Return to the Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
Aktualizacja:
Mapa
Powrót do enigmatycznych doków. Tym razem bardziej enigmatycznych niż ostatnio.

1. Scrawny Guard (NPC) - Quest: Return to the Docks (Zadanie główne).
2. NTSB Warehouse Key (Przedmiot) - Quest: Return to the Docks.
3. Wejście do magazynu - Quest: Return to the Docks.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Quest
Return to the Docks
Zadanie główne.

Cel: 1. Break into the NTSB Warehouse. 2. Keep Shannon Alive.
(1. Włam się do magazynu NTSB. 2. Utrzymaj Shannon przy życiu)
Witaj z powrotem w dokach. Tym razem odwiedzasz je nocą, a wejścia nie strzeże już Lofwyr, a bardziej podejrzane persony.
Zacznij od podejścia do byłej bramy, a zainicjujesz rozmowę ze Scrawny Guard [1]. Jeśli wybierzesz pierwszą lub drugą opcję, doprowadzisz do natychmiastowej walki ze strażnikiem. Jednak w wypadku posiadania umiejętności Etiquette: Shadworunner lub Etiquette: Corporate, możesz namówić chłopaka, by opuścił miejsce bez walki.
Niestety tu kończy się pokojowa droga. Gdy tylko przejdziesz przez bramę i zbliżysz się do wejścia do magazynu, pojawi się 4 Shadowrunnerów, którzy zaatakują Cię z miejsca.
Walka nie należy do najłatwiejszych, zważywszy, że walczysz z kolegami po fachu. Jeśli jednak dobrze ją rozegrać, powinno pójść całkiem gładko. Zacznij od ustawienia swoich postaci za osłonami. Przy czym dobrą metodą, jest rozdzielenie ich na dwie grupy. Jedną ustaw za skrzyniami przed wejściem, a drugą wyślij do skrzyń znajdujących się za helikopterem. W ten sposób wrogowie rozejdą się w różne strony, a Ty będziesz miał szersze pole do ataku.
Zajmij się na początku najsłabszymi z Shadowrunnerów, czyli tymi, którzy nie wyglądają jak chodzące skały, a bardziej przypominają ludzi z sylwetki. Z dobrym zespołem, możesz zdjąć tę dwójkę w pierwszej turze. Następnie skup się na pozostałych olbrzymach.
Shadowrunner Troll, ma całkiem pokaźną pulę życia. Przydadzą się odpowiednie debuffy, jak np. Weaken Armor, Mind Wipe, czy też Blindness. Jeśli możesz, postaraj się do niego zbliżyć i oddać kilka strzałów ze strzelby. W połączeniu z magią, powinno wystarczyć.
Pozostaje jeszcze Shadowrunner Ork, który najprawdopodobniej biega między Twoim zespołem, a lądowiskiem dla helikopterów. Na szczęście posiada strzelbę, więc nie powinien stanowić zagrożenia, dopóki przesadnie się nie zbliży. Jest jednak Szamanem, więc uważaj na przyzywane duchy. Zajmij się nim, a następnie podnieś NTSB Warehouse Key [2], który wypadł z jednego z przeciwników. Otwórz drzwi prowadzące do hangaru i wejdź do środka.
Nagroda: 4 KP.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Docks - 3 years ago | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Organ Grinders | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Reddmond Barrens | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Seamstresses Union - Piętro | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Pike Place Market | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Royale Apartment | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Penthouse Suite | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Back to the Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The South Seattle Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Warehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Coyote's Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Looking for Trouble | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Return to the Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Spirit Talk | Opis przejścia Shadowrun Returns
- After Hours | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Digital World - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Mercy Mental Hospital | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Halls of Disrepair | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Emerald City Ripper | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Loose Ends - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Family Debts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Moving Parts | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Towards Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Universal Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Union - Safehouse | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Corporate Extraction | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Telestrian Industries | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Collecting the Sample | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Estate | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Hunt Begins | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Into the Depths | Opis przejścia Shadowrun Returns
- The Bug Shaman | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Out of the Shadows | Opis przejścia Shadowrun Returns
- Opis przejścia
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
Komentarze czytelników
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.