Race Driver GRID: J-Speed Super One - Prototype
Aktualizacja:
Prototype - Vertex Prototype Championship
Liczba wyścigów: 4
Rodzaje tras: Okutama - Grand Circuit; Okutama - Grand Circuit B; Okutama - Sprint Circuit; Okutama - Sprint Circuit B
Proponowany samochód: Dokonujesz wyboru pomiędzy dwoma prototypowymi bolidami. Mazda 787B jest znacznie lepsza od Nissana R390 GT-1 i to na nią powinieneś się zdecydować.
Dodatkowe wskazówki: Jak się zapewne domyślasz, wygranie tego turnieju nie będzie prostą sprawą. Wykorzystywane przez zawodników prototypowe bolidy są ekstremalnie szybkie i łatwo wpadają w trudne do opanowania poślizgi. Ponadto nie możesz sobie właściwie pozwolić na żadne stłuczki, gdyż tego typu akcje kończą się wypadnięciem poza trasę. Spróbuj wygrać co najmniej dwa z czterech wyścigów, a w pozostałych uplasuj się w czołówce. Powinno Ci to umożliwić znalezienie się na pierwszym miejscu w ogólnej klasyfikacji.
Pierwszą trasę miałeś już okazję poznać, ale tym razem musisz uwzględnić fakt, że sterowany bolid jest zdecydowanie szybszy. Szczególnie pilnuj się, jadąc przy skałach oraz wjeżdżając na most. W miejscach tych koniecznie zwolnij, by uniknąć uderzenia o bandy. Uważaj na szykanę, do której dojedziesz do przejechaniu przez most oraz na ostre dohamowanie, znajdujące się w środkowej sekcji toru (screen). Musisz tu maksymalnie zwolnić i równie ostrożnie przejechać przez kolejny zakręty. Znajdujące się w końcowej części toru łagodne łuki również są dość wymagające. Należy tu utrzymywać odpowiednią prędkość w celu uniknięcia wypadku. W końcówce możesz już zdecydowanie przyśpieszyć, zmniejszając dystans do liderów wyścigu.

Drugi wyścig zakłada pokonywanie tej samej trasy, tyle że w przeciwną stronę. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jest nieco prościej, ale i tak musisz wykazać się sporymi umiejętnościami. Uważaj tuż po starcie, gdyż łatwo w tym miejscu o wypadek. Bez obawy - okazji do wyprzedzenia aut konkurentów będzie jeszcze wiele. Szczególnie pilnuj się podczas pokonywania sekcji zaczynającej się po wyjeździe z tunelu (screen), a kończącej w momencie dotarcia do poznanego w poprzednim wyścigu prostopadłego zakrętu. W dalszej części okrążenia dbaj głównie o to, żeby nie uderzyć o skały i pilnuj się przy ostrzejszych dohamowaniach.

Dwie ostatnie trasy tego turnieju pokonywałeś już wielokrotnie, co wcale nie oznacza, że wygranie tych wyścigów będzie prostą sprawą. Trudniejsza wydaje się być wersja zakładająca pokonywanie toru w odwrotną stronę. Musisz się tu bardzo pilnować, za wszelką cenę unikając kolizji. Przeciwników wyprzedzaj po pierwszym zakręcie lub w środkowej części toru. Uważaj jednak na znajdujące się tu dość ostre zakręty (screen). W końcówce nie zdejmuj nogi z pedału gazu, gdyż zostaniesz błyskawicznie doścignięty przez inne auta.

- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver GRID: Japonia
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Pro Touge (Champion Touge Shield)
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Drift GP
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Freestyle Drift
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Pro Tuned
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Pro Touge (Viper Vs Skyline Challenge)
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Pro Tuned - Nissan Cup
- Race Driver GRID: J-Speed Rookie - Midnight Touge - Head 2 Head
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Downhill Drift
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Pro Tuned
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Pro Tuned - Toda
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Midnight Touge
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - GT2
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Drift Battle
- Race Driver GRID: J-Speed Super Two - Drift Battle - Head 2 Head
- Race Driver GRID: J-Speed Super One - Drift GP
- Race Driver GRID: J-Speed Super One - GT1
- Race Driver GRID: J-Speed Super One - Prototype
- Race Driver GRID: J-Speed Super One - Prototype - Head 2 Head
- Race Driver GRID: Japonia
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nie jest cały czarny ekran i tylko jak kliknę enter to mówi żeby stworzyć profil i po lewej widzę tylko Continue i Back
I jeszcze pytanie: Menu u ciebie wygląda tak?
EDIT: Jak coś to chcę tylko zobaczyć czy masz taki sam problem jak ktoś inny.
Kurde to lipa:/ Chciałem sobie pograć a tu nic:/
Dziwne tylko że filmiki działają:/
Ale i tak wielkie dzięki za pomoc;)
A i tak Visty nie lubię:P
Ozzi ------> Dotarłem do tego: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800
Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.
Czekaj, gdzieś ktoś miał problem z tą grą właśnie na laptopie. Zaraz dam linka.
EDIT: Nie mogę znaleźć. Podaj parametry laptopa.
Nadal nic dalej to samo:/
Już mam dość tej Visty:/
To że mam laptopa chyba nie ma na to wpływu??
Ozzi -----> Może spróbuj usunąć intro?
W innych grach na brak menu to pomagało (nie sięgając daleko, np. w Silent Hunter III).
Witam!
Mam Viste i gdy włączam grę to filmik działa bez problemu ale nie widzę menu tylko słyszę dźwięki i jak kliknę na enter to jakaś funkcja się włącza ale nadal nic nie widzę. Gdy udało mi się stworzyc profil to gdy włączyłem wyścig to widziałem tylko czas itd ale nic więcej. Mam już zainstalowany SP1. Proszę o pomoc
speedraid --> Mnie z kolei najtrudniejsze wydały się wyścigi obu Formuł oraz klasy GT2. Niemal wszystkie Prototype zaliczałem przy pierwszym podejściu na Serious. Szczególnie puchar z Fordami Doran jest bardzo prosty do wygrania. W pozostałych polecam wybierać równie fajną w prowadzeniu Mazdę 787B. Co do tras, warto oczywiście je wszystkie poznać i nauczyć się wyciskać na zakrętach najwięcej z maszyny. Nie ukrywam jednak, że wiele torów jest bardzo nieprzystępnych dla nowicjuszy (głównie Spa Francorchamps i różne odmiany Nurburgringu).
Większość pucharów można bez większych kłopotów zaliczać na poziomach Serious i Savage.
Nie zapominaj o tych co grają na padach. O ile wyścigi w mieście i drifty przechodzę na tych poziomach to jazda Prototypami jest trudna, ponieważ trudno dobrać odpowiedni tor jazdy (sam nie potrafię wyczuć samochodu na padzie). Możliwe, że jest to związane z tym iż od niedawna korzystam z tego kontrolera. Jeżeli chodzi o karierę to zostały mi jeszcze 3 puchary (Prototypy ;/).
Przyznam, ciekawy poradnik... na ile mogłem go odczytać.
Wczoraj była polska premiera GRID, a poradnik już jest nieaktualny i trzeba za niego płacić... dla mnie to troche zalatuje paranoją, bo na ile mi wiadomo po tego typu rzeczy sięga się raczej PO premierze, a nie przed...
Pozdrawiam i życzę trochę umiaru w ściąganiu opłat.
B.
Pobranie SP1 pomogło. Dzięki Stranger.
http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/29765053/vista-media-player--mp3.aspx
Basically it's the defective Creative Soundblaster driver that we're having
to put up with at the moment. Turn off the 'enhanced' tick box in the
properties and all WMP11 playback problems solved
To problem sterowników do karty dźwiękowej. Masz zainstalowane najnowsze update'y i SP1 do Visty?
Mam taki problem, pobrałem ten poradnik w wersji pdf i gdy chcę odtworzyć któryś z filmików to wyskakuje mi taki błąd jak na załączonym screenie. O co biega? Mam Vistę, a wersję Acrobata 8.1.0
Nie doceniasz ludzi, co niektórzy mają problemy z przyswojeniem reguł gry Chińczyk, a dopiero co RD:G :)
Poradnik go Grida??? To jak Tutorial do TETRISA. nie zebym byl malkontentem ale widac ze sezon ogorkowy w pelnej krasie :D lol
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
