Syberia 2: Klasztor (2)
Aktualizacja:
Brat Alexiej i jego uzdrowicielskie zdolności
40. Wyjdź na zewnątrz [050] i porozmawiaj z mnichem, który was podsłuchiwał na temat Hansa i brata Alexieja. Otrzymasz od niego zwój [SCROLL] oraz szklany krążek z wizerunkiem mamuta [STAINED-GLASS MAMMOTH] [051 ].
![]() | ![]() |
050 | 051 |
41. Wyjdź na dziedziniec [052] i zabierz szczotkę [BRUSH] leżącą obok wiadra.
42. Wróć do kaplicy i podejdź do fresku znajdującego się na lewej kolumnie. Użyj na nim znalezionej przed chwilą szczotki. Twoim oczom ukaże się rysunek z krzyżem pośrodku i pięcioma jasnymi oraz siedmioma ciemnymi punktami wokół [053]. Zapamiętaj ich położenie.
![]() | ![]() |
052 | 053 |
43. Odszukaj bibliotekę (wyjdź na zewnątrz kaplicy, w dół, w dół [054], drzwi w górę).
![]() | ![]() |
054 | 055 |
44. Wewnątrz [055] zejdź na niższy poziom biblioteki (w prawo od wejścia) i weź oparty o ścianę z prawej strony, długi drąg z hakiem na końcu [056]. Możesz teraz zapalać poszczególne świeczniki. Zwróć uwagę na położenie krzyża na podłodze oraz przypomnij sobie malowidło z kaplicy. Musisz zapalić te świeczniki, które na malowidle zaznaczone były jasnymi punktami. Gdy wszystko wykonasz poprawnie (zapalone mają być świeczniki zaznaczone na zdjęciu [057] czerwonymi kropkami) to na górnym poziomie biblioteki otworzy się okrągłe okienko.
![]() | ![]() |
056 | 057 |
45. Odszukaj okno które się otwarło (dwa razy w lewo od wejścia do biblioteki) [058]. Przyglądnij mu się i włóż do środka szklany krążek z wizerunkiem mamuta który otrzymałeś od mnicha [059] a następnie odpowiednio ustaw naciskając cztery znajdujące się wokół klapki [060]. Zacznij od najniższej i następne naciskaj zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gdy wszystko wykonasz poprawnie to na jednej ze ścian ujrzysz przez chwilę świetlny wizerunek mamuta (zwróć uwagę gdzie jest jego oko) [061].
![]() | ![]() |
058 | 059 |
0
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany766528 Junior
Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY
zanonimizowany806556 Junior
ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade
zanonimizowany806556 Junior
wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.
zanonimizowany806556 Junior
Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
zanonimizowany806556 Junior
ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre
zanonimizowany806556 Junior
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
agnieszkac2 Junior
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










