Syberia 2: Romansburg (2)
Aktualizacja:
10. Podejdź do stojących w pobliżu wejścia dystrybutorów [013] i przyglądnij im się bliżej [014]. Użyj małego kluczyka na szufladzie prawego dystrybutora - wejdziesz w ten sposób w posiadanie kilku monet [COINS].
![]() | ![]() |
013 | 014 |
11. Użyj monet (pojawią się w górnej części ekranu) [015] i wrzuć piątą z kolei (licząc od lewej strony) do lewego dystrybutora a następnie przekręć dźwignię - wejdziesz w ten sposób w posiadanie kilku słodkich cukierków [SUGAR CANDY]. Następnie weź monetę drugą z lewej i wrzuć do środkowego dystrybutora - tym razem wypadnie kilka "rybnych specjałów" [FISH CANDY] - cukierki te przydadzą się nam nieco później w grze.
![]() | ![]() |
015 | 016 |
12. Wróć do Malaki [016] i rzuć jej słodkiego cukierka. Ta odwdzięczy ci się balonikiem z doczepionym kluczem do bramy [GATE KEY].
13. Podejdź do znajdującej się na końcu peronu bramy [017] i otwórz ją przy pomocy zdobytego właśnie klucza. Możesz teraz zejść w dół do miasta [018].
![]() | ![]() |
017 | 018 |
14. Odszukaj agregat obsługujący maszynę do nasypywania węgla (w dół, w lewo) [019] i zabierz stojący obok czerwony, pusty kanister [EMPTY CAN]. Musisz teraz napełnić go paliwem.
15. Odszukaj teraz duże drewniane drzwi w małym zakratowanym wizjerem (przejdź w lewo, w górę, w lewo) [020]. Zadzwoń i porozmawiaj z właścicielem posesji - Ivanem, na temat paliwa, niestety nie będzie on chciał ci pomóc.
![]() | ![]() |
019 | 020 |
16. Przejdź w lewo wzdłuż płotu aż trafisz na plakat cyrkowy [021], który będziesz mógł zerwać (pociągnij go w jego lewej, górnej części, tam gdzie jest naddarty) [022]. Przez powstałą dziurę przedostań się na teren posesji.
![]() | ![]() |
021 | 022 |
17. Podejdź do znajdującej się w centralnej części skrzyni [023] z białym zwierzakiem i przesuwając zasuwę [024] wypuść ni to psa, ni to fokę na wolność. Ivan pobiegnie za misiem a ty będziesz mógł swobodnie poruszać się po posesji.
![]() | ![]() |
023 | 024 |
18. Podejdź do stojącego na beczce kanistra [JERRY CAN] [025] i wymień go na pusty, który posiadasz a następnie opuść posesję tą samą drogą, którą się tu dostałeś.
![]() | ![]() |
025 | 026 |
19. Wróć do generatora napędzającego maszynę do węgla [026] i użyj na nim zbiornika z paliwem a następnie wciśnij czerwony przycisk znajdujący się na prawym słupie - generator zacznie działać.
20. Wróć na peron [027], podejdź do dźwigni uruchamiającej maszynę do węgla [028] i pociągnij ją. Węglarka w pociągu napełniona zostanie węglem. Pojawi się również Oscar, który poinformuje cię o zniknięciu Hansa - musisz go teraz odszukać.
![]() | ![]() |
027 | 028 |
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre
Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.
ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade
Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY
POMOCYjestem w wiosce jukoli i robię wszystko jak jak w instrukcji i nic, zatkałam już otwór w lodzie, nalałam wodę i wrzuciłam szkielet i żadne owoce nie wyleciały. Co robię nie tak? Bardzo proszę o szybką odpowiedź
Witam, kto mi powie jak zaczepić tą butelkę na kościany hak? Jestem w wiosce jukoli
i znowu utknęłam. może mi ktoś powiedzieć jak w tym wraku samolotu ustawić te przełączniki? co to jest ten screem?
pomocy, utknęłam, skąd mam wziąść te rybne cukierki dla juki.proszę o szybką pomoc
Jestem przy samolocie i nie wiem jak obudzic tego gościa na drzewie . Pomocy !!!
a ja mam takie coś że trzeba odchylić takie skrzydełka w bibliotece ale nie wiem jak to takie kołko na samej goże jest błagan szybko odpisać plis
yestri - konie mają sie podnosić od lewej do prawej na najwyższą wysokość.
http://pl.youtube.com/watch?v=4uHShWM-JQ8
Zacznij oglądać od 2:16, bo wcześniej jest pokazane jak tego dokonać.
Na czym polega uruchomienie 4 Koni w knajpie? ustawiłem rurki odpowiednio...konie po kolei się podnoszą i nic...jaki ma być efekt końcowy?? Cholera to co było domeną syberii to intuicyjne zagadki, zauważyłem że coraz częściej w 2ce pojawia się zadanie i najpierw trzeba pomyśleć "co autor zagadki miał na myśli" ://
Nie chce gotowej solucji, bo mam zamiar sam do tego dojść. Prosze tylko o podpowiedz jak te konie mają się zachowywać??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















