Syberia 2: Syberia (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Gdy przybędziecie na miejsce, Hans zejdzie z pokładu i gdzieś sobie pójdzie [223].

223 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

223

178. Zejdź pod pokład i przyglądnij się śpiącemu youki [224]. Według notatnika brata Alexieja, śpiącego youki może obudzić zapach pewnego niezwykle aromatycznego zielska [225].

1 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
224 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

224

225

179. Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia i podejdź do przeciwległej ściany (w dół) [226]. Przyjrzyj się malowidłu wiszącemu z prawej strony - zapamiętaj rozkład kropek przy rysunku człowieka jadącego na mamucie [227]. Będzie on dla ciebie wskazówką przy jednej z kolejnych łamigłówek.

2 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
226 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

226

227

180. Wróć na pokład i zejdź na ląd i udaj się w prawo a następnie po drabinie w górę [228].

3 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
228 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

228

229

181. Na górze [229] chwyć strażnika za ramię a następnie podnieś z ziemi medalion [YOUKOL MEDALLION], który upadnie obok zwłok.

182. Wróć w okolice statku i tym razem przejdź w lewo i po schodach w dół.

183. Podejdź do drewnianej skrzyni w dolnej części ekranu [230] i zabierz leżące na niej trzy kamienne tabliczki [STONE PLATE] [231].

184. Przejdź ekran w górę i przyjrzyj się rosnącemu po prawej stronie zielsku [232].

4 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
230 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

230

231

185. Zabierz jeden z kwiatów [SYBERIA FLOWER] oraz leżącą tam kolejną kamienną tabliczkę [STONE PLATE] [233].

5 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
232 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

232

233

186. Odszukaj Hansa siedzącego obok wielkich wrót (w górę, w górę) [234].

6 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
234 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

234

235

187. Pociągnij za znajdującą się tam dźwignię. Klatka zjedzie na dół i otworzy się.

188. Wróć na statek do śpiącego youki [235] i przysuń mu pod nos syberyjski kwiatek. Youki obudzi się i wyskoczy na pokład.

189. Wróć w okolice bramy obok której siedzi Hans. Youki wskoczy do klatki [236], brama się otworzy i Hans przejdzie na drugą stronę [237].

7 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
236 - Syberia (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

236

237

190. Przejdź przez bramę a następnie po schodach na górę aż dojdziesz do dziwnego urządzenia stojącego pośrodku [238] i Hansa siedzącego nieopodal na podwyższeniu.

Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-12-07
21:45

zanonimizowany766528 Junior

😒

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

Komentarz: zanonimizowany766528
2011-09-01
11:14

zanonimizowany806556 Junior

😒

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:19

zanonimizowany806556 Junior

😃

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:23

zanonimizowany806556 Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:26

zanonimizowany806556 Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl