Race Driver GRID: ARL National Badge - GT1
Aktualizacja:
GT1 - Motul CCGT Series
Liczba wyścigów: 4
Rodzaje tras: Long Beach - Street Circuit B; San Francisco - Grand Prix Circuit; Detroit - Grand Prix Circuit; Washington - Grand Prix Circuit
Proponowany samochód: Wszyscy uczestnicy wyścigu korzystają z takich samych maszyn, a mianowicie Koenigseggów CCGT. Pojazd ten najprawdopodobniej nie znajduje się jeszcze w Twoim garażu, tak więc musisz zdecydować się na jego zakup. Jest to wydatek rzędu ponad dwu milionów euro.
Dodatkowe wskazówki: Nowy nabytek jest pod wieloma względami zbliżony do swojego "młodszego" brata, którego już wcześniej miałeś okazję testować. Oznacza to niestety, że auto jest mało zwrotne. CCGT odrobinę lepiej zachowuje się natomiast na zakrętach, pozwalając w miarę agresywnie do nich podchodzić. Mimo wszystko upłynie zapewne kilka wyścigów zanim w pełni zaznajomisz się z tym pojazdem i jego możliwościami.
Pierwszy wyścig tego turnieju jest stosunkowo trudny, głównie dlatego, że trasa w wielu miejscach jest bardzo wąska. W miejscach tych ledwo mieszczą się dwa pojazdy, a co dopiero większą grupa aut. Zadbaj o dobry start, przepychając się podczas pokonywania kilku pierwszych zakrętów. Musisz się tu bardzo pilnować, żeby nie utracić panowania nad autem. Odrobinę łatwiej będzie po dotarciu na długą prostą. Uważaj jednak na pojawiające się w dalszej części okrążenia ostre zakręty. Najtrudniejsza jest w mojej ocenie końcówka okrążenia, gdyż to właśnie tu pojawiają się wspomniane wcześniej zwężenia. Szczególnie zdradliwą szykanę pokazałem na screenie - musisz tu maksymalnie zwolnić. W przeciwnym wypadku uderzysz w bandę lub zatrzymasz się przy oponach.

Drugi wyścig rozgrywa się na ulicach San Francisco. Trasa ta pojawiła się w wersji demonstracyjnej gry, a także miałeś okazję pokonać ją tuż po przystąpieniu do trybu kariery. Z racji tego, że sterujesz teraz bardzo trudnym do opanowania autem, musisz się bardzo pilnować. Tradycyjnie już unikaj zbytniego ścinania zakrętów po dotarciu do pierwszej sekcji szykan. Ostrożnie wjedź na wzgórze, kontrolując każdy wykonywany skok. Najlepiej byłoby tu mocno zwolnić (screen), gdyż zły ruch może doprowadzić do poślizgu i potężnej kraksy. Uważaj też przy zjeździe i na kolejnych dwu prostych. Nawet jeśli będziesz w tych miejscach zwalniał, to i tak powinieneś odnieść zwycięstwo. Najważniejsze jest to, żeby nie popełnić żadnych błędów.

Trzeci wyścig z całej tej czwórki wydaje się być najprostszy. Poprawnie wystartuj, wyprzedzając co najmniej kilku konkurentów. Najwięcej pozycji powinieneś zyskać podczas pokonywania serii wolnych zakrętów. Przeciwnicy znacznie tu zwalniają, dając Ci szansę na objęcie prowadzenia. Pilnuj się na szybko pokonywanych łukach i podczas przejeżdżania przez liczne szykany.
Czwarty wyścig rozgrywany jest na tej samej trasie, którą miałeś okazję poznać między innymi podczas zaliczania ostatniego pojedynku. Pilnuj się przy początkowych zakrętach, unikając kolizji z innymi autami. Straty do liderów nadrabiaj głównie podczas ścinania ostrych zakrętów (screen). Podobnie jak wyżej, unikaj poślizgów na szybko pokonywanych łukach. Po objęciu prowadzenia w większym stopniu utrzymaj się na obronie tej pozycji, a nie na jak najszybszym pokonaniu trasy.

- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver GRID: USA
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Classic Muscle
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Pro Tuned
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Touring Cars
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Pro Muscle
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Club GT
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Classic Muscle - Head 2 Head
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Pro Muscle
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - GT1 #1
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Open Wheel
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Drift Battle
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Prestige
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - GT1 #2
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Pro Muscle - Head 2 Head
- Race Driver GRID: ARL National Badge - GT1
- Race Driver GRID: ARL National Badge - Drift GP
- Race Driver GRID: ARL National Badge - Prototype
- Race Driver GRID: ARL National Badge - GT1 - Head 2 Head
- Race Driver GRID: USA
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nie jest cały czarny ekran i tylko jak kliknę enter to mówi żeby stworzyć profil i po lewej widzę tylko Continue i Back
I jeszcze pytanie: Menu u ciebie wygląda tak?
EDIT: Jak coś to chcę tylko zobaczyć czy masz taki sam problem jak ktoś inny.
Kurde to lipa:/ Chciałem sobie pograć a tu nic:/
Dziwne tylko że filmiki działają:/
Ale i tak wielkie dzięki za pomoc;)
A i tak Visty nie lubię:P
Ozzi ------> Dotarłem do tego: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800
Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.
Czekaj, gdzieś ktoś miał problem z tą grą właśnie na laptopie. Zaraz dam linka.
EDIT: Nie mogę znaleźć. Podaj parametry laptopa.
Nadal nic dalej to samo:/
Już mam dość tej Visty:/
To że mam laptopa chyba nie ma na to wpływu??
Ozzi -----> Może spróbuj usunąć intro?
W innych grach na brak menu to pomagało (nie sięgając daleko, np. w Silent Hunter III).
Witam!
Mam Viste i gdy włączam grę to filmik działa bez problemu ale nie widzę menu tylko słyszę dźwięki i jak kliknę na enter to jakaś funkcja się włącza ale nadal nic nie widzę. Gdy udało mi się stworzyc profil to gdy włączyłem wyścig to widziałem tylko czas itd ale nic więcej. Mam już zainstalowany SP1. Proszę o pomoc
speedraid --> Mnie z kolei najtrudniejsze wydały się wyścigi obu Formuł oraz klasy GT2. Niemal wszystkie Prototype zaliczałem przy pierwszym podejściu na Serious. Szczególnie puchar z Fordami Doran jest bardzo prosty do wygrania. W pozostałych polecam wybierać równie fajną w prowadzeniu Mazdę 787B. Co do tras, warto oczywiście je wszystkie poznać i nauczyć się wyciskać na zakrętach najwięcej z maszyny. Nie ukrywam jednak, że wiele torów jest bardzo nieprzystępnych dla nowicjuszy (głównie Spa Francorchamps i różne odmiany Nurburgringu).
Większość pucharów można bez większych kłopotów zaliczać na poziomach Serious i Savage.
Nie zapominaj o tych co grają na padach. O ile wyścigi w mieście i drifty przechodzę na tych poziomach to jazda Prototypami jest trudna, ponieważ trudno dobrać odpowiedni tor jazdy (sam nie potrafię wyczuć samochodu na padzie). Możliwe, że jest to związane z tym iż od niedawna korzystam z tego kontrolera. Jeżeli chodzi o karierę to zostały mi jeszcze 3 puchary (Prototypy ;/).
Przyznam, ciekawy poradnik... na ile mogłem go odczytać.
Wczoraj była polska premiera GRID, a poradnik już jest nieaktualny i trzeba za niego płacić... dla mnie to troche zalatuje paranoją, bo na ile mi wiadomo po tego typu rzeczy sięga się raczej PO premierze, a nie przed...
Pozdrawiam i życzę trochę umiaru w ściąganiu opłat.
B.
Pobranie SP1 pomogło. Dzięki Stranger.
http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/29765053/vista-media-player--mp3.aspx
Basically it's the defective Creative Soundblaster driver that we're having
to put up with at the moment. Turn off the 'enhanced' tick box in the
properties and all WMP11 playback problems solved
To problem sterowników do karty dźwiękowej. Masz zainstalowane najnowsze update'y i SP1 do Visty?
Mam taki problem, pobrałem ten poradnik w wersji pdf i gdy chcę odtworzyć któryś z filmików to wyskakuje mi taki błąd jak na załączonym screenie. O co biega? Mam Vistę, a wersję Acrobata 8.1.0
Nie doceniasz ludzi, co niektórzy mają problemy z przyswojeniem reguł gry Chińczyk, a dopiero co RD:G :)
Poradnik go Grida??? To jak Tutorial do TETRISA. nie zebym byl malkontentem ale widac ze sezon ogorkowy w pelnej krasie :D lol
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
