Syberia 2: Romansburg (5)
Aktualizacja:
Kontrolę nad Kate przejmiesz ponownie w pociągu w warsztacie Hansa.
62. Porozmawiaj z Hansem [082]. Poprosi cię on o wykonanie drobnej przysługi dla niego - naprawienie mechanicznych koni w kabarecie Cirko. Dopiero wtedy będziecie mogli wyruszyć w dalszą podróż. Hans wręczy ci również część niezbędną do wykonania powyższego zadania, czyli mechaniczne serce [MECHANICAL HEART].
![]() |
082 |
Mechaniczne konie w kabarecie Cirko
63. Udaj się do kabaretu Cirko (w mieście), podejdź do znajdującej się w głębi sceny w na której stoją mechaniczne konie [083] i przyglądnij się mechanizmowi, który nimi steruje [084].
![]() | ![]() |
083 | 084 |
64. Załóż mechaniczne serce, które dał ci Hans i trzykrotnie naciskając bolec w środku przestaw mechanizm tak, aby wskazówka z koniem w górnej części ekranu znalazła się w pozycji skrajnej w prawo [085].
![]() | ![]() |
085 | 086 |
65. Ustaw cztery rurki w pozycji tak jak na rysunku [085] i ponownie naciśnij bolec w środku. Jeżeli wszystko jest tak jak powinno być, to mechaniczne konie zaczną tańczyć [086] a ty tym samym zakończysz kolejne zadanie.
W pewnym momencie twoją radość z dobrze wykonanego zadania zmąci odgłos odjeżdżającego pociągu. Kate wybiegnie na peron, jednak za późno - pociąg odjechał.
W pogoni za pociągiem
66. Jesteś z powrotem na stacji, pociągnij za dźwignię znajdującą się na końcu peronu (dolna część ekranu, obok barierek) [087]. Szyny obrócą się i twoim oczom ukarze się mała drezyna [088].
![]() | ![]() |
087 | 088 |
67. Wsiądź do drezyny. Niestety energii nie starczyło na wiele i swoją krótką przejażdżkę zakończyłeś na drugim końcu peronu. Musisz znaleźć odpowiedni źródło napędu (część pojazdu wyglądająca jak duża klatka dla chomika wyraźnie sugeruje co jest ci potrzebne).
68. Udaj się na posesję Ivana. Duże drewniane drzwi z zakratowanym wizjerem będą uchylone.
69. Gdy wejdziesz na teren posesji, zadzwoni do ciebie Oscar i wyjaśni co się stało. Pociąg, on i Hans zostali porwani przez Ivana i Igora.
![]() | ![]() |
089 | 090 |
70. Przejdź do zadaszonej części posesji i obejrzyj gazetę [NEWSPAPER] [089] leżącą na stole - to "białe złoto Syberii" w połączeniu z chciwością Igora jest powodem twoich kłopotów.
71. Podejdź do leżącego nieopodal Youki i pomachaj mu przed nosem rybnym cukierkiem (tym, który zabrałeś z automatów w sklepie pułkownika). Youki pobiegnie za tobą, udaj się więc na stację i wsiądź do drezyny. Ruszycie w pogoń za pociągiem [091].
![]() |
091 |
0
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany766528 Junior
Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY
zanonimizowany806556 Junior
ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade
zanonimizowany806556 Junior
wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.
zanonimizowany806556 Junior
Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
zanonimizowany806556 Junior
ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre
zanonimizowany806556 Junior
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
agnieszkac2 Junior
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










