Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Uwaga! Dostęp do tych zawodów staje się możliwy dopiero po uzyskaniu globalnej licencji, czyli po zdobyciu miliona punktów respektu!

Open Wheel - Philips World Championship

Liczba wyścigów: 5

Rodzaje tras: Detroit - Grand Prix Circuit; Okutama - Sprint Circuit; Milan - Circuito di Milano; Washington - Grand Prix Circuit; Istanbul Park - Grand Prix Circuit

Proponowany samochód: Wszyscy uczestnicy tego pucharu korzystają z bolidów Formuły 3. Nie przewidziano więc opcji zmiany maszyny.

Dodatkowe wskazówki: Puchar ten jest w moim przekonaniu jednym z trudniejszych do zdobycia w tej grupie. Zaliczając wyścigi z niższych partii "drzewka" kariery, przekonałeś się zapewne, że bolidy Formuły 3 są wyjątkowo trudne w sterowaniu, a przeciwnicy nigdy nie odpuszczają. Odniesienie pięciu zwycięstw wydaje się wiec mało prawdopodobne. Lepiej więc skupić się na osiągnięciu jak najlepszego wyniku na co najmniej trzech torach, a na pozostałych dwu trasach "jedynie" znaleźć się w czołówce.

Detroit jest jedną z prostszych tras, głównie dlatego, że tor niemal ze wszystkich stron otoczony jest bandami. W rezultacie nie grożą Ci wycieczki na trawę, co nie oznacza, że nie musisz się pilnować. Paradoksalnie najbardziej powinieneś uważać po wyjściu z pierwszego łuku (screen), gdyż istnieje duże prawdopodobieństwo znalezienia się na sekcji pokrytej żwirem. Należy temu zapobiegać, albowiem łatwo wtedy o utratę kontroli nad bolidem. Ostrożnie przejedź przez najwolniejszą sekcję toru. Najwięcej do konkurentów nadrobisz w środkowej części okrążenia. Uważaj na ostre zakręty, pojawiające się w końcówce, jak również na dwie szykany. Szczególnie tę drugą należy pokonać bez zbytniego zbliżania się do barier.

Druga trasa jest z kolei zdecydowanie najtrudniejsza, w rezultacie czego powinieneś zadowolić się tu 3-4 miejscem - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Druga trasa jest z kolei zdecydowanie najtrudniejsza, w rezultacie czego powinieneś zadowolić się tu 3-4 miejscem. Główne utrudnienie polega na tym, że bolidy niemal z maksymalną prędkością przejeżdżają cały tor, także jego początkową sekcję, gdzie poprzednio podejmowałeś manewry wyprzedzania. W rezultacie musisz przerzucić się na środkową część toru (screen). Uważaj jednak, żeby przy wyprzedzaniu innych bolidów w nikogo nie uderzyć. Nie najeżdżaj też zbyt na wysepki przy zakrętach, bo łatwo w takiej sytuacji stracić kontrolę nad maszyną.

Trzecia trasa to typowy odcinek miejski - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Trzecia trasa to typowy odcinek miejski. Także i tu nie warto za wszelką cenę walczyć o zwycięstwo, a jedynie próbować dotrzeć do mety w czołowej trójce. Uważaj na pierwszy zjazd, znajdujący się przy rondzie (screen). Nie jedź zbyt szybko, ani nie ścinaj zakrętu, gdyż niemal pewne jest to, że utracisz kontrolę nad bolidem. Pilnuj się przy wolniej pokonywanych zakrętach, a straty do liderów odrabiaj na prostych i długich lewych łukach znajdujących się przed i po przekroczeniu linii startu.

Trasa w Waszyngtonie jest jedną z prostszych, choć musisz mieć na uwadze to, że przeciwnicy rzadko tu odpuszczają, próbując przemieszczać się z maksymalną prędkością - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Trasa w Waszyngtonie jest jedną z prostszych, choć musisz mieć na uwadze to, że przeciwnicy rzadko tu odpuszczają, próbując przemieszczać się z maksymalną prędkością. Uważaj po starcie, gdyż łatwo w tym miejscu o kraksę. Przeciwników wyprzedzaj głównie podczas pokonywania ostrych zakrętów oraz długich łagodnych łuków. Uważaj w pokazanym na screenie miejscu. Nie możesz tu zbyt zwolnić, ale również nie należy przesadzić, gdyż taki błąd zakończy się wyleceniem poza ustalony tor jazdy.

Ostatni wyścig w Istambule jest zdecydowanie najprostszy, o ile tylko obiekt ten jest Ci dobrze znany - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Ostatni wyścig w Istambule jest zdecydowanie najprostszy, o ile tylko obiekt ten jest Ci dobrze znany. Przeciwnicy szczególnie w początkowej fazie okrążenia poruszają się słabym tempem, co da Ci wiele okazji do wyprzedzania ich. Uważaj jedynie przy pokazanych na screenie czterech łagodnych łukach, które musisz pokonać z dużą prędkością i maksymalnie ścinając zakręty. W końcówce również sporo nadrobisz, ale uważaj na ostre nawroty oddzielające Cię od głównej prostej.

1 - Global Racing League - Open Wheel | Global Racing League | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2008-07-06
22:10

KANTAR1 Senator

KANTAR1

Ozzi ------> Dotarłem do tego: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800

Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.

Komentarz: KANTAR1
2008-07-06
22:12

zanonimizowany564469 Junior

Kurde to lipa:/ Chciałem sobie pograć a tu nic:/
Dziwne tylko że filmiki działają:/
Ale i tak wielkie dzięki za pomoc;)
A i tak Visty nie lubię:P

Komentarz: zanonimizowany564469
2008-07-06
22:14

KANTAR1 Senator

KANTAR1

I jeszcze pytanie: Menu u ciebie wygląda tak?

EDIT: Jak coś to chcę tylko zobaczyć czy masz taki sam problem jak ktoś inny.

Komentarz: KANTAR1
2008-07-06
22:15

zanonimizowany564469 Junior

Nie jest cały czarny ekran i tylko jak kliknę enter to mówi żeby stworzyć profil i po lewej widzę tylko Continue i Back

Komentarz: zanonimizowany564469
2010-09-18
16:26

melon96 Generał

mam demo opyla się kupić pełną wersje ?

Komentarz: melon96

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl