Shadowrun Returns: The Penthouse Suite
Aktualizacja:
Górne piętro tej ekskluzywnej konstrukcji. Osobista siedziba Stevie'ego J, do czasu Twoich odwiedzin. Przygotuj się na długą walkę.
Mapa

1. Barykada - Dobre miejsce do obrony.
2. Klatka Hellhound - Quest: The Penthouse Suite (Zadanie główne).
3. Coyote (NPC) - Quest: The Penthouse Suite.
4. Stevie J (Przeciwnik) - Quest: The Penthouse Suite.
5. Ciekawe miejsce - Znajdziesz tu kilka przydatnych przedmiotów.
6. Stevie J's Stash - Quest: Stevie's Stash (Zadanie poboczne).
7. Frontowe wejście - Quest: The Penthouse Suite.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Ciekawe miejsca
Penthouse warehouse

Naprzeciw wejścia do klatki z Hellhound, znajdziesz mechaniczne drzwi [5]. Otwórz je, a trafisz do sporego schowka. Przeszukaj oznaczone miejsca, a uzyskasz 100 nuyenów i Advanced Medkit.
Questy
The Penthouse Suite
Zadanie główne.

Cel: 1. Keep Coyote Alive. 2. Keep Paco Alive. 3. Wipe out the Gang.
(1. Utrzymaj Coyote przy życiu. 2. Utrzymaj Paco przy życiu. 3. Wybij cały gang)
Na tym poziomie, nie obejdzie się bez walki. Możesz ją jednak zacząć w trzech różnych miejscach, w zależności jaką metodę wcześniej obrałeś.
W przypadku wjazdu główna windą bez pliku BTL, zaczniesz we frontowym wejściu [7]. Gdy tylko wyjdziesz z windy, zwróci się do Ciebie Tranq i zainicjuje walkę.
Jeśli wjechałeś na górę z plikiem BTL, podejdzie do Ciebie Tranq. Możesz pokazać mu plik, a pozwoli Ci przejść. Idź do końca korytarza, aż trafisz na klatkę z Hellhound [2]. Jeśli masz przy sobie Zebra Meat, które mogłeś zdobyć w Pike Place Market, rzuć je stworzeniom, wybierając pierwszą opcję. Otwórz pierwsze, a potem drugie drzwi. W tym momencie zacznie się walka. Zaletą tego jest fakt, że będziesz miał dodatkową pomoc w postaci Coyote. Z drugiej strony, będziesz musiał uważać, by nie zginęła...
Przy wybraniu tylnego wejścia, zaczniesz w kompletnie po drugiej stronie. Walka zacznie się dopiero, gdy któryś z przeciwników Cię dostrzeże.
W którym miejscu byś nie zaczął, musisz pozbyć się całego gangu. Jeśli zaczniesz w głównym wejściu, pozbądź się Tranq'a i idź do przodu. Wskocz do kuchni, znajdującej się po lewej i pozbądź się Hacker'a. Z tego miejsca łatwiej będzie się bronić. Eliminuj kolejnych wrogów, skupiając się przede wszystkim na Stevie J i Thistle.
Początek z Coyote w pokoju tortur ma jeszcze ten plus, że sam Steve J pojawi się pod celownikiem. Skup całą swoją uwagę na nim. Nie jest łatwym zdjęcie go w pierwszej turze, ale jest to wykonalne. Skoncentruj się wyłącznie na zadawaniu obrażeń, ew. użyj zaklęcia maga - Weaken Armor I, by obniżyć jego pancerz. Przy odrobinie szczęścia, powinieneś mieć go z głowy. Jeśli Ci się to nie uda, może zacząć się wycofywać do głównego pomieszczenia. Nie goń go. Załatw strażnika z pokoju tortur i pogadaj z Coyote, a wyjmie strzelbę. Zabarykaduj się i eliminuj wszystkich, pojawiających się w drzwiach przeciwników.
Rozpoczynając z tylnego wejścia, idź wzdłuż korytarza. Po chwili trafisz na pierwszego gangstera - wyeliminuj go. Możliwe, że nie zaalarmuje to pozostałych. Jeśli nie wbiegną z wrzaskiem do pomieszczenia, będziesz musiał sam ich zwabić. Stań w przejściu do głównej sali. Gdy przeciwnicy Cię dostrzegą, wskocz za podłużną barykadę [1]. Stanowi to doskonałe miejsce do obrony i eliminacji kolejnych gangsterów.
Gdy już rozprawisz się z całym gangiem, pogadaj z Coyote. Jeśli walczyła z Tobą, rozmowa aktywuje się automatycznie. W innym wypadku, musisz się najpierw dostać do pokoju tortur [3]. Użyj metody z Zebra Meat, opisanej powyżej. Wyeliminuj ostatniego gangstera i zainicjuj rozmowę. Będziesz miał dwie opcję. Pierwsza, pozwoli Ci od razu opuścić tę lokację. W przypadku drugiej, będziesz mógł zostać, by wykonać poboczne zadanie i zabrać kilka rzeczy.
Nagroda: 3 KP.
Stevie's Stash
Zadanie poboczne.

Cel: Find Stevie's Stash.
(Znajdź skrytkę Stevie'ego)
Zadanie to otrzymasz, jeśli wybierzesz drugą opcję w trakcie rozmowy z Coyote po skończonej walce.
Zacznij od podniesienia Stevie J's Pass Codes z jego zwłok, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Następnie idź do pomieszczenia, znajdującego się naprzeciw kuchni. Gdy otworzysz drzwi, zaatakuje Cię Hellhound. Jest to dosyć mocny przeciwnik, szczególnie, że skacze Ci od razu na twarz. Najlepiej wykorzystaj coś mocnego. Jeśli posiadasz strzelbę lub karabin z Burst Fire lub Full Auto, warto to wykorzystać. Po zakończonej walce, wejdź do pomieszczenia.
Podejdź do szafki z oznaczeniem [6]. Kliknij na nią, a podniesiesz Rare Stones, wymagane do ukończenia zadania.
Nagroda: 1 KP.
0
- Shadowrun Returns - poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Apartment
- Shadowrun Returns: Docks - 3 years ago
- Shadowrun Returns: Organ Grinders
- Shadowrun Returns: The Reddmond Barrens
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union
- Shadowrun Returns: Seamstresses Union - Piętro
- Shadowrun Returns: Pike Place Market
- Shadowrun Returns: Royale Apartment
- Shadowrun Returns: The Penthouse Suite
- Shadowrun Returns: Back to the Union
- Shadowrun Returns: Back to the Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: The South Seattle Docks
- Shadowrun Returns: The Warehouse
- Shadowrun Returns: Coyote's Crusade
- Shadowrun Returns: Looking for Trouble
- Shadowrun Returns: Return to the Docks
- Shadowrun Returns: Spirit Talk
- Shadowrun Returns: After Hours
- Shadowrun Returns: The Digital World
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (1)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Matrix (2)
- Shadowrun Returns: The Digital World - Safehouse
- Shadowrun Returns: Mercy Mental Hospital
- Shadowrun Returns: Halls of Disrepair
- Shadowrun Returns: The Emerald City Ripper
- Shadowrun Returns: Loose Ends
- Shadowrun Returns: Loose Ends - Safehouse
- Shadowrun Returns: Family Debts
- Shadowrun Returns: Moving Parts
- Shadowrun Returns: Towards Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Universal Brotherhood
- Shadowrun Returns: Beneath the Brotherhood
- Shadowrun Returns: The Union
- Shadowrun Returns: The Union - Safehouse
- Shadowrun Returns: Corporate Extraction
- Shadowrun Returns: Telestrian Industries
- Shadowrun Returns: Executive Actions
- Shadowrun Returns: Executive Actions - Matrix
- Shadowrun Returns: The Morning After
- Shadowrun Returns: Collecting the Sample
- Shadowrun Returns: The Estate
- Shadowrun Returns: The Hunt Begins
- Shadowrun Returns: Into the Depths
- Shadowrun Returns: The Bug Shaman
- Shadowrun Returns: Out of the Shadows
- Shadowrun Returns: Opis przejścia
- Shadowrun Returns: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany935141 Chorąży
dobra robota, mam małe pytanie - czy można klimać prawym przyciskiem myszki?? bo u mnie się nic nie dzieję jak klikam. dzieki za poradnik - mialem juz rezygnowac z gry, ale chyba dam rade - jestem na walce i jest ciezko, ale jakos mi to idzie.
zanonimizowany659076 Junior
Goladkin -> Prawego przycisku myszy, możesz użyć do przesuwania kamery w trybie wolnej kamery. Da się to zmienić w opcjach gry. Do niczego więcej się nie przydaje.
micin3 Generał
Usuneliście mój koment mówiący o błędzie w poradniku ("karz") a samego błędu już poprawić nie mogliście??
djmaciek Pretorianin
ja mam lepszy poradnik: bierzemy elfa, ładujemy 4-5 pkt karmy w body i reszte maxujemy rifle i dodge, przy 4 ap jestesmy nie do rozj. sprawdzone na najwyższym poziomie trudności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
