Shadowrun Returns: Executive Actions - Matrix
Aktualizacja:
Mapa
Jedna z większych lokacji w sieci. Warto zabrać ze sobą więcej niż jednego Deckera.

1. Wejście do Matrixa - Quest: Executive Action - Matrix (Zadanie główne).
2. Portal I - Quest: Executive Action - Matrix.
3. Portal II - Quest: Executive Action - Matrix.
4. Rdzeń Security Camera 1 - Quest: Executive Action - Matrix.
5. Rdzeń Security Camera 2 - Quest: Executive Action - Matrix.
6. Portal III - Quest: Executive Action - Matrix.
7. Portal IV - Quest: Executive Action - Matrix.
8. Portal V - Quest: Executive Action - Matrix.
9. Portal VI - Quest: Executive Action - Matrix.
10. Rdzeń Data Store - Quest: Executive Action - Matrix.
11. Portal VII - Quest: Executive Action - Matrix.
12. Portal VIII - Quest: Executive Action - Matrix.
13. Rdzeń Personal Comlink Logs - Quest: Executive Action - Matrix.
14. Portal IX - Quest: Executive Action - Matrix.
15. Portal X - Quest: Executive Action - Matrix.
16. Rdzeń Personal Correspondence Archive - Quest: Executive Action - Matrix.
17. Portal XI - Quest: Executive Action - Matrix.
18. Portal XII - Quest: Executive Action - Matrix.
19. Rdzeń Elevator - Quest: Executive Action - Matrix.
Questy
Executive Actions - Matrix
Zadanie główne.

Cel: Regain Controls of the Elevator in the Matrix.
(Odzyskaj kontrole nad windą w Matrixie)
W trakcie tej wizyty, będziesz musiał działać w miarę szybko. W rzeczywistym świecie, będziesz musiał odpierać kolejne fale wrogów. Jedyny sposób na pozbycie się ich, to przejęcie kontroli nad windą. To właśnie zadanie dla Twojego Deckera.
Przejdź przez pierwszy portal [2]. Po drugiej stronie, znajdziesz dwa rdzenie i 2 White IC. Pozbądź się ich i odpal rdzenie - Security Camera 1 i Security Camera 2. Wskocz w kolejny portal [6]. Rozpraw się z White IC i wejdź w lewy portal [8]. Odpal rdzeń Data Store i wróć się na poprzednią platformę. Wejdź w prawy portal [11] i zniszcz 3 White IC, White Sparky IC i White Sentry IC. To dobry moment na przyzwanie ESP. Gdy już oczyścisz platformę, odpal rdzeń Personal Comlink Logs [13], a następnie przejdź przez kolejny portal [14].
To niestety nie ostatnia platforma. Pokonaj wrogie programy w postaci 2 White IC, White Sentry IC oraz Black IC, a następnie odpal rdzeń Personal Correspondence Archive. Po krótkim dialogu, wejdź w następny portal [17], by dostać się na ostatnią platformę. Tu rozpraw się z ostatnią linią obrony - 3 White IC i White Sentry IC. Aktywuj finalny rdzeń kontrolujący windę i wróć się do wyjścia z Matrixa [1].
Nagroda: 14 KP.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Apartment
- Shadowrun Returns: Docks - 3 years ago
- Shadowrun Returns: Organ Grinders
- Shadowrun Returns: The Reddmond Barrens
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union - Piętro
- Shadowrun Returns: Pike Place Market
- Shadowrun Returns: Royale Apartment
- Shadowrun Returns: The Penthouse Suite
- Shadowrun Returns: Back to the Union
- Shadowrun Returns: Back to the Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: The South Seattle Docks
- Shadowrun Returns: The Warehouse
- Shadowrun Returns: Coyote's Crusade
- Shadowrun Returns: Looking for Trouble
- Shadowrun Returns: Return to the Docks
- Shadowrun Returns: Spirit Talk
- Shadowrun Returns: After Hours
- Shadowrun Returns: The Digital World
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (1)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (2)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Safehouse
- Shadowrun Returns: Mercy Mental Hospital
- Shadowrun Returns: Halls of Disrepair
- Shadowrun Returns: The Emerald City Ripper
- Shadowrun Returns: Loose Ends
- Shadowrun Returns: Loose Ends - Safehouse
- Shadowrun Returns: Family Debts
- Shadowrun Returns: Moving Parts
- Shadowrun Returns: Towards Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Universal Brotherhood
- Shadowrun Returns: Beneath the Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Union
- Shadowrun Returns: The Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: Corporate Extraction
- Shadowrun Returns: Telestrian Industries
- Shadowrun Returns: Executive Actions
- Shadowrun Returns: Executive Actions - Matrix
- Shadowrun Returns: The Morning After
- Shadowrun Returns: Collecting the Sample
- Shadowrun Returns: The Estate
- Shadowrun Returns: The Hunt Begins
- Shadowrun Returns: Into the Depths
- Shadowrun Returns: The Bug Shaman
- Shadowrun Returns: Out of the Shadows
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
