Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Club GT
Aktualizacja:
Club GT - Direzza Club Trophy
Liczba wyścigów: 2
Rodzaje tras: San Francisco - Sprint Circuit; San Francisco - Sprint Circuit B
Proponowany samochód: Także i tu wszyscy uczestnicy wyścigi dysponują identycznymi maszynami. Są to brytyjskie TVR'y Tuscan Challenge.
Dodatkowe wskazówki: Podobnie jak w przypadku poprzednich zawodów, oba wyścigi będą rozgrywane na tej samej trasie, tyle że pokonywanej w dwie różne strony. Pierwszy wyścig jest paradoksalnie prostszy, gdyż łatwiej jest wyprzedzać kolejne auta. Po przejechaniu połowy okrążenia powinieneś już być gdzieś blisko czołówki. Nie ścinaj mocno zakrętów, gdyż sterowane auto jest nisko zawieszone i może wpaść w niebezpieczny poślizg. Jest to szczególnie ważne po najechaniu do dobrze poznanego ostrego nawrotu (screen). Maksymalnie tu zwolnij i postaraj się ominąć charakterystyczną wysepkę.

Podczas rozgrywania drugiego wyścigu musisz przede wszystkim zadbać o dobry start. Tradycyjnie już zwolnij też po dojechaniu do nawrotu. Na szczęście z kolejnymi zakrętami będzie już zdecydowanie prościej. Podobnie jak wcześniej, staraj się ich nie ścinać. Jedyny wyjątek stanowi pokazana na screenie szykana. Zwycięstwo w obu wyścigach jest w pełni osiągalne, nawet pomimo tego, że sterowanym autem lubi niebezpiecznie zarzucać.

- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver GRID: USA
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Classic Muscle
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Pro Tuned
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Touring Cars
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Pro Muscle
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Club GT
- Race Driver GRID: ARL Rookie Badge - Classic Muscle - Head 2 Head
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Pro Muscle
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - GT1 #1
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Open Wheel
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Drift Battle
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Prestige
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - GT1 #2
- Race Driver GRID: ARL Pro Badge - Pro Muscle - Head 2 Head
- Race Driver GRID: ARL National Badge - GT1
- Race Driver GRID: ARL National Badge - Drift GP
- Race Driver GRID: ARL National Badge - Prototype
- Race Driver GRID: ARL National Badge - GT1 - Head 2 Head
- Race Driver GRID: USA
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nie jest cały czarny ekran i tylko jak kliknę enter to mówi żeby stworzyć profil i po lewej widzę tylko Continue i Back
I jeszcze pytanie: Menu u ciebie wygląda tak?
EDIT: Jak coś to chcę tylko zobaczyć czy masz taki sam problem jak ktoś inny.
Kurde to lipa:/ Chciałem sobie pograć a tu nic:/
Dziwne tylko że filmiki działają:/
Ale i tak wielkie dzięki za pomoc;)
A i tak Visty nie lubię:P
Ozzi ------> Dotarłem do tego: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800
Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.
Czekaj, gdzieś ktoś miał problem z tą grą właśnie na laptopie. Zaraz dam linka.
EDIT: Nie mogę znaleźć. Podaj parametry laptopa.
Nadal nic dalej to samo:/
Już mam dość tej Visty:/
To że mam laptopa chyba nie ma na to wpływu??
Ozzi -----> Może spróbuj usunąć intro?
W innych grach na brak menu to pomagało (nie sięgając daleko, np. w Silent Hunter III).
Witam!
Mam Viste i gdy włączam grę to filmik działa bez problemu ale nie widzę menu tylko słyszę dźwięki i jak kliknę na enter to jakaś funkcja się włącza ale nadal nic nie widzę. Gdy udało mi się stworzyc profil to gdy włączyłem wyścig to widziałem tylko czas itd ale nic więcej. Mam już zainstalowany SP1. Proszę o pomoc
speedraid --> Mnie z kolei najtrudniejsze wydały się wyścigi obu Formuł oraz klasy GT2. Niemal wszystkie Prototype zaliczałem przy pierwszym podejściu na Serious. Szczególnie puchar z Fordami Doran jest bardzo prosty do wygrania. W pozostałych polecam wybierać równie fajną w prowadzeniu Mazdę 787B. Co do tras, warto oczywiście je wszystkie poznać i nauczyć się wyciskać na zakrętach najwięcej z maszyny. Nie ukrywam jednak, że wiele torów jest bardzo nieprzystępnych dla nowicjuszy (głównie Spa Francorchamps i różne odmiany Nurburgringu).
Większość pucharów można bez większych kłopotów zaliczać na poziomach Serious i Savage.
Nie zapominaj o tych co grają na padach. O ile wyścigi w mieście i drifty przechodzę na tych poziomach to jazda Prototypami jest trudna, ponieważ trudno dobrać odpowiedni tor jazdy (sam nie potrafię wyczuć samochodu na padzie). Możliwe, że jest to związane z tym iż od niedawna korzystam z tego kontrolera. Jeżeli chodzi o karierę to zostały mi jeszcze 3 puchary (Prototypy ;/).
Przyznam, ciekawy poradnik... na ile mogłem go odczytać.
Wczoraj była polska premiera GRID, a poradnik już jest nieaktualny i trzeba za niego płacić... dla mnie to troche zalatuje paranoją, bo na ile mi wiadomo po tego typu rzeczy sięga się raczej PO premierze, a nie przed...
Pozdrawiam i życzę trochę umiaru w ściąganiu opłat.
B.
Pobranie SP1 pomogło. Dzięki Stranger.
http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/29765053/vista-media-player--mp3.aspx
Basically it's the defective Creative Soundblaster driver that we're having
to put up with at the moment. Turn off the 'enhanced' tick box in the
properties and all WMP11 playback problems solved
To problem sterowników do karty dźwiękowej. Masz zainstalowane najnowsze update'y i SP1 do Visty?
Mam taki problem, pobrałem ten poradnik w wersji pdf i gdy chcę odtworzyć któryś z filmików to wyskakuje mi taki błąd jak na załączonym screenie. O co biega? Mam Vistę, a wersję Acrobata 8.1.0
Nie doceniasz ludzi, co niektórzy mają problemy z przyswojeniem reguł gry Chińczyk, a dopiero co RD:G :)
Poradnik go Grida??? To jak Tutorial do TETRISA. nie zebym byl malkontentem ale widac ze sezon ogorkowy w pelnej krasie :D lol
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
