Race Driver GRID: Global Racing League - Open Wheel
Aktualizacja:
Uwaga! Dostęp do tych zawodów staje się możliwy dopiero po uzyskaniu globalnej licencji, czyli po zdobyciu miliona punktów respektu!
Open Wheel - Philips World Championship
Liczba wyścigów: 5
Rodzaje tras: Detroit - Grand Prix Circuit; Okutama - Sprint Circuit; Milan - Circuito di Milano; Washington - Grand Prix Circuit; Istanbul Park - Grand Prix Circuit
Proponowany samochód: Wszyscy uczestnicy tego pucharu korzystają z bolidów Formuły 3. Nie przewidziano więc opcji zmiany maszyny.
Dodatkowe wskazówki: Puchar ten jest w moim przekonaniu jednym z trudniejszych do zdobycia w tej grupie. Zaliczając wyścigi z niższych partii "drzewka" kariery, przekonałeś się zapewne, że bolidy Formuły 3 są wyjątkowo trudne w sterowaniu, a przeciwnicy nigdy nie odpuszczają. Odniesienie pięciu zwycięstw wydaje się wiec mało prawdopodobne. Lepiej więc skupić się na osiągnięciu jak najlepszego wyniku na co najmniej trzech torach, a na pozostałych dwu trasach "jedynie" znaleźć się w czołówce.
Detroit jest jedną z prostszych tras, głównie dlatego, że tor niemal ze wszystkich stron otoczony jest bandami. W rezultacie nie grożą Ci wycieczki na trawę, co nie oznacza, że nie musisz się pilnować. Paradoksalnie najbardziej powinieneś uważać po wyjściu z pierwszego łuku (screen), gdyż istnieje duże prawdopodobieństwo znalezienia się na sekcji pokrytej żwirem. Należy temu zapobiegać, albowiem łatwo wtedy o utratę kontroli nad bolidem. Ostrożnie przejedź przez najwolniejszą sekcję toru. Najwięcej do konkurentów nadrobisz w środkowej części okrążenia. Uważaj na ostre zakręty, pojawiające się w końcówce, jak również na dwie szykany. Szczególnie tę drugą należy pokonać bez zbytniego zbliżania się do barier.

Druga trasa jest z kolei zdecydowanie najtrudniejsza, w rezultacie czego powinieneś zadowolić się tu 3-4 miejscem. Główne utrudnienie polega na tym, że bolidy niemal z maksymalną prędkością przejeżdżają cały tor, także jego początkową sekcję, gdzie poprzednio podejmowałeś manewry wyprzedzania. W rezultacie musisz przerzucić się na środkową część toru (screen). Uważaj jednak, żeby przy wyprzedzaniu innych bolidów w nikogo nie uderzyć. Nie najeżdżaj też zbyt na wysepki przy zakrętach, bo łatwo w takiej sytuacji stracić kontrolę nad maszyną.

Trzecia trasa to typowy odcinek miejski. Także i tu nie warto za wszelką cenę walczyć o zwycięstwo, a jedynie próbować dotrzeć do mety w czołowej trójce. Uważaj na pierwszy zjazd, znajdujący się przy rondzie (screen). Nie jedź zbyt szybko, ani nie ścinaj zakrętu, gdyż niemal pewne jest to, że utracisz kontrolę nad bolidem. Pilnuj się przy wolniej pokonywanych zakrętach, a straty do liderów odrabiaj na prostych i długich lewych łukach znajdujących się przed i po przekroczeniu linii startu.

Trasa w Waszyngtonie jest jedną z prostszych, choć musisz mieć na uwadze to, że przeciwnicy rzadko tu odpuszczają, próbując przemieszczać się z maksymalną prędkością. Uważaj po starcie, gdyż łatwo w tym miejscu o kraksę. Przeciwników wyprzedzaj głównie podczas pokonywania ostrych zakrętów oraz długich łagodnych łuków. Uważaj w pokazanym na screenie miejscu. Nie możesz tu zbyt zwolnić, ale również nie należy przesadzić, gdyż taki błąd zakończy się wyleceniem poza ustalony tor jazdy.

Ostatni wyścig w Istambule jest zdecydowanie najprostszy, o ile tylko obiekt ten jest Ci dobrze znany. Przeciwnicy szczególnie w początkowej fazie okrążenia poruszają się słabym tempem, co da Ci wiele okazji do wyprzedzania ich. Uważaj jedynie przy pokazanych na screenie czterech łagodnych łukach, które musisz pokonać z dużą prędkością i maksymalnie ścinając zakręty. W końcówce również sporo nadrobisz, ale uważaj na ostre nawroty oddzielające Cię od głównej prostej.

- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver GRID: Global Racing League
- Race Driver GRID: Global Racing League - Open Wheel
- Race Driver GRID: Global Racing League - Touring Cars
- Race Driver GRID: Global Racing League - Drift GP
- Race Driver GRID: Global Racing League - GT1
- Race Driver GRID: Global Racing League - Prototype
- Race Driver GRID: Global Racing League - Pro Tuned
- Race Driver GRID: Global Racing League - Prestige - Head 2 Head
- Race Driver GRID: Global Racing League
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nie jest cały czarny ekran i tylko jak kliknę enter to mówi żeby stworzyć profil i po lewej widzę tylko Continue i Back
I jeszcze pytanie: Menu u ciebie wygląda tak?
EDIT: Jak coś to chcę tylko zobaczyć czy masz taki sam problem jak ktoś inny.
Kurde to lipa:/ Chciałem sobie pograć a tu nic:/
Dziwne tylko że filmiki działają:/
Ale i tak wielkie dzięki za pomoc;)
A i tak Visty nie lubię:P
Ozzi ------> Dotarłem do tego: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800
Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.
Czekaj, gdzieś ktoś miał problem z tą grą właśnie na laptopie. Zaraz dam linka.
EDIT: Nie mogę znaleźć. Podaj parametry laptopa.
Nadal nic dalej to samo:/
Już mam dość tej Visty:/
To że mam laptopa chyba nie ma na to wpływu??
Ozzi -----> Może spróbuj usunąć intro?
W innych grach na brak menu to pomagało (nie sięgając daleko, np. w Silent Hunter III).
Witam!
Mam Viste i gdy włączam grę to filmik działa bez problemu ale nie widzę menu tylko słyszę dźwięki i jak kliknę na enter to jakaś funkcja się włącza ale nadal nic nie widzę. Gdy udało mi się stworzyc profil to gdy włączyłem wyścig to widziałem tylko czas itd ale nic więcej. Mam już zainstalowany SP1. Proszę o pomoc
speedraid --> Mnie z kolei najtrudniejsze wydały się wyścigi obu Formuł oraz klasy GT2. Niemal wszystkie Prototype zaliczałem przy pierwszym podejściu na Serious. Szczególnie puchar z Fordami Doran jest bardzo prosty do wygrania. W pozostałych polecam wybierać równie fajną w prowadzeniu Mazdę 787B. Co do tras, warto oczywiście je wszystkie poznać i nauczyć się wyciskać na zakrętach najwięcej z maszyny. Nie ukrywam jednak, że wiele torów jest bardzo nieprzystępnych dla nowicjuszy (głównie Spa Francorchamps i różne odmiany Nurburgringu).
Większość pucharów można bez większych kłopotów zaliczać na poziomach Serious i Savage.
Nie zapominaj o tych co grają na padach. O ile wyścigi w mieście i drifty przechodzę na tych poziomach to jazda Prototypami jest trudna, ponieważ trudno dobrać odpowiedni tor jazdy (sam nie potrafię wyczuć samochodu na padzie). Możliwe, że jest to związane z tym iż od niedawna korzystam z tego kontrolera. Jeżeli chodzi o karierę to zostały mi jeszcze 3 puchary (Prototypy ;/).
Przyznam, ciekawy poradnik... na ile mogłem go odczytać.
Wczoraj była polska premiera GRID, a poradnik już jest nieaktualny i trzeba za niego płacić... dla mnie to troche zalatuje paranoją, bo na ile mi wiadomo po tego typu rzeczy sięga się raczej PO premierze, a nie przed...
Pozdrawiam i życzę trochę umiaru w ściąganiu opłat.
B.
Pobranie SP1 pomogło. Dzięki Stranger.
http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/29765053/vista-media-player--mp3.aspx
Basically it's the defective Creative Soundblaster driver that we're having
to put up with at the moment. Turn off the 'enhanced' tick box in the
properties and all WMP11 playback problems solved
To problem sterowników do karty dźwiękowej. Masz zainstalowane najnowsze update'y i SP1 do Visty?
Mam taki problem, pobrałem ten poradnik w wersji pdf i gdy chcę odtworzyć któryś z filmików to wyskakuje mi taki błąd jak na załączonym screenie. O co biega? Mam Vistę, a wersję Acrobata 8.1.0
Nie doceniasz ludzi, co niektórzy mają problemy z przyswojeniem reguł gry Chińczyk, a dopiero co RD:G :)
Poradnik go Grida??? To jak Tutorial do TETRISA. nie zebym byl malkontentem ale widac ze sezon ogorkowy w pelnej krasie :D lol
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
