na nim sekatora i zabierz zioła i jeżyny które opadły na ziemię [HERBS AND BRAMBLES].

4 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
066 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

066

067

49. Wróć do pomieszczenia z windą [068] i podejdź do urządzenia stojącego z lewej strony. Jest to maszyna służąca do wytapiania świec [069].

5 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
068 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

068

069

50. Zabierz zapałki [BOX OF MATCHES] leżące na półce z przodu.

51. Musisz teraz wytopić świeczkę:

A. Pociągnij znajdującą się z lewej strony dźwignię od miecha i zwróć uwagę, iż z kotła zacznie unosić się para.

B. Wrzuć zioła i jeżyny do kotła (zmieni się kolor dymu).

C. Otwórz formę znajdującą się poniżej kurka a następnie weź jeden z knotów (wiszą na łańcuszku na lewo od kotła. Knot który weźmiesz zostanie automatycznie umieszczony w formie). Zamknij formę.

D. Przekręć kurek. Forma zostanie wypełniona substancją z kotła a ty w ten oto sposób wejdziesz w posiadanie leczniczej świecy (otwórz formę i zabierz świecę [HERBAL CANDLE]).

52. Wróć do celi w której leży Hans [070]. Połóż na stoliku relikt i włóż do niego święcę a następnie zapal ją zapałkami. Pomieszczenie wypełni się leczniczym dymem, który spowoduje iż Hans poczuje się lepiej i odzyska przytomność [071].

6 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
070 - Klasztor (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

070

071

53. Porozmawiaj z Hansem. Czuje się on już lepiej, jednak nie na tyle aby móc chodzić. Musisz więc znaleźć jakiś sposób na wydostanie się z klasztoru.

Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-12-07
21:45

zanonimizowany766528 Junior

😒

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

Komentarz: zanonimizowany766528
2011-09-01
11:14

zanonimizowany806556 Junior

😒

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:19

zanonimizowany806556 Junior

😃

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:23

zanonimizowany806556 Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:26

zanonimizowany806556 Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl