The Hunt Begins | Opis przejścia Shadowrun Returns
Aktualizacja:
Mapa
Pierwsze piętro podziemnego kompleksu. Ponownie stoczysz walkę z uduchowionymi insektami. Jednak tym razem, możesz atakować.

1. Wejście do lokacji - Quest: The Hunt Begins (Zadanie główne).
2. Pierwsze drzwi - Quest: The Hunt Begins.
3. Drugie drzwi - Quest: The Hunt Begins.
4. Komputer - Nie ma w nim nic ciekawego.
5. Trzecie drzwi - Quest: The Hunt Begins.
6. Zwłoki - ciało pewnego nieszczęśnika.
7. Arena walki - Quest: The Hunt Begins.
8. Drzwi wyjściowe - Quest: The Hunt Begins.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Questy
The Hunt Begins
Zadanie główne.

Cel: Stop the ceremony.
(Zatrzymaj ceremonie)
Witaj z powrotem w odrobinę przerobionej wersji siedziby Bractwa. Czeka Cię sporo walki, więc upewnij się, że wszyscy towarzysze posiadają kilka apteczek i odpowiedni sprzęt. Zabawa się zaczyna.
Pierwsza lokacja, to sala ceremonialna, którą odwiedziłeś ostatnim razem. Zostaniesz w niej zaatakowany przez 3 Brotherhood Gunner. Pozbądź się ich i wejdź w do groty, by zejść do niższej lokacji.
Na dole, zaraz za zakrętem, trafisz na kolejnych przeciwników - 2 Brotherhood Gunner i Brotherhood Follower. Rozpraw się z nimi i ruszaj dalej. Przejdź przez drzwi [2], prowadzące w głąb bazy. W kolejnej sali, czeka na Ciebie pierwszy insekt - True Form Worker. Postępuj tak jak powiedział Harlequin. Najpierw zaatakuj go zwykłym rodzajem broni i magią, a gdy zmieni się w Pure Insect Spirit, zmień na Aegis Mk. 1 Launcher i skup na nim cały ogień. Jeśli nie zdejmiesz go w pierwszej turze, wróci z powrotem do swojej fizycznej formy i będziesz zmuszony powtórzyć proces.
Po zabiciu pierwszego insekta, przejdź przez kolejne drzwi [3]. W środku czai się spora ilość wrogów. Jeśli posiadasz drona, wyślij go przez szyb wentylacyjny, by mógł ich oflankować, a sam przypuść atak frontalny. Do pokonania masz Brotherhood Follower, Brotherhood Gunner, kolejnego True Form Worker'a oraz Spitter Bug'a. Staraj się atakować tylko jednego insekta w formie duchowej. Zdjęcie dwóch na raz w jednej turze, może być dosyć problematyczne.
Gdy już oczyścić pomieszczenie, ruszaj dalej, przez zniszczone baraki. Otwórz następne drzwi [5] i wprowadź drużynę do środka. W ostatnim pomieszczeniu, trafisz na 2 Brotherhood Gunner. Chwile później, pojawią się również 2 Spitter Bugs. Najpierw zajmij się Brotherhood Gunners, by później móc w pełni skupić się na insektach.
Po rozprawieniu się z dwoma insektami, z poprzedniego pomieszczenia wyjdzie jeszcze jeden -True Form Worker. Rozpraw się z nim, a następnie przejdź przez dziurę którą stworzył. Na końcu pomieszczenia, znajdziesz drzwi [8] do następnej lokacji.
Nagroda: 8 KP.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Docks - 3 years ago | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Organ Grinders | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Reddmond Barrens | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union - Piętro | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Pike Place Market | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Royale Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Penthouse Suite | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The South Seattle Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Warehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Coyote's Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Looking for Trouble | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Return to the Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Spirit Talk | Opis przejścia Shadowrun Returns
- After Hours | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Mercy Mental Hospital | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Halls of Disrepair | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Emerald City Ripper | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Family Debts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Moving Parts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Towards Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Universal Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Collecting the Sample | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Estate | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Hunt Begins | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Into the Depths | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Bug Shaman | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Out of the Shadows | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Opis przejścia
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
Komentarze czytelników
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.