Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns
Aktualizacja:
Mapa
Wielki skok na korporację. To niemal jak wyrok śmieci. Może odrobinę bardziej agresywny.

1. Główne drzwi - Quest: Telestrian Industries (Zadanie główne).
2. Telestrian Security Acces Card (Przedmiot) - Quest: Telestrian Industries.
3. Główny komputer - Quest: Telestrian Industries.
4. Drzwi do korytarza - Quest: Telestrian Industries.
5. Biura - Quest: Telestrian Industries.
6. Komputer nr. 1 - Quest: Telestrian Industries.
7. Komputer nr. 2 - Quest: Telestrian Industries.
8. Komputer nr. 3 - Quest: Telestrian Industries.
9. Zabezpieczone drzwi - Quest: Telestrian Industries.
10. Główne biuro - Quest: Telestrian Industries.
11. Serwerownia - Quest: Telestrian Industries.
12. Komputer z Jackpoint - Quest: Telestrian Industries.
13. Winda - Quest: Telestrian Industries.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Questy
Telestrian Industries
Zadanie główne.

Cel: Find the Aegis Sample. 2. Search Telestrian Accounting System for Information.
(1. Znajdź próbkę Aegis. 2. Przeszukaj Telestrian Accounting System, by zdobyć informacje)
W tej misji musisz utrzymać przy życiu przynajmniej jedną postać z możliwości dostępu do sieci, czyli umiejętnością Decking. W przeciwnym wypadku misja zakończy się niepowodzeniem.
Nową misję zaczniesz w głównym holu. Po krótkiej rozmowie z Samedi, odzyskasz kontrolę nad zespołem. Przejdź przez drzwi znajdujące się naprzeciw. Tu niestety wpadniesz na 2 Lonestar Guards, którzy odpalą alarm. Pozbądź się ich i podnieś Telestrian Security Acces Card [2], który wypadł z drugiego strażnika. Następnie podejdź do głównego komputera [3], odpal go i otwórz kolejne drzwi. Przejdź przez nie do niewielkiego korytarza, po czym skręć w prawo.
Trafisz do pomieszczeń biurowych [5]. Gdy tylko przekroczysz próg, z naprzeciwka wbiegną kolejni przeciwnicy. Będziesz musiał uporać się z 2 Lonestar Guards, Lonestar Enforcer i Lonestar Mage. Skup się przede wszystkim na dwóch ostatnich.
Po skończonej walce, podejdź do pierwszego komputera [6] i odpal komendę. Sprawdź wszystkie opcję. Następnie podejdź do drugiego komputera [7] i zrób to samo, a odpalisz krótki dialog. Podejdź do ostatniego komputera [8] i odpal go. Gdy się rozłączysz, z biurka wypadnie kartka z kodem do drzwi: 1915.
Nagroda: 8 KP.

Cel: 1. Hack the Elevator. 2. Search the CEO's LAN on the top floor.
(1. Włam się do windy. 2. Przeszukaj CEO's LAN na najwyższym piętrze)
Z odpowiednim kodem, możesz przejść przez kolejne drzwi [9]. Alternatywnie, możesz posłać drona szybem wentylacyjnym, znajdującym się na lewo od drzwi, by otworzył je dla Ciebie. Nawet jeśli posiadasz kod, warto go tędy wysłać, by mógł oflankować rozstawionych za drzwiami przeciwników.
Po drugiej stronie, czeka na Ciebie porządny oddział: 2 Turret, 2 Lonestar Guards, Lonestar Gunner, Lonestar Captain i Telestian Rigger. Atak frontalny jest możliwy, ale wielce ryzykowny. Lepszą metodą jest defensywa. Wskocz do pomieszczenia po prawej stronie. Oczywiście wszyscy ruchomi przeciwnicy ruszą za Tobą, dlatego porozstawiaj swoich podopiecznych za odpowiednimi osłonami i zdejmuj kolejnych wrogów, wkraczających do Twojej nowej fortecy.
Gdy już oczyścisz teren, wyślij jednego z Deckrerów do Matrixa. Możesz podłączyć się do komputera [12] w serwerowni. W sieci czekają na Ciebie 2 White Sparky IC i 2 White IC. Pozbądź się ich i wejdź w pierwszy portal. Na kolejnej platformie, trafisz na 2 White IC. Wykasuj je i dezaktywuj dwa rdzenie - Turret 1 i Turret 2. Następnie wskocz w prawy portal. Zniszcz znajdujący się tu Black IC i odpal kolejny rdzeń - Telestrian Patent Application. Otrzymasz w ten sposób Telestrian pending patent applications i 2000 nuyenów. Wejdź w kolejny portal.
Na trzeciej platformie, znajdziesz rdzeń kontrolujący windę. Jednak gdy tylko się do niego zbliżysz, pojawią się 4 White IC i White Sentry IC. Jeśli jesteś sam, przyzwij jeden z programów ESP, wskocz za osłonę i pozwól mu przyjąć na siebie większość obrażeń, a sam zajmij się przeciwnikami. Po zakończonej walce, podejdź do rdzenia i aktywuj go. Następnie wróć się na drugą platformę i wejdź w zachodni portal, ten najbardziej oddalony. Odpal ostatni rdzeń - Legal Files Data Store Node - i opuść świat Matrixa.
Wracając do świata fizycznego, zauważysz, że pojawiło się dwóch nowych przeciwników - Telestrian Heavy Guards. Są dosyć wytrzymali i potrafią zadać sporo obrażeń. Na szczęście masz do pomocy przeprogramowane wieżyczki. Rozpraw się z nimi i wejdź do windy, by przejść do następnej lokacji.
Nagroda: 4 KP.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Docks - 3 years ago | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Organ Grinders | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Reddmond Barrens | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union - Piętro | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Pike Place Market | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Royale Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Penthouse Suite | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The South Seattle Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Warehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Coyote's Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Looking for Trouble | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Return to the Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Spirit Talk | Opis przejścia Shadowrun Returns
- After Hours | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Mercy Mental Hospital | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Halls of Disrepair | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Emerald City Ripper | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Family Debts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Moving Parts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Towards Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Universal Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Collecting the Sample | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Estate | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Hunt Begins | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Into the Depths | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Bug Shaman | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Out of the Shadows | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Opis przejścia
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
Komentarze czytelników
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.