Syberia 2: Wioska Youkoli (5)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Serce Oscara

152. Odszukaj pociąg [192], wejdź do kabin maszynisty i ponownie porozmawiaj z Oscarem o zadaniu z sercem, które zlecił ci Hans. Oscar pożegna się z tobą, opuści pociąg i skieruje swe kroki to chaty szamanki [193].

1 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
192 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

192

193

153. Udaj się za Oscarem (po drodze odbierzesz telefon od swojego szefa) do chaty szamanki.

154. Będąc w chacie szamanki przyglądnij się leżącemu Oscarowi [194]. Musisz otworzyć jego serce [195].

A. Potraktuj serce Oscara tak jakby było tarczą zegara i kliknij na przyciskach znajdujących się na miejscach godzin 3 i 7 (zakładając że godzina 12 jest na samej górze) (tak naprawdę kliknąłeś na godzinie 7:15). Powinna pojawić ci się rozeta [196].

2 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
194 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

194

195

B. kliknij na przyciskach znajdujących się na miejscach godzin 12, 3, 6, i 9. Pojawi się klucz [VORALBERG KEY] [197], gdy go zabierzesz Oscar przeistoczy się w swego rodzaju kombinezon a szamanka opuści do niego ciało Hansa.

3 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
196 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

196

197

155. Porozmawiaj z szamanką, ta poinformuje cię, iż musisz przygotować wszystko do dalszej podróży.

Przygotowania do dalszej podróży

156. Wyjdź z chaty szamanki, wróć do pociągu i wejdź do kabiny maszynisty.

157. Przyglądnij się panelowi kontrolnemu [198].

198 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

198

A. Włóż klucz, który wyciągnąłeś z serca Oscara w otwór znajdujący się w środkowej, górnej części panelu (a).

B. Przełącz dźwignię w górnym, lewym rogu (b) (wąż wysunie się pod pociąg)

C. Przełącz lewy przełącznik (c) z dwóch przełączników znajdujących się na prawo od centralnego koła (pobrana zostanie woda)

D. Przełącz w górę dźwignię w prawym, górnym rogu (d).

E. Ponownie pociągnij za dźwignię w lewym górnym rogu (b) (wąż wysunie się nad pociągiem i sięgnie do węglarki).

F. Przełącz prawy przełącznik (e) z dwóch przełączników znajdujących się na prawo od centralnego koła (pobrany zostanie węgiel)

G. Przekręć duże koło w lewym dolnym rogu (f) (rozpalone zostanie palenisko)

H. Przekręć małe kółko znajdujące się na lewo od centralnego koła (g) (pojawi się para)

I. Przełącz przełącznik znajdujący się nieco poniżej i na lewo od małego kółka (h). Z przodu pociągu wysunie się dysza. Strumień pary uwolni z lodu cumującą nieopodal łódź.

158. Opuść pociąg i udaj się na łódź (zobaczysz Hansa wchodzącego na pokład [199]).

4 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
199 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

199

200

159. Porozmawiaj z Hansem [200], ten poinformuje cię, iż w dalsza podróż powinniście zabrać youki.

160. Przejdź do zagrody w której trzymane są youki i otwórz bramkę [201] odwiązując linę.

5 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
201 - Wioska Youkoli (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

201

202

161. Wróć na łódź, youki już tam będzie. Gdy tylko wejdziesz na pokład to wyruszycie w dalszą podróż [202].

Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-12-07
21:45

zanonimizowany766528 Junior

😒

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

Komentarz: zanonimizowany766528
2011-09-01
11:14

zanonimizowany806556 Junior

😒

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:19

zanonimizowany806556 Junior

😃

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:23

zanonimizowany806556 Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:26

zanonimizowany806556 Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl