Race Driver GRID: J-Speed Super Two - GT2
Aktualizacja:
GT2 - Valvoline Trophy
Liczba wyścigów: 3
Rodzaje tras: Okutama - Sprint Circuit B; Shibuya - Street Circuit; Okutama - Sprint Circuit
Proponowany samochód: Zmuszony zostaniesz niestety do wykorzystania przydzielonego przez grę wozu - Spykera C8 Spyder. Użyłem stwierdzenie "niestety", ponieważ jest to wyjątkowo niestabilna maszyna, której w "normalnych" warunkach w ogóle by się nie używało.
Dodatkowe wskazówki: Wygranie całego turnieju będzie bardzo trudne, głównie za sprawą pierwszego oraz trzeciego wyścigu. Uplasowanie się w czołówce tych dwu prób nie jest czymś prostym, co poniekąd wynika ze słabych możliwości Spykera. Konieczne będzie doskonałe poznanie obu tras oraz możliwości pojazdu.
Na początek zajmę się omówieniem pierwszego wyścigu. Generalnie zasada jest taka, że musisz praktycznie całą trasę przejechać, nie zdejmując nogi z gazu. Początkowo może się to wydawać nierealne, ale po dokładnym poznaniu toru oraz przejechaniu kilku kółek z pewnością przyznasz mi rację. Zwolnić należy właściwie tylko w dwu miejscach. Pierwsze to ostry zakręt w prawo, do którego dojeżdża się tuż po przejechaniu przez linię startu-mety (screen). Najtrudniej jest niestety na pierwszym okrążeniu, szczególnie jeśli startuje się z dalszej pozycji. Wyjątkowo radziłbym spróbować kilkakrotnie zrestartować cały wyścig aż uzyska się miejsce startowe gdzieś ze środka stawki. Niezależnie od tego, nie możesz przesadzić na tym zakręcie. Jakikolwiek kontakt z innym autem wyrzuci sterowaną maszynę poza tor. Kolizje na tej trasie nie są oficjalnie zabronione, ale nie skończą się dla Ciebie niczym dobrym.

Nie zapominaj o ślepym zakręcie, który również musisz nauczyć się pokonywać z maksymalną prędkością. Drugie miejsce, w którym niewielkie zmniejszenie prędkości jest wskazane, pokazane zostało na screenie. Nie używaj tu hamulców, a jedynie na sekundę zdejmij nogę z pedału gazu, dzięki czemu nie wypadniesz poza trasę. Pilnuj się też przy zakręcie prowadzącym na ostatnią prostą. Należy go bezbłędnie ściąć. Przeciwników wyprzedzaj głównie w środkowej części toru, po przejechaniu przez ślepy zakręt. Oznacza to niestety, że na okrążenie nadrobisz co najwyżej 1-2 pozycje, tak więc bardzo istotny jest start ze środka stawki, gdyż na błędy w wykonaniu wszystkich konkurentów nie możesz raczej liczyć.

Drugi wyścig jest dla równowagi banalnie prosty. Przeciwnicy będą mieli spore kłopoty z przejechaniem całej trasy w Shibuya, dzięki czemu na prowadzenie powinieneś wyjść jeszcze przed ukończeniem pierwszego okrążenia. Uważaj jedynie na nawroty pojawiające się po długich prostych, albowiem pojawiają się tu problemy z wyhamowaniem auta (i jednoczesnym skręceniem kół). Poza tym musisz uwzględnić to, że Spyker nie jest maszyną zwrotną.
Ostatni wyścig będzie tylko minimalnie prostszy od pierwszego. Łatwiej będzie pozostać na torze, natomiast wyprzedzanie przeciwników okaże się jeszcze trudniejsze. Tak na dobrą sprawę będziesz ich doganiał jedynie na pokazanym na screenie pierwszym łuku, prowadzącym do lekkiego dohamowania. W dalszej części toru skupiaj się wyłącznie na bezbłędnej jeździe, próbując dogonić kolejnych zawodników.

- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver GRID: Japonia
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Pro Touge (Champion Touge Shield)
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Drift GP
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Freestyle Drift
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Pro Tuned
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Pro Touge (Viper Vs Skyline Challenge)
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Pro Tuned - Nissan Cup
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Midnight Touge - Head 2 Head
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Downhill Drift
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Pro Tuned
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Pro Tuned - Toda
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Midnight Touge
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - GT2
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Drift Battle
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Drift Battle - Head 2 Head
- Race Driver GRID: J-Speed Super One - Drift GP
- Race Driver GRID: J-Speed Super One - GT1
- Race Driver GRID: J-Speed Super One - Prototype
- Race Driver GRID: J-Speed Super One - Prototype - Head 2 Head
- Race Driver GRID: Japonia
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nie jest cały czarny ekran i tylko jak kliknę enter to mówi żeby stworzyć profil i po lewej widzę tylko Continue i Back
I jeszcze pytanie: Menu u ciebie wygląda tak?
EDIT: Jak coś to chcę tylko zobaczyć czy masz taki sam problem jak ktoś inny.
Kurde to lipa:/ Chciałem sobie pograć a tu nic:/
Dziwne tylko że filmiki działają:/
Ale i tak wielkie dzięki za pomoc;)
A i tak Visty nie lubię:P
Ozzi ------> Dotarłem do tego: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800
Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.
Czekaj, gdzieś ktoś miał problem z tą grą właśnie na laptopie. Zaraz dam linka.
EDIT: Nie mogę znaleźć. Podaj parametry laptopa.
Nadal nic dalej to samo:/
Już mam dość tej Visty:/
To że mam laptopa chyba nie ma na to wpływu??
Ozzi -----> Może spróbuj usunąć intro?
W innych grach na brak menu to pomagało (nie sięgając daleko, np. w Silent Hunter III).
Witam!
Mam Viste i gdy włączam grę to filmik działa bez problemu ale nie widzę menu tylko słyszę dźwięki i jak kliknę na enter to jakaś funkcja się włącza ale nadal nic nie widzę. Gdy udało mi się stworzyc profil to gdy włączyłem wyścig to widziałem tylko czas itd ale nic więcej. Mam już zainstalowany SP1. Proszę o pomoc
speedraid --> Mnie z kolei najtrudniejsze wydały się wyścigi obu Formuł oraz klasy GT2. Niemal wszystkie Prototype zaliczałem przy pierwszym podejściu na Serious. Szczególnie puchar z Fordami Doran jest bardzo prosty do wygrania. W pozostałych polecam wybierać równie fajną w prowadzeniu Mazdę 787B. Co do tras, warto oczywiście je wszystkie poznać i nauczyć się wyciskać na zakrętach najwięcej z maszyny. Nie ukrywam jednak, że wiele torów jest bardzo nieprzystępnych dla nowicjuszy (głównie Spa Francorchamps i różne odmiany Nurburgringu).
Większość pucharów można bez większych kłopotów zaliczać na poziomach Serious i Savage.
Nie zapominaj o tych co grają na padach. O ile wyścigi w mieście i drifty przechodzę na tych poziomach to jazda Prototypami jest trudna, ponieważ trudno dobrać odpowiedni tor jazdy (sam nie potrafię wyczuć samochodu na padzie). Możliwe, że jest to związane z tym iż od niedawna korzystam z tego kontrolera. Jeżeli chodzi o karierę to zostały mi jeszcze 3 puchary (Prototypy ;/).
Przyznam, ciekawy poradnik... na ile mogłem go odczytać.
Wczoraj była polska premiera GRID, a poradnik już jest nieaktualny i trzeba za niego płacić... dla mnie to troche zalatuje paranoją, bo na ile mi wiadomo po tego typu rzeczy sięga się raczej PO premierze, a nie przed...
Pozdrawiam i życzę trochę umiaru w ściąganiu opłat.
B.
Pobranie SP1 pomogło. Dzięki Stranger.
http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/29765053/vista-media-player--mp3.aspx
Basically it's the defective Creative Soundblaster driver that we're having
to put up with at the moment. Turn off the 'enhanced' tick box in the
properties and all WMP11 playback problems solved
To problem sterowników do karty dźwiękowej. Masz zainstalowane najnowsze update'y i SP1 do Visty?
Mam taki problem, pobrałem ten poradnik w wersji pdf i gdy chcę odtworzyć któryś z filmików to wyskakuje mi taki błąd jak na załączonym screenie. O co biega? Mam Vistę, a wersję Acrobata 8.1.0
Nie doceniasz ludzi, co niektórzy mają problemy z przyswojeniem reguł gry Chińczyk, a dopiero co RD:G :)
Poradnik go Grida??? To jak Tutorial do TETRISA. nie zebym byl malkontentem ale widac ze sezon ogorkowy w pelnej krasie :D lol
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
