The Estate | Opis przejścia Shadowrun Returns
Aktualizacja:
Mapa
Posiadłość najbardziej wpływowego i najbogatszego elfa w Seattle. Robi wrażenie. Szczególnie biblioteka.

1. Mr. Quoth (NPC) - Quest: The Estate (Zadanie główne).
2. McKlusky (NPC) - Quest: The Estate.
3. Aljernon (NPC) - Nie jest zbyt rozmowny na tym etapie.
4. James Telestrian III (NPC) - Quest: The Estate.
5. James Telestrian III (Biblioteka) (NPC) - Quest: The Estate.
6. Marie-Louise Telestrian (NPC) - Zapewnia przyjemną pogawędkę.
7. Mr. Quoth (Handlarz) - Handlarz uniwersalny.
8. Aljernon (Handlarz) - Sprzedaje magię, jak zawsze.
9. Hans Brackhaus (NPC) - Możesz z nim porozmawiać na temat Lofwyra.
10. Harlequin (NPC) - Quest: The Estate.
Handlarze
Aljernon

Miejsce: Znajdziesz go w bibliotece [8].
Opis: Aljernon okazuje się nie być do końca tym, za kogo był uważany. Chodź nadal jest dziwny. Nie posiada nowych zaklęć, ale ma wszystkie stare towary.
Sprzedaje: Force I Fire Elemental Fetish, Force I Earth Elemental Fetish, Force I Air Elemental Fetish, Force II Water Elemental Fetish, Force II Earth Elemental Fetish, Force II Fire Elemental Fetish, Force II Air Elemental Fetish, Force III Water Elemental Fetish, Force III Fire Elemental Fetish, Force III Earth Elemental Fetish, Force III Air Elemental Fetish, Force IV Water Elemental Fetish, Force IV Fire Elemental Fetish, Force IV Earth Elemental Fetish, Force IV Air Elemental Fetish, Force V Fire Elemental Fetish, Force V Earth Elemental Fetish, Force V Air Elemental Fetish, Force V Water Elemental Fetish, Force VI Fire Elemental Fetish, Force VI Earth Elemental Fetish, Force VI Air Elemental Fetish, Force VI Water Elemental Fetish, Magic Resistance I, Killing Hands, Mana Fist, Stride, Counterstrike, Magic Resistance II, Quick Strike, Mystic Armor, Pain Resistance, Magic Resistance III, Slow I, Haste I, Slow II, Silence, Air Barrier III, Quiet Bomb, Fog, Lightning Barrier III, Haste II, Shadow, Fire Barrier III, Haste III, Haste IV, Slo-Mo, Mana Static, Hellstorm Barrier III, Weaken Armor I, Manabolt I, Flamethrower I, Lightning Bolt I, Distraction I, Armor I, Acid Stream I, Stunbolt, Mind Wipe, Manaball I, Heal Wound, Dispel Magic, Aim I, Flamethrower II, Distraction II, Weaken Armor II, Manabolt II, Lightning Bolt II, Armor II, Aim II, Fireball I, Blindness, Stunball, Manaball II, Ball Lightning I, Acid Stream II, Manabolt III, Flamethrower III, Aim III, Lightning Bolt III, Weaken Armor III, Glue, Fireball II, Armor III, Petrify, Manaball III, Confusion, Powerbolt I, Powerbolt II, Powerbolt III.
Mr. Quoth

Miejsce: Obok wielkiego kominka, w głównym holu [7].
Opis: Świeży handlarz. Posiada wszystkie przedmioty z kategorii broni, ładunków wybuchowych, medykamentów, elektroniki i ulepszeń. Z obszerności tej listy, zostaną tu podane tylko nowe przedmioty. Listę pozostałych, można znaleźć w opisie handlarzy z poprzednich lokacji.
Sprzedaje: Colt M23 (Smartlink), Defiance T-250 (Smartlink), Heckler & Koch HK227 (Smartlink), Ruger Super Warhawk (Smartlink).
Questy
The Estate
Zadanie główne.

Cel: 1. Talk to James Telestrian III. 2. Take Part in the Tir Council Meeting.
(1. Porozmawiaj z James Telestrian III. 2. Weź udział w spotkaniu rady Tir)
Witaj w posiadłości najpotężniejszego człowieka w Seattle. Zacznij od krótkiej pogawędki z McKluskym [2]. Następnie porozmawiaj z Mr. Quoth [1], a zaprowadzi Cię do biura Telestrian'a. Zainicjuj rozmowę z James'em [4], po której zostaniesz przeniesiony do biblioteki.
Po odzyskaniu kontroli, ponownie porozmawiaj z Jamesem Telestrian'em [5]. Wysłuchaj dosyć długiej dysputy, na temat zagrożenia z innego planu i Twojej kolejnej misji.
Nagroda: 8 KP i 10 000 nuyen.

Cel: Talk to Harlequin.
(Porozmawiaj z Harlequin)
To dobry moment, by porozmawiać ze wszystkimi postaciami i zaopatrzyć się w najlepszy sprzęt. Nie będzie kolejnej okazji, by pójść na zakupy. Przedmioty magiczne oraz zaklęcia, możesz nabyć u Aljernon'a [8]. Wszystkie pozostałe rzeczy, znajdziesz u Mr. Quoth'a [7].
Gdy już będziesz gotowy, porozmawiaj z Harlequin [10]. Otrzymasz od niego Aegis Mk. 1 Launcher. Jest to jedyna broń, która może zabić irytujące insekty, dlatego warto mieć przynajmniej dwie osoby z tym karabinem. Jedną ma Harlequin, a drugą możesz wyposażyć sam lub wynająć Tir Tairngire Ghost, który też ją posiada. Po zaakceptowaniu zespołu, opuścisz posiadłość, by wyruszyć na swoją ostatnią misję.
Nagroda: Brak.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Docks - 3 years ago | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Organ Grinders | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Reddmond Barrens | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union - Piętro | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Pike Place Market | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Royale Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Penthouse Suite | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The South Seattle Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Warehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Coyote's Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Looking for Trouble | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Return to the Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Spirit Talk | Opis przejścia Shadowrun Returns
- After Hours | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Mercy Mental Hospital | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Halls of Disrepair | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Emerald City Ripper | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Family Debts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Moving Parts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Towards Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Universal Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Collecting the Sample | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Estate | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Hunt Begins | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Into the Depths | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Bug Shaman | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Out of the Shadows | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Opis przejścia
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
Komentarze czytelników
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.