Syberia 2: Daleka Północ (4)
Aktualizacja:
Znowu w pociągu
100. Wylądowałeś w pobliżu pociągu [132]. Przejdź w pobliże lokomotywy [133]. Zadzwoni do ciebie pułkownik Emeliov i udzieli kilku informacji.
![]() | ![]() |
132 | 133 |
101. Spróbuj pociągnąć za przedmiot wystający ze śniegu [133]. Jest to ramię Oscara. Porozmawiaj z nim. Musisz teraz znaleźć sposób na przywrócenie pełnej funkcjonalności Oscara.
102. Udaj się do części pasażerskiej pociągu. Z sypialni [134] zabierz leżący obok łóżka plan pociągu [PLAN OF THE TRAIN] a w warsztacie Hansa [135] odszukaj oliwiarkę [OIL DISPENSER].
![]() | ![]() |
134 | 135 |
103. Wróć do Oscara [136] i daj mu oliwiarkę. Oscar odzyska pełną sprawność i uda się do kabiny maszynisty.
![]() | ![]() |
136 | 137 |
104. Wróć do przedziału pasażerskiego. Niestety pociąg ma kłopoty z ruszeniem w dalszą drogę [137].
105. Przejdź do kabiny maszynisty [138] i porozmawiaj z Oscarem. Aby można było ruszyć w dalszą drogę koniecznie będzie odłączenie tylnej części pociągu.
106. Ponownie odwiedź część pasażerską pociągu a dokładnie miejsce w którym w podłodze widnieje okrągły panel [139] (przed porwaniem był on zasłonięty przez słupek, który teraz leży przewrócony obok).
![]() | ![]() |
138 | 139 |
107. Skorzystaj ze swojej komórki i zadzwoń do Oscara. Ten otworzy dla ciebie panel i będziesz mógł zajrzeć do środka [140].
![]() |
140 |
108. Musisz manipulując pięcioma przełącznikami odsunąć wszystkie zasuwy. Najprościej będzie gdy przełączysz dwa skrajne i środkowy przełącznik w dowolnej kolejności). Wagon zostanie odczepiony a wy ruszycie w dalszą drogę.
0
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany766528 Junior
Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY
zanonimizowany806556 Junior
ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade
zanonimizowany806556 Junior
wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.
zanonimizowany806556 Junior
Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
zanonimizowany806556 Junior
ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre
zanonimizowany806556 Junior
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
agnieszkac2 Junior
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









