SpellForce The Order of Dawn: Farlorn's Hope cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zerknij do dziennika, pojawi się w nim nowy obowiązkowy quest. Będziesz musiał skontaktować się z żołnierzami z Czerwonego Legionu. Koniecznie zapisz stan gry.

Porozmawiaj z Flintem, dowiesz się o mających tu miejsce działaniach wojennych - 5.18 [ROZDZIAŁ 2] Farlorns Hope cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Porozmawiaj z Flintem, dowiesz się o mających tu miejsce działaniach wojennych. W trakcie rozmowy możesz zapytać Flinta o złodzieja Armuna i okoliczne monumenty. Dowiesz się, że jest tu monument orków. Będziesz musiał uważać albowiem oddziały Czerwonego Legionu nie będą zwracały uwagi na to czy są to Twoje jednostki. Pamiętaj więc, aby w przyszłości nie podsyłać swych orków w pobliże sojuszniczych obozów. Ruszaj na południe.

QUEST (OBOWIĄZKOWY): Wolf And Dragon

Idź na południe, musisz skierować się do charakterystycznego domku na wzgórzu (screen). Droga do niego prowadzi od południa.

Porozmawiaj z Jonem Farlornem - 5.18 [ROZDZIAŁ 2] Farlorns Hope cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Porozmawiaj z Jonem Farlornem. Zapytaj go o fragment artefaktu, dowiesz się, że przekazał go Elwen. Niestety, nie udało się jej dotrzeć do Greyfell. Elwen jest przetrzymywana przez wroga, będziesz ją musiał uwolnić. Porozmawiaj też z Rigour Mortisem. Masz do niego dwie sprawy. Wybierając pierwszą opcję dialogową dowiesz się o Tharze, którego chciał zabić. Jeśli pokonałeś go w Mulandir możesz pokazać Mortisowi głowę potwora. W nagrodę otrzymasz 50(!!!) złotych monet. Pokaż mu też Shadow Ring. Dowiesz się, że dzięki niemu będziesz mógł zobaczyć niektóre duchy. Quest ten zaliczymy nieco później.

QUEST (DODATKOWY): Thar

QUEST ZALICZONY (DODATKOWY): Thar

QUEST (DODATKOWY): Shadow World

QUEST (OBOWIĄZKOWY): Four Time Shards

Udaj się na północny-zachód. Uaktywnij Bindstone i zapisz stan gry. Odnajdziesz tu momument orków, o którycm wspominał Flint. Uaktywnij go i zacznij przyzywać robotników. Uwaga! Z racji tego, iż jest tu niewiele drzewa a orki nie mogą konstruować chatek leśników będziesz musiał uważać na to, aby nie wyczerpać tego surowca. Dla bezpieczeństwa radziłbym stawiać tylko te budynki, które są konieczne do prawidłowego rozwoju wioski.

Głównego bohatera skieruj na południe - 5.18 [ROZDZIAŁ 2] Farlorns Hope cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Głównego bohatera skieruj na południe. Znajduje się tu niewielki przesmyk, przez który od czasu do czasu będą próbowały przebić się wrogie jednostki. Zacznij od skonstruowania dwóch chatek drwali, do każdej z nich oddeleguj maksymalną ilość robotników. W dalszej części gry będziesz mógł stopniowo zmniejszać ich ilość, teraz musisz jednak odpowiednio szybko pozyskać odpowiednią ilość drewna.

Postaw też małe centrum dowodzenia, kopalnię, hutę (Smelting Works), magazyn (Food Store), co najmniej dwa Boar Breeding (hodowca dzików), średnie centrum dowodzenia (ewentualnie nieco później), croptent (do pozyskiwania surowca lenya), chatkę myśliwego (najlepiej niedaleko wschodniego wzgórza, wałę - 5.18 [ROZDZIAŁ 2] Farlorns Hope cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Postaw też małe centrum dowodzenia, kopalnię, hutę (Smelting Works), magazyn (Food Store), co najmniej dwa Boar Breeding (hodowca dzików), średnie centrum dowodzenia (ewentualnie nieco później), croptent (do pozyskiwania surowca lenya), chatkę myśliwego (najlepiej niedaleko wschodniego wzgórza, wałęsa się tu trochę zwierzątek), kuźnię (warto dokonać upgrade'u), chatkę szamana (Shaman's Hut) oraz mace carver (wytwarza maczugi). Dzięki temu będziesz mógł zacząć przyzywać dwa typy jednostek potrzebnych do ukończenia tego etapu.

Dobrze byłoby w miarę szybko powiększyć limit jednostek do 25-30 - 5.18 [ROZDZIAŁ 2] Farlorns Hope cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Dobrze byłoby w miarę szybko powiększyć limit jednostek do 25-30. Rozpocznij proces przyzywania jednostek militarnych - włoczników (spearman) (20%) i totemów (80%). Szczególną uwagę zwróć na tych drugich, atakują bowiem wroga z większej odległości zadając mu przy tym niemałe obrażenia. Jednostki wysyłaj na południe, do miejsca, w którym stoi główny bohater.

Twój heros powinien już być na tyle silny, aby móc poradzić sobie w pojedynkę z pomniejszymi bazami wroga. Najlepiej jest zacząć od tej wschodniej (screen), która znajduje się za wzgórzem. Dobrze jest atakować pojedyncze budynki a przeciwników odciągać od wieżyczek strzelniczych. Po walkach badaj ciała poległych wrogów, od czasu do czasu wpadniesz też na skrzynię ze skarbami.

Jednostkom stacjonującym przy bazie dobrze jest wydać polecenie stania w miejscu, szczególnie jeśli znaczną część armii zajmują jednostki totem - 5.18 [ROZDZIAŁ 2] Farlorns Hope cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Jednostkom stacjonującym przy bazie dobrze jest wydać polecenie stania w miejscu, szczególnie jeśli znaczną część armii zajmują jednostki totem. Główny bohater może natomiast zająć się niszczeniem kolejnych okolicznych obozowisk. Nieco większe jest na południe od Twojej bazy, warto tu podesłać kilka jednostek do pomocy aczkolwiek nie jest to absolutnie wymagane. Dobrze wyszkolony i wyposażony wojownik zmiecie wszystko w pojedynkę. Pamiętaj o częstym korzystaniu z umiejętności wspomagających zdolności bitewne. Często zapisuj stan gry.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-06-30
18:44

zanonimizowany798700 Junior

😃

wie ktoś jak pokonać Shin Tar Guana (czy jakoś tak)?

Komentarz: zanonimizowany798700
2013-02-27
15:37

zanonimizowany900426 Junior

😐

Pomocy, gdzie znajduje sie portal do "kurhany skowytu"? Wybilam wszystkich ozywiencow, i teraz stoje w miejscu -.-

Komentarz: zanonimizowany900426
2013-05-25
12:11

zanonimizowany921689 Junior

pomuzcie banda stworuw chyba z 200 mnie napadlo jak ich zabic

Komentarz: zanonimizowany921689
2016-01-07
13:50

sonata18 Junior

witam mam problem za kazdym razem gdy zaczynam grac i przechodze 5 planszy,lecz gdy chce wrocic np do zakonu switu cale dialogi pokazuja mi sie od poczatku bez zadnego skutku i dostaje juz dawno zakonczone misje i nie moge ich wykonac dlaczego?

Komentarz: sonata18
2017-10-09
12:22

dudzio358 Junior

Gdzie znajdę flinka MCwintera jeśli po przeszukaniu całej mapy go nie ma ?

Komentarz: dudzio358

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl