Shadowrun Returns: Mercy Mental Hospital
Aktualizacja:
Mapa
Miejscowy szpital dla umysłowo chorych. W takich miejscach zawsze coś nie gra. Tu bez wyjątku.

1. Receptionist (NPC) - Quest: Mercy Mental Hospital (Zadanie główne).
2. Drzwi do holu - Quest: Mercy Mental Hospital.
3. Lorraine (NPC) - Quest: Mercy Mental Hospital.
4. Donny (NPC) - Jeden z pacjentów szpitala. Ciekawa persona.
5. Stary zegar - Zepsuty zegar.
6. Pill Box - automat wydający leki.
7. Infirmary - Quest: Mercy Mental Hospital.
8. Komputer - Quest: Mercy Mental Hospital.
9. Stolik z narzędziami - Quest: Mercy Mental Hospital.
10. Severed Arm - Quest: Mercy Mental Hospital.
11. Szafka - Quest: Mercy Mental Hospital.
12. Interkom - Quest: Mercy Mental Hospital.
13. Główne drzwi - Quest: Mercy Mental Hospital.
14. Winda - Quest: Mercy Mental Hospital.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Ciekawe miejsca
Przyczajona łazienka

Jeśli udało Ci się aktywować rdzeń Bathroom Door w Matrixie (Patrz: Zadanie Mercy Mental Hospital), otrzymasz dostęp do łazienki, do której drzwi znajdziesz w poczekalni. Nie licząc dodatkowego przejścia, w środku natrafisz również na Fichetti Concussion Grenade oraz Basic Medkit.
Questy
Mercy Mental Hospital
Zadanie główne.

Cel: Investigate Mercy Mental Hospital.
(Sprawdź Mercy Mental Hospital)
Nowy poziom rozpoczniesz w głównym holu. Porozmawiaj z Receptionist [1]. Wybór którejkolwiek z opcji, otworzy przed Tobą drzwi do poczekalni.
Nagroda: Brak.

Cel: Look Around Before Holmes Arrives.
(Rozejrzyj się zanim przybędzie Holmes)
Będziesz miał tu chwile przed spotkaniem z zarządcą szpitala. Porozmawiaj ze znajdującymi się tu Donnym [4] i Lorraine [3]. Od tej ostatniej, otrzymasz klucz - Infirmary Key. Z taką przepustką, możesz przejść przez drzwi [7] znajdujące się po lewej stronie w korytarzu. Gdy znajdziesz się w środku, przejdź na drugi koniec pomieszczenia i sprawdź leżące tu Severed Arm [10]. Zabierz z niego Super Brawl Ring, a następnie zbadaj szafkę [11] i stół z narzędziami [9], a otrzymasz Unlabeled Trivid Disc. Na koniec odpal jeszcze komputer [8] i sprawdź dwa wpisy. Gdy już wszystko zostanie odhaczone, opuść pomieszczenie i wróć do poczekalni.
Ponownie porozmawiaj z Lorraine [3] i poinformuj ją o śmierci przyjaciela. Możesz jej również zwrócić znaleziony pierścionek. Tak czy siak, po chwili zostaniesz wezwany przez recepcjonistę. Dr. Holmes Cię oczekuje.
Nagroda: 2 KP.

Cel: Speak to Dr. Holmes.
(Porozmawiaj z Dr. Holmes)
Gdy będziesz gotów, podejdź do interkomu [12], znajdującego się po prawej w korytarzu. Aktywując go, rozpoczniesz rozmowę z Dr. Holmes'em. Niestety, której opcji byś nie wybrał, ostatecznie i tak dojdzie do walki.
Pierwszym przeciwnikiem, będzie Hospital Security stojący obok. Pozbądź się go, a następnie podnieś Guard's Key który z niego wypadł.
Jeśli posiadasz Decker'a w drużynie, możesz skorzystać z komputera znajdującego się w poczekalni, by dostać się do Matrixa. W środku czeka na Ciebie walka z 2 White IC. Pozbądź się ich, a uzyskasz dostęp do rdzenia - Bathroom Door - który otworzy drzwi w świecie rzeczywistym. Natomiast na drugiej platformie, znajdziesz kolejny rdzeń - Patient Records - chroniony przez White Sparky IC i White IC. Aktywując rdzeń, a otrzymasz Buyer Records.
Musisz teraz przejść do drugiego pomieszczenia, w którym trafisz na kolejnego Hospital Security. Jeśli uzyskałeś dostęp do Bathroom, możesz skorzystać z tej drogi i oflankować przeciwnika, chodź nie ma to raczej większego sensu. W przeciwnym wypadku, pozostają główne drzwi [13] i atak frontalny.
Gdy już oczyścisz poziom ze wszystkich przeciwników, aktywuj główną windę [14], by zjechać na niższe piętro.
Nagroda: Brak.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Apartment
- Shadowrun Returns: Docks - 3 years ago
- Shadowrun Returns: Organ Grinders
- Shadowrun Returns: The Reddmond Barrens
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union - Piętro
- Shadowrun Returns: Pike Place Market
- Shadowrun Returns: Royale Apartment
- Shadowrun Returns: The Penthouse Suite
- Shadowrun Returns: Back to the Union
- Shadowrun Returns: Back to the Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: The South Seattle Docks
- Shadowrun Returns: The Warehouse
- Shadowrun Returns: Coyote's Crusade
- Shadowrun Returns: Looking for Trouble
- Shadowrun Returns: Return to the Docks
- Shadowrun Returns: Spirit Talk
- Shadowrun Returns: After Hours
- Shadowrun Returns: The Digital World
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (1)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (2)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Safehouse
- Shadowrun Returns: Mercy Mental Hospital
- Shadowrun Returns: Halls of Disrepair
- Shadowrun Returns: The Emerald City Ripper
- Shadowrun Returns: Loose Ends
- Shadowrun Returns: Loose Ends - Safehouse
- Shadowrun Returns: Family Debts
- Shadowrun Returns: Moving Parts
- Shadowrun Returns: Towards Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Universal Brotherhood
- Shadowrun Returns: Beneath the Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Union
- Shadowrun Returns: The Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: Corporate Extraction
- Shadowrun Returns: Telestrian Industries
- Shadowrun Returns: Executive Actions
- Shadowrun Returns: Executive Actions - Matrix
- Shadowrun Returns: The Morning After
- Shadowrun Returns: Collecting the Sample
- Shadowrun Returns: The Estate
- Shadowrun Returns: The Hunt Begins
- Shadowrun Returns: Into the Depths
- Shadowrun Returns: The Bug Shaman
- Shadowrun Returns: Out of the Shadows
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
