Syberia 2: Daleka Północ (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poszukiwań pociągu ciąg dalszy

76. Jesteś po drugiej stronie rzeki [100]. Odszukaj drewnianą chatę (w górę, w górę, w prawo, w górę) [101], po drodze odbierzesz telefon od swojej matki (niezły zasięg ma ta komórka :). Frontowymi drzwiami wejdź do środka chaty.

1 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
100 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

100

101

77. Gdy spróbujesz wyjść na zewnątrz, okaże się, iż drzwi pilnuje olbrzymi niedźwiedź brunatny [102] - musisz znaleźć sposób na pozbycie się go.

102 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

102

Nieplanowane spotkanie z niedźwiedziem

78. Podejdź do kominka w głębi [103] i zabierz leżącą na nim matrioszkę [RUSSIAN DOLL], poradnik wędkarza [FISHERMAN'S GUIDE] oraz siekierkę [HATCHET] [104].

2 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
103 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

103

104

79. Przejdź do znajdującej się w tylnej części chaty kuchni [105] i zabierz leżący na blacie kosz na ryby [FISH TANK] [106].

3 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
105 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

105

106

80. Opuść chatę tylnym wyjściem [107]. Znajdziesz się na przystani [108]. Zejdź na dół w okolice wędki zamocowanej na stojaku. Z poradnika wędkarza dowiesz się, między innymi, iż niedźwiedzie brunatne najbardziej lubią pomarańczowe łososie [109].

4 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
107 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

107

108

81. Chwyć wędkę (Kate położy obok kosz na ryby) a następnie przyjrzyj się leżącemu obok pudełku z przynętami i wybierz tą małą w prawym, górnym rogu [110] (wg. poradnika wędkarza pomarańczowe łososie najlepiej łapie się na przynętę przypominającą żaby).

5 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
109 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

109

110

82. Zarzuć wędkę na prawo od drewnianej kłody wystającej z wody [111] a złowisz taką rybę jak potrzebujesz, czyli pomarańczowego łososia [ORANGE SALMON]. Kate automatycznie odłoży wędkę i włoży rybę do koszyka.

111 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

111

83. Wróć do chaty i podejdź do okna obok drzwi prowadzących na zewnątrz (tych za którymi czai się niedźwiedź) [112].

84. Wyrzuć rybę przez okno. Niedźwiedź zje ją i odejdzie zostawiając nas w spokoju. Możesz wyjść na zewnątrz.

6 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
112 - Daleka Północ (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

112

113

85. Z miejsca w którym niedźwiedź jadł rybę (pomiędzy oknem i żerdziami) [113] zabierz ości [FISHBONE]. Jeżeli je przeoczysz to znajdziesz kolejne dalej w grze.

Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-12-07
21:45

zanonimizowany766528 Junior

😒

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

Komentarz: zanonimizowany766528
2011-09-01
11:14

zanonimizowany806556 Junior

😒

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:19

zanonimizowany806556 Junior

😃

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:23

zanonimizowany806556 Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:26

zanonimizowany806556 Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl