Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
Aktualizacja:
Stacja Romansburg
Zaczynasz wewnątrz jednego z pomieszczeń części pasażerskiej pociągu [001].
![]() | ![]() |
001 | 002 |
1. Wyjdź z pociągu na peron (najpierw w dół ekranu). W pewnym momencie zadzwoni do ciebie Oscar i poinformuje, iż miejscowość do której właśnie przybiliście nazywa się Romansburg.
2. Na peronie przywita cię pułkownik Emeliov Goupatchev [002]. Zwróć uwagę, iż na samym początku rozmowy coś upuści. Gdy wróci on do swojego sklepu udaj się na początek peronu czyli w okolice lokomotywy (w dół).
3. Porozmawiaj z Oscarem [003]. Poinformuje cię on, iż musisz zająć się "nakręceniem" pociągu.
![]() | ![]() |
003 | 004 |
4. Podejdź do stojącej na końcu peronu maszyny [004], zakręć korbą a następnie pociągnij znajdującą się z lewej strony dźwignię. Po zakończeniu procesu nakręcania ponownie porozmawiaj z Oscarem. Tym razem dowiesz się on niego, iż aby ruszyć w dalszą drogę potrzebujecie trochę węgla, który oczywiście to ty musisz w jakiś sposób zdobyć.
Węgiel
5. Wróć na wcześniejszy ekran i podejdź do maszyny służącej do nasypywania węgla [005]. Zwróć uwagę na chodzącą w dole dziewczynkę. Zbliż się do panelu kontrolnego i pociągnij dźwignię [006]. Maszyna działa, ale nie do końca, gdyż nie nasypuje węgla.
![]() | ![]() |
005 | 006 |
6. Przejdź na koniec peronu [007] i przyglądnij się znajdującej się tam bramie [008]. Spróbuj ją otworzyć, nie uda ci się to gdyż jest zamknięta na klucz.
![]() | ![]() |
007 | 008 |
7. Udaj się z wizytą do sklepu. Wejście znajduje się w środkowej części peronu [009], tam gdzie przywitał cię pułkownik Emeliov. Wewnątrz podejdź do lady i porozmawiaj z pułkownikiem [010]. Dowiesz się od niego między innymi jak działa maszyna do węgla oraz że zgubił klucz do bramy na końcu peronu (widziałeś to, gdy przywitał cię zaraz na początku gry przy wysiadaniu z pociągu).
![]() | ![]() |
009 | 010 |
8. Wyjdź na zewnątrz i ponownie podejdź do maszyny do nasypywania węgla. Porozmawiaj z stojącą w dole dziewczynką o imieniu Malaka [011]. Za mały prezent w postaci słodkiego cukierka zgodzi się ona pomóc nam zdobyć klucz, który upuścił pułkownik.
9. Wróć do sklepu i przyglądnij się leżącemu na ladzie obok pułkownika zepsutemu dystrybutorowi cukierków [012]. Zabierz mały kluczyk [SMALL KEY]. Możesz też zadzwonić ze swojej komórki pod numer telefonu znajdujący się na denku maszyny [625-122], dowiesz się wtedy jakie obecnie produkty znajdują się w ofercie firmy (będą do między innymi cukierki, które potrzebujesz dla Malaki)
![]() | ![]() |
011 | 012 |
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre
Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.
ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade
Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY
POMOCYjestem w wiosce jukoli i robię wszystko jak jak w instrukcji i nic, zatkałam już otwór w lodzie, nalałam wodę i wrzuciłam szkielet i żadne owoce nie wyleciały. Co robię nie tak? Bardzo proszę o szybką odpowiedź
Witam, kto mi powie jak zaczepić tą butelkę na kościany hak? Jestem w wiosce jukoli
i znowu utknęłam. może mi ktoś powiedzieć jak w tym wraku samolotu ustawić te przełączniki? co to jest ten screem?
pomocy, utknęłam, skąd mam wziąść te rybne cukierki dla juki.proszę o szybką pomoc
Jestem przy samolocie i nie wiem jak obudzic tego gościa na drzewie . Pomocy !!!
a ja mam takie coś że trzeba odchylić takie skrzydełka w bibliotece ale nie wiem jak to takie kołko na samej goże jest błagan szybko odpisać plis
yestri - konie mają sie podnosić od lewej do prawej na najwyższą wysokość.
http://pl.youtube.com/watch?v=4uHShWM-JQ8
Zacznij oglądać od 2:16, bo wcześniej jest pokazane jak tego dokonać.
Na czym polega uruchomienie 4 Koni w knajpie? ustawiłem rurki odpowiednio...konie po kolei się podnoszą i nic...jaki ma być efekt końcowy?? Cholera to co było domeną syberii to intuicyjne zagadki, zauważyłem że coraz częściej w 2ce pojawia się zadanie i najpierw trzeba pomyśleć "co autor zagadki miał na myśli" ://
Nie chce gotowej solucji, bo mam zamiar sam do tego dojść. Prosze tylko o podpowiedz jak te konie mają się zachowywać??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












