Syberia 2: Romansburg (4)
Aktualizacja:
Ciepłe ubranie
28. Udaj się do sklepu pułkownika Emeliova i poproś go o pomoc w zdobyciu ciepłej odzieży. Ten stwierdzi, iż ma coś w sam raz dla ciebie na stryszku i opuści drabinę która tam prowadzi.
29. Wejdź po drabinie na górę [036] i podnieś leżącą na skrzyni ciepłą odzież [WINTER CLOTHES] [037].
![]() | ![]() |
036 | 037 |
30. Wróć do pociągu i wejdź do łazienki gdzie Kate będzie mogła spokojnie przebrać się w nowe ciuchy [038]. Teraz droga do klasztoru stoi dla ciebie otworem.
![]() |
038 |
31. Wróć do drewnianego mostku z linami i przejdź na drugą stronę. Teraz możesz kontynuować swoją podróż dalej. Gdy dotrzesz do murów klasztoru, pociągnij za linę zwisającą obok windy [039]. Niestety mnich na górze pokiwa jedynie odmownie głową i nie spuści kabiny windy.
![]() | ![]() |
039 | 040 |
32. Przejdź w prawo aż dotrzesz do jeziorka i piorącego w nim odzież mnicha [040]. Porozmawiaj z nim a dowiesz się między innymi dlaczego mnich obsługujący windę nie wpuścił cię do klasztoru ( bo jesteś kobietą). W pewnym momencie rozmowy mnich przerwie ją, gdyż usłyszy dźwięk ptaka zwanego przez niego Merula Alba - wszystko wskazuje na to iż ma on fioła na punkcie tego ptaszka.
33. Wróć do sklepu pułkownika i zapytaj czy nie ma gwizdków naśladujących głosy ptaków. Stwierdzi, iż ma ich kilka i da trzy z nich złoty, srebrny i czarny [GOLD BIRDCALL], [SILVER BIRDCALL], [BLACK BIRDCALL].
34. Wróć do piorącego mnicha i daj mu srebrny gwizdek. Mnich pobiegnie szukać ptaka a ty będziesz mógł wziąć jeden z habitów [MONK'S HABIT] [041], które pozostawił na kamieniu. Kate automatycznie włoży go na siebie.
![]() | ![]() |
041 | 042 |
35. Podejdź do klasztornej windy i ponownie pociągnij za linę. Tym razem kabina zostanie opuszczona i będziesz mógł wjechać na górę [042].
0
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany766528 Junior
Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY
zanonimizowany806556 Junior
ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade
zanonimizowany806556 Junior
wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.
zanonimizowany806556 Junior
Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
zanonimizowany806556 Junior
ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre
zanonimizowany806556 Junior
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
agnieszkac2 Junior
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







