Syberia 2: Romansburg (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

10. Podejdź do stojących w pobliżu wejścia dystrybutorów [013] i przyglądnij im się bliżej [014]. Użyj małego kluczyka na szufladzie prawego dystrybutora - wejdziesz w ten sposób w posiadanie kilku monet [COINS].

1 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
013 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

013

014

11. Użyj monet (pojawią się w górnej części ekranu) [015] i wrzuć piątą z kolei (licząc od lewej strony) do lewego dystrybutora a następnie przekręć dźwignię - wejdziesz w ten sposób w posiadanie kilku słodkich cukierków [SUGAR CANDY]. Następnie weź monetę drugą z lewej i wrzuć do środkowego dystrybutora - tym razem wypadnie kilka "rybnych specjałów" [FISH CANDY] - cukierki te przydadzą się nam nieco później w grze.

2 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
015 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

015

016

12. Wróć do Malaki [016] i rzuć jej słodkiego cukierka. Ta odwdzięczy ci się balonikiem z doczepionym kluczem do bramy [GATE KEY].

13. Podejdź do znajdującej się na końcu peronu bramy [017] i otwórz ją przy pomocy zdobytego właśnie klucza. Możesz teraz zejść w dół do miasta [018].

3 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
017 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

017

018

14. Odszukaj agregat obsługujący maszynę do nasypywania węgla (w dół, w lewo) [019] i zabierz stojący obok czerwony, pusty kanister [EMPTY CAN]. Musisz teraz napełnić go paliwem.

15. Odszukaj teraz duże drewniane drzwi w małym zakratowanym wizjerem (przejdź w lewo, w górę, w lewo) [020]. Zadzwoń i porozmawiaj z właścicielem posesji - Ivanem, na temat paliwa, niestety nie będzie on chciał ci pomóc.

4 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
019 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

019

020

16. Przejdź w lewo wzdłuż płotu aż trafisz na plakat cyrkowy [021], który będziesz mógł zerwać (pociągnij go w jego lewej, górnej części, tam gdzie jest naddarty) [022]. Przez powstałą dziurę przedostań się na teren posesji.

5 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
021 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

021

022

17. Podejdź do znajdującej się w centralnej części skrzyni [023] z białym zwierzakiem i przesuwając zasuwę [024] wypuść ni to psa, ni to fokę na wolność. Ivan pobiegnie za misiem a ty będziesz mógł swobodnie poruszać się po posesji.

6 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
023 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

023

024

18. Podejdź do stojącego na beczce kanistra [JERRY CAN] [025] i wymień go na pusty, który posiadasz a następnie opuść posesję tą samą drogą, którą się tu dostałeś.

7 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
025 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

025

026

19. Wróć do generatora napędzającego maszynę do węgla [026] i użyj na nim zbiornika z paliwem a następnie wciśnij czerwony przycisk znajdujący się na prawym słupie - generator zacznie działać.

20. Wróć na peron [027], podejdź do dźwigni uruchamiającej maszynę do węgla [028] i pociągnij ją. Węglarka w pociągu napełniona zostanie węglem. Pojawi się również Oscar, który poinformuje cię o zniknięciu Hansa - musisz go teraz odszukać.

8 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
027 - Romansburg (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

027

028

Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl