SpellForce The Order of Dawn: Mulandir cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Nie powinno zdziwić Cię to, że jest to zdecydowanie najtrudniejsza plansza, która spokojnie bije na głowę te, z którymi do tej pory miałeś do czynienia. O podstawowym utrudnieniu opowie Ci Vintus, który przejdzie z Tobą przez portal. Jeżeli zostaniesz zauważony przez jedną z okolicznych meduz ożywi ona znajdujące się na planszy gargoyle. To bardzo wymagający przeciwnicy.

Ruszaj na północ - 5.17 [ROZDZIAŁ 2] Mulandir cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Ruszaj na północ. Zapisz stan gry i uaktywnij Bindstone'a. Skorzystaj z monumentu, aby przyzwać pozostałych członków drużyny. Zanim ruszysz dalej warto zadbać o odpowiedni ekwipunek dla nich. Twój główny bohater powinien być na co najmniej 18-19 poziomie doświadczenia, w przeciwnym przypadku cofnij się do poprzednich lokacji w celu zabicia dodatkowych potworów czy pokończenia bardziej wartościowych questów.

QUEST (OBOWIĄZKOWY): The Phoenix

Kieruj się na północ, po drodze zabijesz kilka pomniejszych potworków - 5.17 [ROZDZIAŁ 2] Mulandir cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Kieruj się na północ, po drodze zabijesz kilka pomniejszych potworków. Kluczową rolę odgrywają tu wspomniane już meduzy (Cursed Guardian). Walka z nimi wymaga posunięcia się do kilku nietypowych zagrań, nieprzygotowana drużyna zginie w przeciągu kilku sekund. Po pierwsze, zaatakowana meduza (Cursed Guardian, tylko ta!) budzi wszystkie znajdujące się na planszy gargoyle (oznaczane na niebiesko). Po drugie, gargoyle atakują znajdujących się nieopodal bohaterów a jeśli na nikogo nie natrafią ponownie zasypiają. I wreszcie po trzecie, sama meduza jest wyjątkowo silna przez co wymaga błyskawicznego ukatrupienia.

Pierwsze meduzy staraj się omijać kierując się przy tym na wschód - 5.17 [ROZDZIAŁ 2] Mulandir cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Pierwsze meduzy staraj się omijać kierując się przy tym na wschód. Ostrzegam Cię, że zbytni pośpiech będzie Cię słono kosztował. Jeśli planujesz wybić wszystkie potwory znajdujące się na planszy, to jej ukończenie zajmie Ci nawet 3-4 godziny. Najlepsza taktyka jaką udało mi się wypracować polega na wysuwania jednego z członków drużyny w roli przynęty. Po zbliżeniu się do meduzy niemal od razu zginie (osobiście polecam wystawić do tego celu jakiegoś maga lub łucznika).

O wiele ważniejsze jest to, aby reszta drużyny znajdowała się przy gargoyle'ach (w dowolnym miejscu na planszy). Gdy tylko potwory zbudzą się wydaj rozkaz do ataku. Mając pod ręką 3-4 dobrych wojowników wspieranych kapłanem powinieneś poradzić sobie z 2-3 gargoyle'ami przy każdym takim podejściu. Walki z większymi grupami są raczej skazane na porażkę. Poległych bohaterów błyskawicznie przyzywaj i dołączaj do właściwej drużyny.

Samymi meduzami możesz, ale nie musisz się zajmować. Są one wyjątkowo ciężkie do ukatrupienia. Zaatakowany członek drużyny najpierw jest zamieniany w kamień (na kilkanaście sekund) a następnie atakowany przy użyciu łuku. Powinieneś już więc wpaść na to, że meduzy należy atakować całą drużyną.

Oprócz tego musisz zadbać o to, aby dwóch najsilniejszych wojowników pozostało nieco z tyłu - 5.17 [ROZDZIAŁ 2] Mulandir cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Oprócz tego musisz zadbać o to, aby dwóch najsilniejszych wojowników pozostało nieco z tyłu. NIE MOŻESZ dopuścić do tego, aby byli zatrzymani przez meduzę. Gdy tylko podbiegną do potwora uaktywnij ich umiejętności, np. War Cry, tak aby zadawali jak największe obrażenia. Nie przejmuj się ginącymi członkami drużyny (uważaj tylko na głównego bohatera), skup się na obijaniu potwora. Powtarzam, muszą to być naprawdę dobrzy wojownicy gdyż meduza na bieżąco regeneruje swe siły. Ewentualnie możesz skorzystać z trucizny.

Zbadaj cały teren na południowym-wschodzie. Znajdziesz tu mnóstwo skrzyń ze skarbami. Dokonywanie możliwie jak najczęstszych zapisów gry powinno Ci już wejść w nawyk, szczególnie na tak ciężkiej planszy.

Kieruj się na północ trzymając jednocześnie wschodniej części planszy - 5.17 [ROZDZIAŁ 2] Mulandir cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Kieruj się na północ trzymając jednocześnie wschodniej części planszy. Nie zbliżaj się zbytnio do centralnej części mapy a to dlatego, że są tu dwie meduzy i mnóstwo gargoyle'ów. Teren ten w przyszłości będziesz mógł stopniowo próbować oczyszczać. Na północy natrafisz na drugi monument bohaterów, koniecznie musisz go uaktywnić. Zbadaj teren na północy, natrafisz tu na kilku mocniejszych przeciwników, zwróć też uwagę na zamkniętą bramę. Jeden z wrogów pozostawi po sobie run robotników dla rasy orków, koniecznie zabierz go ze sobą.

Wracaj do punktu startu, tym razem skieruj się na zachód - 5.17 [ROZDZIAŁ 2] Mulandir cz.1 | SpellForce Zakon Świtu - SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Wracaj do punktu startu, tym razem skieruj się na zachód. Jeżeli dobrze pokierujesz drużyną, to powinieneś wyminąć znajdujące się tu meduzy. Dokładnie zbadaj całą zachodnią część planszy. Kieruj się na północ, po kilku chwilach dotrzesz do portalu wiodacego do Farlorn's Hope. Jest on broniony przez kilku przeciwników, z którymi jednak nie powinineś mieć większych problemów. Nie korzystaj jeszcze z portalu, zapamiętaj natomiast to miejsce gdyż wrócisz tu w przyszłości. Zbadaj znajdujące się przy portalu skrzynie i ciała mocniejszych wrogów.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-06-30
18:44

zanonimizowany798700 Junior

😃

wie ktoś jak pokonać Shin Tar Guana (czy jakoś tak)?

Komentarz: zanonimizowany798700
2013-02-27
15:37

zanonimizowany900426 Junior

😐

Pomocy, gdzie znajduje sie portal do "kurhany skowytu"? Wybilam wszystkich ozywiencow, i teraz stoje w miejscu -.-

Komentarz: zanonimizowany900426
2013-05-25
12:11

zanonimizowany921689 Junior

pomuzcie banda stworuw chyba z 200 mnie napadlo jak ich zabic

Komentarz: zanonimizowany921689
2016-01-07
13:50

sonata18 Junior

witam mam problem za kazdym razem gdy zaczynam grac i przechodze 5 planszy,lecz gdy chce wrocic np do zakonu switu cale dialogi pokazuja mi sie od poczatku bez zadnego skutku i dostaje juz dawno zakonczone misje i nie moge ich wykonac dlaczego?

Komentarz: sonata18
2017-10-09
12:22

dudzio358 Junior

Gdzie znajdę flinka MCwintera jeśli po przeszukaniu całej mapy go nie ma ?

Komentarz: dudzio358

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl