Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns
Aktualizacja:
Mapa
Lokacja dla największego opcjonalnego zadania. Posiada nawet własną lokację w Matrixie.

1. Pierwsze drzwi - Quest: Corporate Extraction (Zadanie główne).
2. Szyb wentylacyjny - Quest: Corporate Extraction.
3. Komputer z danymi - Quest: Corporate Extraction.
4. Jackpoint - Quest: Corporate Extraction.
5. Drzwi do laboratorium - Quest: Corporate Extraction.
6. Drzwi do biura - Quest: Corporate Extraction.
7. Saada (NPC) - Quest: Corporate Extraction.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Questy
Corporate Extraction
Zadanie poboczne.

Cel: 1. Infiltrate the Secret Lab. 2. Destroy Lab's Research.
(1. Zinfiltruj sekretne laboratorium. 2. Zniszcz badania laboratoryjne)
Zaczniesz w niewielkim pomieszczeniu. Przejdź dolnym wejściem, by trafić na pierwszego przeciwnika - Lonestar Guard. Po chwili pojawią się również Lonestar Enforcer i kolejny Lonestar Guard. Pozbądź się ich i ruszaj dalej w stronę południową.
Po chwili trafisz na pierwsze drzwi [1]. Jeśli posiadasz drona, poślij go szybem wentylacyjnym [2], by mógł oflankować wrogów. Czeka ich czterech - 2 Lonestar Enforcer, Lonestar Guard i Lonestar Heavy Gunner. Zdejmij ich, a następnie podejdź do komputera [3] w dolnej części pomieszczenia. Jeśli posiadasz Decking 6, możesz zdobyć wartościowe dane. W przeciwnym wypadku, ruszaj dalej do kolejnych drzwi [5].
W środku czeka naprawdę pokaźna ilość przeciwników. Do tego posiadają działko, nakierowane prosto na drzwi. Jeśli posiadasz Deckera w drużynie, możesz wejść do Matrixa przez Jackpoint [6], a następnie aktywować rdzeń Turret, by przejąć nad nią kontrolę. Rdzeń ochrania White IC, White Sentry IC oraz White Sparky IC, więc wykasuj ich, nim zajmiesz się hakowaniem wieżyczki.
W kolejnym pomieszczeniu, będziesz musiał się pozbyć Corporate Mage, 2 Lonestar Enforcer, Lonestar Heavy Gunner i 3 Basilisk. Te ostatnie stwory, potrafią paraliżować na dwie tury, więc trzymaj bezpieczny dystans.
Gdy już rozprawisz się ze wszystkimi przeciwnikami, przejdź przez drzwi [7] znajdujące się w następnym pomieszczeniu i porozmawiaj z Saada [8]. Możesz teraz wybrać, czy zabrać go ze sobą, by wykonać zadanie, puścić go wolno lub wypuścić za drobną opłatą. Jeśli dostarczysz go korporacji, uzyskasz 9000 nuyenów. Jeśli puścisz go za opłatą, dostaniesz 5000 nuyenów. Puszczając go wolno, nie otrzymasz nic za wyjątkiem Karmy. Dodatkowo, jeśli udało Ci się zdobyć dane z komputera, możesz je sprzedać u Mr. Johnson'a za 1500 nuyenów.
Nagroda: 8 KP i 9000/5000/0 nuyen lub 8 KP i 10500/6500/1500 nuyen.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Docks - 3 years ago | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Organ Grinders | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Reddmond Barrens | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union - Piętro | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Pike Place Market | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Royale Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Penthouse Suite | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The South Seattle Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Warehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Coyote's Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Looking for Trouble | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Return to the Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Spirit Talk | Opis przejścia Shadowrun Returns
- After Hours | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Mercy Mental Hospital | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Halls of Disrepair | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Emerald City Ripper | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Family Debts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Moving Parts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Towards Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Universal Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Collecting the Sample | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Estate | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Hunt Begins | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Into the Depths | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Bug Shaman | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Out of the Shadows | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Opis przejścia
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
Komentarze czytelników
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.