Syberia 2: Świat snów

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zaczynasz przy wejściu do jaskini [171].

132. Udaj się w głąb tunelu. Na jego końcu znajdziesz leżącą na ziemi figurkę mamuta [MAMOOTH DOLL] [172].

1 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
171 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

171

172

133. Wróć do miejsca w którym pojawiłeś się w krainie snów i udaj się w przeciwną stronę. Idź tak długo przed siebie aż spotkasz młodą Annę Voralberg [173]. Porozmawiaj z nią a dowiesz się od niej, iż młody Hans coś przeskrobał i ojciec za karę zamknął go na stryszku.

2 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
173 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

173

174

134. Kontynuuj swoją podróż do domu Voralbergów (w lewo, w prawo, wzdłuż ulicy aż do bramy [174], następnie w prawo - jeżeli grałeś w pierwszą część Syberii to nie powinieneś mieć problemów z nawigacją po mieście).

135. Wejdź do domu [175] i następnie po schodach na poddasze gdzie powinien być Hans. Drzwi są niestety zamknięte [176]. Musisz znaleźć sposób na ich otwarcie.

3 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
175 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

175

176

136. Zejdź na dół do salonu i porozmawiaj z ojcem Hansa [177]. Niestety nie zgodzi się on na widzenie z Hansem, gdyż byłoby to wbrew jego metodom wychowawczym.

177 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

177

137. Wróć do Anny Voralberg i ponownie z nią porozmawiaj. Dowiesz się od niej o której godzinie jej ojciec wychodzi na obchód fabryki (7:15).

138. Wróć do domu Voralbergów i podejdź do stojącego w hallu zegara. Zegar się zaciął i nie ma szans aby dobrowolnie kiedykolwiek wybił godzinę 7:15. musisz mu w tym pomóc.

A. Spójrz na tarczę zegara [178]. Zatrzymał się na godzinie 2:45.

4 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
178 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

178

179

B. Korzystając z przełączników w środkowej części zegara (pomiędzy dzwonkiem i wahadłem) [179] ustaw taką samą godzinę na małym zegarku [180 ] jak na dużej tarczy. Przełącznik z prawej przesuwa czas do przodu o 30 minut a ten z lewej o 15 minut. Początkowo mały zegarek wskazuje godzinę XII, kliknij więc 5x prawy przełącznik i 1x lewy.

180 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

180

C. Kliknij na obu figurkach facetów z młotkami, ciężarki podniosą się w górę.

D. Ustaw teraz godzinę, którą podała ci Anna, czyli 7:15 (9x prawy przełącznik, 1x lewy przełącznik).

E. Kliknij na wahadle. Zegar zacznie odmierzać czas.

F. Kliknij na prawym obciążniku, zjedzie on w dół a wskazówki na głównej tarczy zegara ustawią się na godzinę 7:15.

G. Uderz w dzwonek. Ojciec Hansa uda się na swoją rutynową wizytę w fabryce. Klucz do pomieszczenia w którym zamknął swego syna położy na stoliku.

139. Wejdź do salonu i zabierz leżący na stoliku klucz [ATTIC KEY ].

5 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
181 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

181

182

140. Wejdź po schodach na poddasze. Za pomocą znalezionego przed chwilą klucza otwórz drzwi i wejdź do środka [182].

141. Podejdź do młodego Hansa i spróbuj z nim porozmawiać - nie odpowiada.

142. Daj Hansowi znalezioną w jaskini figurkę mamuta. Pojawi się stary Hans i poprosi Kate aby otwarła dla niego serce Oscara a następnie zniknie.

143. Kliknij na warsztacie obok którego stał Hans a opuścisz krainę snów [183].

183 - Świat snów | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

183

Podobało się?

0

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-12-07
21:45

zanonimizowany766528 Junior

😒

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

Komentarz: zanonimizowany766528
2011-09-01
11:14

zanonimizowany806556 Junior

😒

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:19

zanonimizowany806556 Junior

😃

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:23

zanonimizowany806556 Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:26

zanonimizowany806556 Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl