Shadowrun Returns: Beneath the Brotherhood
Aktualizacja:
Mapa
Część Bractwa, która znana jest tylko dla wtajemniczonych. Teraz też i dla Ciebie.

1. Dormitorium - Quest: Find Shane (Zadanie poboczne).
2. Ukryta winda - Quest: Beneath the Brotherhood (Zadanie główne).
3. Biurko - Quest: Beneath the Brotherhood.
4. Magazyn - Znajdziesz tu Advanced Medkit.
5. Brotherhood Guard (NPC) - Quest: Beneath the Brotherhood.
6. Główna Sala - Quest: Beneath the Brotherhood.
7. UB Holding Cell Key (Przedmiot) - Quest: Beneath the Brotherhood.
8. Jessica Watts (NPC) - Quest: Beneath the Brotherhood.
9. Cela - Quest: Beneath the Brotherhood.
10. Jackpoint - Quest: Beneath the Brotherhood.
11. Wyjście z lokacji - Quest: Beneath the Brotherhood.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Questy
Beneath the Brotherhood
Zadanie główne.

Cel: Find Jessica Watts.
(Znajdź Jessice Watts)
W zależności, czy w poprzedniej lokacji wybrałeś frontowe wejście, czy też ukryte drzwi, zaczniesz w odmiennych punktach startowych. Jedyna różnica, to kilka pierwszych pomieszczeń i dodatkowe starcie w przypadku głównego wejścia.
Jeśli zjechałeś centralną windą, wylądujesz w głównym holu. Przejdź przez drzwi znajdujące się po drugiej stronie. W przypadku agresywnego wejścia w poprzedniej lokacji, zostaniesz zaatakowany przez 3 Brotherhood Guards od razu po wyjściu z windy. W przeciwnym razie, gdy znajdziesz się w drugim pomieszczeniu, podejdź do jednego z Brotherhood Guard [5] i zainicjuj rozmowę. Której opcji byś nie wybrał i tak doprowadzi to do walki. Rozpraw się z 2 Brotherhood Guards i ruszaj dalej. Przed przejściem do kolejnej sali, zwróć uwagę na dwa pomieszczenia znajdujące się po prawej. W pierwszym z nich [4], znajdziesz Advanced Medkit, a w drugim - 2 Cavalier Frag Grenade.
W przypadku tylnego przejścia, zaczniesz w ukrytej windzie [2]. Idź cały czas przed siebie, aż trafisz do niewielkiego biura. Kliknij na biurko [3], a zyskasz Record of Payments. Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia.
Gdy znajdziesz się w głównej sali, zostaniesz natychmiast zaatakowany przez 2 Brotherhood Folowers. Poślij ich na drugą stronę, a następnie podnieś UB Holding Cell Key [7], który wypadł z jednego z nich. Podejdź do celi [9], znajdującej się po prawej stronie i otwórz ją, używając do tego znalezionego klucza.
Nagroda: 6 KP.

Cel: 1. Defend Marie-Louise. 2. Use Marie-Louise to Hack the Door to Escape.
(1. Chroń Marie-Louise. 2. Wykorzystaj Marie-Louise, by zhakować i otworzyć drzwi wyjściowe)
Gdy tylko skończysz rozmowę, zacznie się prawdziwa zabawa. Masz dwa cele: Chronić Marie-Louise przed atakami i, kontrolując ją, włamać się do Matrixa i otworzyć drzwi wyjściowe.
Jak już zapewne zauważyłeś, na arenie walki pojawiło się dwóch nowych przeciwników - True Form Worker i True Form Venom. Do tego 2 Bortherhood Followers z katanami. Ci ostatni nie są zbyt mocni, dlatego najlepiej zdjąć ich w pierwszej turze, a następnie skupić się w pełni na dwóch insektach. True Form Worker atakuje z bliska, dlatego warto go spowolnić przy użyciu umiejętności lub zaklęć, a następnie wykończyć na odległość. True Form Venom jest już bardziej irytujący. Strzela kwasem, który zadaje normalne obrażenia oraz obrażenia co turę. Schowaj się za osłonami i zdejmij go z dystansu.
Niestety istnieje pewien dodatkowy problem. Gdy tylko pozbędziesz się jednego z insektów, ten zostanie "wskrzeszony" w formie ducha i będzie kontynuował walkę. W takiej formie jest nietykalnie. Nie działa na nich żaden rodzaj obrażeń. Po kolejnej turze wracają do swojej fizycznej formy. Jak można się ich pozbyć? Nie da się. Przynajmniej nie chwilowo. Musisz przetrwać, aż uda Ci się otworzyć drzwi przy pomocy Marie-Louise. Wykorzystuj czary buffujące jak np. Armor III oraz staraj się spowolnić i odjąć AP insektom. Jeśli masz Deckera w drużynie, warto wysłać go do pomocy w Matrixie. Tu i tak na wiele się nie zda.
Gdy wejdziesz do Matrixa, powitają Cię 2 White IC i White Shield IC. Rozpraw się z nimi i przejdź przez portal. Trafisz w ten sposób do pomieszczenia z rdzeniem kontrolującym drzwi. Niestety chroni go 2 White Sparky IC i 2 White IC. Może to być sporym wyzwaniem, szczególnie jeśli masz tam tylko Marie-Louise. Przyzwij Attack ESP, by wspomógł Cię w walce, a sam schowaj się za osłoną i atakuj programami Killer Lvl 2 oraz Blaster Lvl 2. Pamiętaj też, by leczyć Marie-Louise programem Medic Lvl 2.
Po rozprawieniu się z systemem obronnym, odpal rdzeń Exit Door Controls. Chwile po tym, w systemie pojawi się nie kto inny a sam Baron Samedi. Po skończonej rozmowie, opuść system i przeprowadź cały swój zespół przez drzwi wyjściowe, znajdujące się w lewym rogu pomieszczenia.
Pojawisz się na zewnątrz. Wysłuchaj dosyć ciekawej rozmowy z Baronem Samedi, a następnie opuść lokację, przechodząc przez ogrodzenie, znajdujące się po prawej stronie.
Nagroda: 6 KP.
Find Shane
Zadanie poboczne.

Cel: Find Out What Happend to Shane for Cherry Bomb.
(Odkryj co stało się z Shanem)
Jedyne co musisz zrobić w tym zadaniu, to znaleźć ciało Shane'a. Jeśli dostałeś się do lokacji głównym wejściem, znajdziesz je w dormitorium [1] po lewej od wejścia. W przypadku przejścia ukrytym wejściem, ciało będzie leżało w korytarzu prowadzącym do biura. Kliknij na znacznik, a wykonasz pierwszą część zadania.
Nagroda: 2 KP.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Apartment
- Shadowrun Returns: Docks - 3 years ago
- Shadowrun Returns: Organ Grinders
- Shadowrun Returns: The Reddmond Barrens
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union - Piętro
- Shadowrun Returns: Pike Place Market
- Shadowrun Returns: Royale Apartment
- Shadowrun Returns: The Penthouse Suite
- Shadowrun Returns: Back to the Union
- Shadowrun Returns: Back to the Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: The South Seattle Docks
- Shadowrun Returns: The Warehouse
- Shadowrun Returns: Coyote's Crusade
- Shadowrun Returns: Looking for Trouble
- Shadowrun Returns: Return to the Docks
- Shadowrun Returns: Spirit Talk
- Shadowrun Returns: After Hours
- Shadowrun Returns: The Digital World
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (1)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (2)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Safehouse
- Shadowrun Returns: Mercy Mental Hospital
- Shadowrun Returns: Halls of Disrepair
- Shadowrun Returns: The Emerald City Ripper
- Shadowrun Returns: Loose Ends
- Shadowrun Returns: Loose Ends - Safehouse
- Shadowrun Returns: Family Debts
- Shadowrun Returns: Moving Parts
- Shadowrun Returns: Towards Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Universal Brotherhood
- Shadowrun Returns: Beneath the Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Union
- Shadowrun Returns: The Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: Corporate Extraction
- Shadowrun Returns: Telestrian Industries
- Shadowrun Returns: Executive Actions
- Shadowrun Returns: Executive Actions - Matrix
- Shadowrun Returns: The Morning After
- Shadowrun Returns: Collecting the Sample
- Shadowrun Returns: The Estate
- Shadowrun Returns: The Hunt Begins
- Shadowrun Returns: Into the Depths
- Shadowrun Returns: The Bug Shaman
- Shadowrun Returns: Out of the Shadows
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
