Syberia 2: Daleka Północ (3)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poszukiwań drogi do pociągu ciąg dalszy

86. Idąc do chaty musiałeś mijać zepsuty most linowy. Odszukaj go teraz (w lewo, w dół) [114].

87. Korzystając z siekierki odetnij z mostu linę z deską [ROPE WITH PLATE], której następnie użyj na przechylonym nad przepaścią pniu drzewa. Niczym Indiana Jones przeskoczysz na drugą stronę [115].

1 - Daleka Północ (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
114 - Daleka Północ (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

114

115

88. Przejdź ekran w dół. Youki zacznie coś gonić, pobiegnij za nim [116]. Zatrzymasz się przy pionowej skale na szczycie której stoi Igor i Ivan. Próbują oni unicestwić Kate zrzucając na nią skalne głazy [117]. Ich niecny proceder zostanie przerwany przez niespodziewaną katastrofę lotniczą.

2 - Daleka Północ (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
116 - Daleka Północ (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

116

117

Katastrofa lotnicza

89. Musisz znaleźć sposób na wydostanie się na szczyt. Najpierw wbij siekierkę w ścianę [118] i przy jej pomocy podciągnij się nieco w górę, co pozwoli ci znaleźć odpowiedni uchwyt.

3 - Daleka Północ (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
118 - Daleka Północ (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

118

119

90. Możesz teraz się wspinać, postępuj następująco: 2 x w górę, 2 x w prawo, 4 x w górę, 4 x w lewo, 2 x w górę, 2 x w prawo, 2 x w górę, 2 x w prawo, 4 x w górę [119].

91. Odszukaj miejsce katastrofy samolotu (w dół, w lewo, w górę, w górę, w górę) [120]. Pilot wisi nieprzytomny poza twoim zasięgiem i nie słyszy cię gdy krzyczysz gdyż ma na głowie pilotkę [121]. Musisz znaleźć inny sposób aby go obudzić.

4 - Daleka Północ (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
120 - Daleka Północ (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-12-07
21:45

zanonimizowany766528 Junior

😒

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

Komentarz: zanonimizowany766528
2011-09-01
11:14

zanonimizowany806556 Junior

😒

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:19

zanonimizowany806556 Junior

😃

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:23

zanonimizowany806556 Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:26

zanonimizowany806556 Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl