Syberia 2: Klasztor (4)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Jak wydostać się z klasztoru?

54. Przejdź ponownie na przyklasztorny cmentarz. Znajdziesz tam mnicha kopiącego grób [072]. Przyjrzyj się znajdującej się obok trumnie oraz wyrwie w murze [073].

1 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
072 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

072

073

55. Wróć do kaplicy (tam gdzie po raz pierwszy spotkałeś patriarchę) i wejdź do pomieszczenia do którego prowadzą otoczone ornamentami drzwi w głębi [074].

2 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
074 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

074

075

56. Zabierz klucz [ORNATE KEY] znajdujący się na podwyższeniu na ołtarzu [075].

57. Wróć do drzwi prowadzących na zewnątrz kaplicy [076] i przyglądnij się znajdującej się po prawej stronie kracie [077].

58. Użyj klucza, w którego posiadanie przed chwilą wszedłeś. Możesz teraz otworzyć kratę i wejść do środka.

3 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
076 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

076

077

59. Pociągnij za linę od dzwonów [078] (zwróć uwagę, iż mnich kopiący grób opuści cmentarz aby udać się na modły).

60. Wróć na cmentarz i przysuń trumnę w okolice wyrwy w murze [079].

4 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
078 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

078

079

61. Wróć do celi w której czeka na ciebie Hans. Porozmawiaj z nim, będzie już mógł podnieść się z łóżka. Kolejne wydarzenia potoczą się automatycznie bez twojego udziału. Hans i Kate udadzą się na cmentarz [080] i wbrew woli patriarchy, w efektowny sposób, korzystając z trumny, opuszczą klasztor [081].

5 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
080 - Klasztor (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

080

081

Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-12-07
21:45

zanonimizowany766528 Junior

😒

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

Komentarz: zanonimizowany766528
2011-09-01
11:14

zanonimizowany806556 Junior

😒

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:19

zanonimizowany806556 Junior

😃

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:23

zanonimizowany806556 Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:26

zanonimizowany806556 Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl