Shadowrun Returns: The Union - Safehouse
Aktualizacja:
Mapa
Kolejna wizyta w podziemiach Seamstresses. Tym razem bez wielkich nowości.

1. Player's Locker - Tu zmienisz swój ekwipunek.
2. Dr. Sara Castle (Handlarz) - Sprzedaje medykamenty i ulepszenia.
3. Aljernon (Handlarz) - Odpowiada za magię i duchy.
4. Eric Mersmann (Handlarz) - Zajmuje się garderobą.
5. T. B. Gruberman (Handlarz) - Broń, drony I to co wybucha.
6. David Fry II (Handlarz) - Sprzęt elektroniczny i program hakerskie.
7. Johnny Clean (NPC) - Quest: The Union Cz. 2 (Zadanie główne).
Handlarze
Dr. Sara Castle

Miejsce: W swoim biurze naprzeciw windy [2].
Opis: Uleczy Cię, a nawet sprzeda cześć swoich leków. Ma nową dostawę.
Sprzedaje: Basic Medkit, Advanced Medkit, Premium Medkit, Doc Wagon Basic Trauma Kit, Doc Wagon Gold Trauma Kit, Doc Wagon Platinum Trauma Kit.
Cyberware: Vision Magnification Eyes (Basic) Vision Magnification Eyes (Alpha), Datajack, Aztechnology Cyberleg (Basic) Universal Omnitech Cyberleg (Alpha), Yamatetsu Cyberarm (Alphaware), Wired Reflexes With Reflex Trigger, Silver Tech Cyberarm (Basic), Shaiwase Bone Lacing (Plastic), Shiawase Bone Lacing (Kevlar), Ares Dermal Plating (Basic), Ares Dermal Plating (Alpha).
Aljernon

Miejsce: W prawym rogu głównego pomieszczenia [3].
Opis: Naczelny mag i szaman. Kupisz u niego wszystko związane z magią. Ma świeżą dostawę.
Sprzedaje: Force I Fire Elemental Fetish, Force I Earth Elemental Fetish, Force I Air Elemental Fetish, Force II Water Elemental Fetish, Force II Earth Elemental Fetish, Force II Fire Elemental Fetish, Force II Air Elemental Fetish, Force III Water Elemental Fetish, Force III Fire Elemental Fetish, Force III Earth Elemental Fetish, Force III Air Elemental Fetish, Force IV Water Elemental Fetish, Force IV Fire Elemental Fetish, Force IV Earth Elemental Fetish, Force IV Air Elemental Fetish, Force V Fire Elemental Fetish, Force V Earth Elemental Fetish, Force V Air Elemental Fetish, Force V Water Elemental Fetish, Force VI Fire Elemental Fetish, Force VI Earth Elemental Fetish, Force VI Air Elemental Fetish, Force VI Water Elemental Fetish, Magic Resistance I, Killing Hands, Mana Fist, Stride, Counterstrike, Magic Resistance II, Quick Strike, Mystic Armor, Pain Resistance, Magic Resistance III, Slow I, Haste I, Slow II, Silence, Air Barrier III, Quiet Bomb, Fog, Lightning Barrier III, Haste II, Shadow, Fire Barrier III, Haste III, Haste IV, Slo-Mo, Mana Static, Hellstorm Barrier III, Weaken Armor I, Manabolt I, Flamethrower I, Lightning Bolt I, Distraction I, Armor I, Acid Stream I, Stunbolt, Mind Wipe, Manaball I, Heal Wound, Dispel Magic, Aim I, Flamethrower II, Distraction II, Weaken Armor II, Manabolt II, Lightning Bolt II, Armor II, Aim II, Fireball I, Blindness, Stunball, Manaball II, Ball Lightning I, Acid Stream II, Manabolt III, Flamethrower III, Aim III, Lightning Bolt III, Weaken Armor III, Glue, Fireball II, Armor III, Petrify, Manaball III, Confusion, Powerbolt I, Powerbolt II, Powerbolt III.
Eric Mersmann

Miejsce: Za swoim barem w głównej sali [4].
Opis: Sprzedaje różnego rodzaju ubrania i pancerze. Ma nową dostawę.
Sprzedaje: Secure Shaman Clothing, Secure Samurai Clothing, Secure Rigger Clothing, Secure Mage Clothing, Secure Decker Clothing, Secure Clothing, Secure Adept Clothing, the Black Hat, Thaumaturgic Armor, Salish Runner, The Tourist Look, Secure Ninja Clothing, Alley Punk, Stealth Suit, Kunai Ninja Suit, Urban Mystic Outfit, Slick Decker Outfit, Salish Pendant, Milspec Flight Suit, Matrix Courier, Golden Boy, First Nation Armor, Alley Mage Outfit, Refurb UCAS Shock Gear, Ganger Mask, High Grade Street Armor, Corp Mage, The Mechanic, Street Monk Outfit, Agent Provocateur, Occult Robes, Stealth Rigger, Ocult Coat, Street Brawler Set.
T. B. Gruberman

Miejsce: W swoim wybuchowym stoisku obok baru [5].
Opis: Zaopatruje we wszystkie rodzaje broni i ładunki wybuchowe. Dostał kolejną dostawę.
Sprzedaje: Simple Drone Repair Kit, Advanced Drone Repair Kit, Expert Drone Repair Kit, Smoke Grenade, Fichetti Concussion Grenade, Fichetti Frag Grenade, Cavalier Concussion Grenade, Cavalier Frag Grenade, Phosphorus Grenade, Ares Concussion Grenade, Ares High Explosive Grenade, HE Phosphorus Grenade, Smoker Drone, Doberman Drone, RoboDoc Drone, Strato-9 Drone, Sundowner Drone, Steel Lynx Drone, Wolfhound Drone, Guardian Drone, Baseball Bat, Machete, Katana, Axe, AK-97, Hand-Forged Katana, Dragon Sword, Semopal vz/88V, Heckler & Koch G12A3z, FN HAR, Colt M23, Ares Alpha, Street Sweeper, Benelli Raffaello, Mossberg CMDT, Remington 990, Enfield AS-7, Defiance T-250, Beretta Model 70, Uzi III, Ingram Smartgun, Colt Cobra TZ-110, SCK Model 100, Heckler & Koch HK227, Fichetti Security 500, Ceska Black Scorpion, Cavalier Deputy, Ares Predator, Browning Max-Power, Ruger Super Warhawk, Colt Manhunter, Ruger Thunderbolt.
David Fry II

Miejsce: W swoim świecącym stoisku [6].
Opis: Haker i sprzedawca w jednym. Najlepszy sprzęt dla Deckerów. Ma świeży towar.
Sprzedaje: Sony CTY-360, Renraku Kraftwerk-1, Fuchi VirtuaX, Fairlight Excalibur, Execute Shield ESP, Execute Exploder ESP, Execute Attacker ESP, Execute Assassin ESP, Sniffer Lvl 1, Slow Lvl 1, Shield Lvl 1, Medic Lvl 1, Killer Lvl 1, Firewall Lvl 1, Erosion Lvl 1, Degrade Lvl 1, Blaster Lvl 1, Suppression Lvl 1, Killjoy Lvl 1, Sniffer Lvl 2, Medic Lvl 2, Shield Lvl 2, Killer Lvl 2, Firewall Lvl 2, Erosion Lvl 2, Degrade Lvl 2, Blaster Lvl 2, Killjoy Lvl 2, Sniffer Lvl 3, Medic Lvl 3, Shield Lvl 3, Killer Lvl 3, Firewall Lvl 3, Erosion Lvl 3, Degrade Lvl 3, Blaster Lvl 3.
Questy
The Union Cz. 2
Zadanie główne.

Cel: Find Johnny Clean in the Safehouse.
(Znajdź Johnny'ego w Safehouse)
Gdy znajdziesz się już na dole, przejdź do stoiska Davida Fry'a II [6]. Tu znajdziesz Johnny'ego Clean [7]. Porozmawiaj z nim, a otrzymasz dostęp do Matrixa.
W sieci czeka na Ciebie Baron Samedi. Porozmawiaj z nim i przyjmij jego propozycję. Opuść Matrix i porozmawiaj z Johnnym Clean [7]. Czas zatrudnić drużynę. Zainicjuj rozmowę z Mr. Delilah, którego znajdziesz obok windy. Wybierz odpowiadający Ci zespół, a następnie opuść lokację.
Nagroda: 4 KP i 8000 nuyen.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Apartment
- Shadowrun Returns: Docks - 3 years ago
- Shadowrun Returns: Organ Grinders
- Shadowrun Returns: The Reddmond Barrens
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union - Piętro
- Shadowrun Returns: Pike Place Market
- Shadowrun Returns: Royale Apartment
- Shadowrun Returns: The Penthouse Suite
- Shadowrun Returns: Back to the Union
- Shadowrun Returns: Back to the Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: The South Seattle Docks
- Shadowrun Returns: The Warehouse
- Shadowrun Returns: Coyote's Crusade
- Shadowrun Returns: Looking for Trouble
- Shadowrun Returns: Return to the Docks
- Shadowrun Returns: Spirit Talk
- Shadowrun Returns: After Hours
- Shadowrun Returns: The Digital World
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (1)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (2)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Safehouse
- Shadowrun Returns: Mercy Mental Hospital
- Shadowrun Returns: Halls of Disrepair
- Shadowrun Returns: The Emerald City Ripper
- Shadowrun Returns: Loose Ends
- Shadowrun Returns: Loose Ends - Safehouse
- Shadowrun Returns: Family Debts
- Shadowrun Returns: Moving Parts
- Shadowrun Returns: Towards Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Universal Brotherhood
- Shadowrun Returns: Beneath the Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Union
- Shadowrun Returns: The Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: Corporate Extraction
- Shadowrun Returns: Telestrian Industries
- Shadowrun Returns: Executive Actions
- Shadowrun Returns: Executive Actions - Matrix
- Shadowrun Returns: The Morning After
- Shadowrun Returns: Collecting the Sample
- Shadowrun Returns: The Estate
- Shadowrun Returns: The Hunt Begins
- Shadowrun Returns: Into the Depths
- Shadowrun Returns: The Bug Shaman
- Shadowrun Returns: Out of the Shadows
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
