Syberia 2: Klasztor (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
060 | 061 |
46. Podejdź do rozety na ścianie na którą padał cień oka mamuta (ekran w prawo) [062] i naciśnij ją. Twoim oczom ukarze się tajna skrytka [063]. Zabierz z niej książkę z zapiskami brata Alexieja [BROTHER ALEXEI'S BOOK] oraz relikt [YOUKOL RELIC ]. Gdy przeglądniesz książkę to na jednej ze stron znajdziesz informację na temat rośliny z której można zrobić miksturę leczniczą [064] (rośnie ona jedynie na grobach osób, które spoczywają w spokoju)
![]() | ![]() |
062 | 063 |
47. Odszukaj taczki ogrodnika (mijałeś je idąc od windy, którą dostałeś się do klasztoru na dziedziniec) i zabierz leżący na nich sekator [SHEARS] [065].
![]() | ![]() |
064 | 065 |
48. Przejdź na klasztorny cmentarz [066] i przyjrzyj się jednemu z grobów (obrośnięty zielskiem) [067], jest to grób brata Alexieja. Użyj na nim sekatora i zabierz zioła i jeżyny które opadły na ziemię [HERBS AND BRAMBLES].
![]() | ![]() |
066 | 067 |
49. Wróć do pomieszczenia z windą [068] i podejdź do urządzenia stojącego z lewej strony. Jest to maszyna służąca do wytapiania świec [069].
![]() | ![]() |
068 | 069 |
50. Zabierz zapałki [BOX OF MATCHES] leżące na półce z przodu.
51. Musisz teraz wytopić świeczkę:
A. Pociągnij znajdującą się z lewej strony dźwignię od miecha i zwróć uwagę, iż z kotła zacznie unosić się para.
B. Wrzuć zioła i jeżyny do kotła (zmieni się kolor dymu).
C. Otwórz formę znajdującą się poniżej kurka a następnie weź jeden z knotów (wiszą na łańcuszku na lewo od kotła. Knot który weźmiesz zostanie automatycznie umieszczony w formie). Zamknij formę.
D. Przekręć kurek. Forma zostanie wypełniona substancją z kotła a ty w ten oto sposób wejdziesz w posiadanie leczniczej świecy (otwórz formę i zabierz świecę [HERBAL CANDLE]).
52. Wróć do celi w której leży Hans [070]. Połóż na stoliku relikt i włóż do niego święcę a następnie zapal ją zapałkami. Pomieszczenie wypełni się leczniczym dymem, który spowoduje iż Hans poczuje się lepiej i odzyska przytomność [071].
![]() | ![]() |
070 | 071 |
53. Porozmawiaj z Hansem. Czuje się on już lepiej, jednak nie na tyle aby móc chodzić. Musisz więc znaleźć jakiś sposób na wydostanie się z klasztoru.
0
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany766528 Junior
Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY
zanonimizowany806556 Junior
ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade
zanonimizowany806556 Junior
wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.
zanonimizowany806556 Junior
Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
zanonimizowany806556 Junior
ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre
zanonimizowany806556 Junior
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
agnieszkac2 Junior
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












