Syberia 2: Świat snów
Aktualizacja:
Zaczynasz przy wejściu do jaskini [171].
132. Udaj się w głąb tunelu. Na jego końcu znajdziesz leżącą na ziemi figurkę mamuta [MAMOOTH DOLL] [172].
![]() | ![]() |
171 | 172 |
133. Wróć do miejsca w którym pojawiłeś się w krainie snów i udaj się w przeciwną stronę. Idź tak długo przed siebie aż spotkasz młodą Annę Voralberg [173]. Porozmawiaj z nią a dowiesz się od niej, iż młody Hans coś przeskrobał i ojciec za karę zamknął go na stryszku.
![]() | ![]() |
173 | 174 |
134. Kontynuuj swoją podróż do domu Voralbergów (w lewo, w prawo, wzdłuż ulicy aż do bramy [174], następnie w prawo - jeżeli grałeś w pierwszą część Syberii to nie powinieneś mieć problemów z nawigacją po mieście).
135. Wejdź do domu [175] i następnie po schodach na poddasze gdzie powinien być Hans. Drzwi są niestety zamknięte [176]. Musisz znaleźć sposób na ich otwarcie.
![]() | ![]() |
175 | 176 |
136. Zejdź na dół do salonu i porozmawiaj z ojcem Hansa [177]. Niestety nie zgodzi się on na widzenie z Hansem, gdyż byłoby to wbrew jego metodom wychowawczym.
![]() |
177 |
137. Wróć do Anny Voralberg i ponownie z nią porozmawiaj. Dowiesz się od niej o której godzinie jej ojciec wychodzi na obchód fabryki (7:15).
138. Wróć do domu Voralbergów i podejdź do stojącego w hallu zegara. Zegar się zaciął i nie ma szans aby dobrowolnie kiedykolwiek wybił godzinę 7:15. musisz mu w tym pomóc.
A. Spójrz na tarczę zegara [178]. Zatrzymał się na godzinie 2:45.
![]() | ![]() |
178 | 179 |
B. Korzystając z przełączników w środkowej części zegara (pomiędzy dzwonkiem i wahadłem) [179] ustaw taką samą godzinę na małym zegarku [180 ] jak na dużej tarczy. Przełącznik z prawej przesuwa czas do przodu o 30 minut a ten z lewej o 15 minut. Początkowo mały zegarek wskazuje godzinę XII, kliknij więc 5x prawy przełącznik i 1x lewy.
![]() |
180 |
C. Kliknij na obu figurkach facetów z młotkami, ciężarki podniosą się w górę.
D. Ustaw teraz godzinę, którą podała ci Anna, czyli 7:15 (9x prawy przełącznik, 1x lewy przełącznik).
E. Kliknij na wahadle. Zegar zacznie odmierzać czas.
F. Kliknij na prawym obciążniku, zjedzie on w dół a wskazówki na głównej tarczy zegara ustawią się na godzinę 7:15.
G. Uderz w dzwonek. Ojciec Hansa uda się na swoją rutynową wizytę w fabryce. Klucz do pomieszczenia w którym zamknął swego syna położy na stoliku.
139. Wejdź do salonu i zabierz leżący na stoliku klucz [ATTIC KEY ].
![]() | ![]() |
181 | 182 |
140. Wejdź po schodach na poddasze. Za pomocą znalezionego przed chwilą klucza otwórz drzwi i wejdź do środka [182].
141. Podejdź do młodego Hansa i spróbuj z nim porozmawiać - nie odpowiada.
142. Daj Hansowi znalezioną w jaskini figurkę mamuta. Pojawi się stary Hans i poprosi Kate aby otwarła dla niego serce Oscara a następnie zniknie.
143. Kliknij na warsztacie obok którego stał Hans a opuścisz krainę snów [183].
![]() |
183 |
0
- Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Romansburg (3)
- Syberia 2: Romansburg (4)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (1)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Wioska Youkoli (4)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (5)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (1)
- Syberia 2: Wyspa Pingwinów (2)
- Syberia 2: Syberia (1)
- Syberia 2: Syberia (2)
- Syberia 2: Syberia (3)
- Syberia 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany766528 Junior
Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY
zanonimizowany806556 Junior
ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade
zanonimizowany806556 Junior
wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.
zanonimizowany806556 Junior
Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):
Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.
zanonimizowany806556 Junior
ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre
zanonimizowany806556 Junior
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
agnieszkac2 Junior
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













