Shadowrun Returns: Loose Ends - Safehouse
Aktualizacja:
Mapa
Odwiedziny w podziemiach Seamstresses. Niestety nie ma tu zbyt wielu nowości.

1. Player's Locker - Zmienisz tu swój ekwipunek.
2. Mr. Delilah (NPC) - Oferuje wybór drużyny. Nieprzydatny w tej chwili.
3. Dr. Sara Castle (Handlarz) - Podziemny medyk. Sprzedaje medykamenty i ulepszenia.
4. Aljernon (Handlarz) - Para się kunsztem magicznym. Nabędziesz u niego zaklęcia
5. Eric Mersmann (Handlarz) - Odpowiada za garderobę. Ubrania i pancerze tylko u niego.
6. T. B. Gruberman (Handlarz) - Weteran od broni, ładunków wybuchowych i dronów.
7. David Fry II (Handlarz) - Deckerzy idą do niego. Posiada najnowsze technologie.
Handlarze
Dr. Sara Castle

Miejsce: W swoim gabinecie, naprzeciw windy [3].
Opis: Sprzedaje różne medykamenty i instaluje ulepszenia dla naszej postaci. Posiada to samo, co przy ostatniej wizycie.
Sprzedaje: Basic Medkit, Advanced Medkit, Doc Wagon Basic Trauma Kit, Doc Wagon Gold Trauma Kit, Doc Wagon Platinum Trauma Kit.
Cyberware: Vision Magnification Eyes (Basic), Datajack, Aztechnology Cyberleg (Basic), Wired Reflexes With Reflex Trigger, Silver Tech Cyberarm (Basic), Shaiwase Bone Lacing (Plastic), Ares Dermal Plating (Basic).
Aljernon

Miejsce: W swoim zakątku, obok baru [4].
Opis: Jak zwykle odpowiada za zaklęcia i przedmioty magiczne. Nie miał żadnych nowych dostaw.
Sprzedaje: Force I Fire Elemental Fetish, Force I Earth Elemental Fetish, Force I Air Elemental Fetish, Force II Water Elemental Fetish, Force II Earth Elemental Fetish, Force II Fire Elemental Fetish, Force II Air Elemental Fetish, Force III Water Elemental Fetish, Force III Fire Elemental Fetish, Force III Earth Elemental Fetish, Force III Air Elemental Fetish, Force IV Water Elemental Fetish, Force IV Fire Elemental Fetish, Force IV Earth Elemental Fetish, Force IV Air Elemental Fetish, Magic Resistance I, Killing Hands, Mana Fist, Stride, Counterstrike, Magic Resistance II, Quick Strike, Mystic Armor, Pain Resistance, Magic Resistance III, Slow I, Haste I, Slow II, Silence, Air Barrier III, Quiet Bomb, Fog, Lightning Barrier III, Haste II, Shadow, Fire Barrier III, Haste III, Weaken Armor I, Manabolt I, Flamethrower I, Lightning Bolt I, Distraction I, Armor I, Acid Stream I, Stunbolt, Mind Wipe, Manaball I, Heal Wound, Dispel Magic, Aim I, Flamethrower II, Distraction II, Weaken Armor II, Manabolt II, Lightning Bolt II, Armor II, Aim II, Fireball I, Blindness, Stunball, Manaball II, Ball Lightning I, Acid Stream II, Powerbolt I, Powerbolt II.
Eric Mersmann

Miejsce: Za swoim barem, w głównej części lokacji [5].
Opis: Odpowiada za garderobę. Nie przysłali mu nic nowego.
Sprzedaje: Secure Shaman Clothing, Secure Samurai Clothing, Secure Rigger Clothing, Secure Mage Clothing, Secure Decker Clothing, Secure Clothing, Secure Adept Clothing, the Black Hat, Thaumaturgic Armor, Salish Runner, The Tourist Look, Secure Ninja Clothing, Alley Punk, Stealth Suit, Kunai Ninja Suit, Urban Mystic Outfit, Slick Decker Outfit, Salish Pendant, Milspec Flight Suit, Matrix Courier, Golden Boy, First Nation Armor, Alley Mage Outfit, Refurb UCAS Shock Gear, Ganger Mask.
T. B. Gruberman

