The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns
Aktualizacja:
Mapa
Pierwsza część obowiązkowej wyprawy do Matrixa. Szczęśliwie w towarzystwie.

1. Wejście do Matrixa - Quest: The Digital World Cz. 2 (Zadanie główne).
2. Portal I - Prowadzi do centralnej platformy.
3. Portal II - Prowadzi do zachodniej platformy.
4. Lone Star Data Store - Quest: The Digital World Cz. 2.
5. Portal III - Prowadzi do południowej platformy.
6. Portal IV - Prowadzi do centralnej platformy.
7. News Net Archive - Quest: The Digital World Cz. 2.
8. Portal V - Prowadzi do wschodniej platformy.
9. Portal VI - Prowadzi do centralnej platformy
10. Autopsy Record - Quest: The Digital World Cz. 2.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Questy
The Digital World Cz. 2
Zadanie główne.

Cel: Discover the Identity of the Ripper.
(Odkryj tożsamość Rippera)
Przygodę w wirtualnym świecie, rozpoczniesz w wejściu do Matrixa [1]. Idź przed siebie, aż znajdziesz się w Portalu I [2] prowadzącym do środkowej części systemu. Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, przejdź w lewo. Pamiętaj, że cały czas poruszasz się w trybie turowym.
Gdy tylko zbliżysz się do pierwszego rdzenia, system zostanie zaalarmowany, a Ty zaatakowany przez systemy obronne: 2 White IC i White Sentry IC. Pozbądź się ich, używając do tego programów i zwykłych ataków. Działają w podobny sposób jak zaklęcia.
Po załatwieniu sprawy z systemem obronnym, podejdź do Lone Star Data Store [4] i aktywuj go. Następnie obróć się i wejdź w Portal III [5], znajdujący się dokładnie naprzeciwko. Ten przeniesie Cię do południowej platformy, gdzie czekają kolejne 2 White IC i White Sentry IC. Rozpraw się z nimi, a następnie aktywuj kolejny rdzeń pamięci - News Net Archive [7].
Nagroda: Brak.

Cel: Jack out of the LAN.
(Wyjdź z sieci)
Jeśli chcesz, możesz przed wyjściem zajrzeć do ostatniego rdzenia, znajdującego się na wschodniej platformie. By się do niego dostać, przejdź przez Portal V [8]. Bronią go tylko 2 White IC, więc nie powinieneś mieć problemu z dostępem. Aktywuj Autopsy Record [10], a następnie wróć się przez Portal VI [9] i II [3] do wejścia do Matrixa [1].
Nagroda: Brak.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Docks - 3 years ago | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Organ Grinders | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Reddmond Barrens | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union - Piętro | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Pike Place Market | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Royale Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Penthouse Suite | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The South Seattle Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Warehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Coyote's Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Looking for Trouble | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Return to the Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Spirit Talk | Opis przejścia Shadowrun Returns
- After Hours | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Mercy Mental Hospital | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Halls of Disrepair | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Emerald City Ripper | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Family Debts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Moving Parts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Towards Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Universal Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Collecting the Sample | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Estate | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Hunt Begins | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Into the Depths | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Bug Shaman | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Out of the Shadows | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Opis przejścia
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
Komentarze czytelników
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.