Miejsce: Jak zwykle przy swoim stoisku, zaraz obok baru [6].
Opis: Ukochany weteran sprzedający wszystko co wybucha i rani. Niestety tak jak pozostali - brak nowego towaru.
Sprzedaje: Simple Drone Repair Kit, Advanced Drone Repair Kit, Smoke Grenade, Fichetti Concussion Grenade, Fichetti Frag Grenade, Cavalier Concussion Grenade, Cavalier Frag Grenade, Smoker Drone, Doberman Drone, RoboDoc Drone, Strato-9 Drone, Baseball Bat, Machete, Katana, Axe, AK-97, Semopal vz/88V, Heckler & Koch G12A3z, FN HAR, Street Sweeper, Benelli Raffaello, Mossberg CMDT, Remington 990, Beretta Model 70, Uzi III, Ingram Smartgun, Colt Cobra TZ-110, Fichetti Security 500, Ceska Black Scorpion, Cavalier Deputy, Ares Predator, Browning Max-Power.
David Fry II

Miejsce: W swoim technologicznym raju, niedaleko baru [7].
Opis: Krasnolud od technologii. Posiada wszystko, co hakerska dusza zapragnie. Tym razem brak nowości.
Sprzedaje: Sony CTY-360, Renraku Kraftwerk-1, Fuchi VirtuaX, Execute Shield ESP, Execute Exploder ESP, Execute Attacker ESP, Execute Assassin ESP, Sniffer Lvl 1, Slow Lvl 1, Shield Lvl 1, Medic Lvl 1, Killer Lvl 1, Firewall Lvl 1, Erosion Lvl 1, Degrade Lvl 1, Blaster Lvl 1, Suppression Lvl 1, Killjoy Lvl 1, Sniffer Lvl 2, Medic Lvl 2, Shield Lvl 2, Killer Lvl 2, Firewall Lvl 2, Erosion Lvl 2, Degrade Lvl 2, Blaster Lvl 2, Killjoy Lvl 2.
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Apartment
- Shadowrun Returns: Docks - 3 years ago
- Shadowrun Returns: Organ Grinders
- Shadowrun Returns: The Reddmond Barrens
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union - Piętro
- Shadowrun Returns: Pike Place Market
- Shadowrun Returns: Royale Apartment
- Shadowrun Returns: The Penthouse Suite
- Shadowrun Returns: Back to the Union
- Shadowrun Returns: Back to the Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: The South Seattle Docks
- Shadowrun Returns: The Warehouse
- Shadowrun Returns: Coyote's Crusade
- Shadowrun Returns: Looking for Trouble
- Shadowrun Returns: Return to the Docks
- Shadowrun Returns: Spirit Talk
- Shadowrun Returns: After Hours
- Shadowrun Returns: The Digital World
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (1)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (2)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Safehouse
- Shadowrun Returns: Mercy Mental Hospital
- Shadowrun Returns: Halls of Disrepair
- Shadowrun Returns: The Emerald City Ripper
- Shadowrun Returns: Loose Ends
- Shadowrun Returns: Loose Ends - Safehouse
- Shadowrun Returns: Family Debts
- Shadowrun Returns: Moving Parts
- Shadowrun Returns: Towards Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Universal Brotherhood
- Shadowrun Returns: Beneath the Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Union
- Shadowrun Returns: The Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: Corporate Extraction
- Shadowrun Returns: Telestrian Industries
- Shadowrun Returns: Executive Actions
- Shadowrun Returns: Executive Actions - Matrix
- Shadowrun Returns: The Morning After
- Shadowrun Returns: Collecting the Sample
- Shadowrun Returns: The Estate
- Shadowrun Returns: The Hunt Begins
- Shadowrun Returns: Into the Depths
- Shadowrun Returns: The Bug Shaman
- Shadowrun Returns: Out of the Shadows
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
