Race Driver GRID: Euro A Licence - Endurance (LMP2)
Aktualizacja:
Endurance - Le Mans Series (LMP2)
Liczba wyścigów: 4
Rodzaje tras: Donington Park - Grand Prix Circuit; Nurburgring - Grand Prix Circuit; Spa Francorchamps - Grand Prix Circuit; Jarama - Grand Prix Circuit
Proponowany samochód: Zmuszony jesteś do dokonania wyboru pomiędzy dwoma autami z klasy LMP2. Zdecydowanie lepsza jest Lola B05/40. Pomimo bardzo zbliżonej ceny do pojazdu Courage C65 cechuje się ona lepszym przyśpieszeniem.
Dodatkowe wskazówki: Wszystkie cztery wyścigi są stosunkowo trudne, a dzieje się tak za sprawą trudnego do opanowania pojazdu. Lola staje się bardzo niestabilna przy wolniej pokonywanych łukach, a przy ostrych nawrotach zachowuje się wręcz tragicznie. Musisz mieć się na baczności i błyskawicznie reagować na najmniejsze nawet poślizgi. Startujesz w klasie LMP2, tak więc trzeba uplasować się na czwartym miejscu. Dogonienie czołowej trójki jest raczej mało prawdopodobne, ale akurat takimi sprawami nie powinieneś się zajmować. Skoncentruj się wyłącznie na odnoszeniu kolejnych zwycięstw w swojej grupie.
Wyścig w Donington Park wydaje się być jednym z trudniejszych, a to dlatego, że musisz dostosować swój styl jazdy do możliwości pojazdu. Staje się to szczególnie uciążliwe w początkowej partii toru. Musisz nie tylko bezbłędnie przejechać przez pierwszy nawrót, ale także kontrolować sytuację przy zjeżdżaniu ze wzgórza. Manewry wyprzedzania proponowałbym stosować głównie w końcowej części okrążenia, czyli w okolicach szykany, oraz przy dwu ostrych nawrotach (screen). Tradycyjnie już uważaj tu na drugi "ślepy" nawrót. Na kolejnych kółkach kontroluj sytuację, dążąc do pozostania na właściwej linii przejazdu.

Drugi tor to Nurburgring i tu na szczęście jest zdecydowanie prościej. Wykorzystaj przede wszystkim pierwszy ostry nawrót do wyprzedzenia konkurentów. Nie powinno być ich na dodatek zbyt wielu. Uważaj jedynie na kolegę z zespołu. Pilnuj się na szybko pokonywanych łukach, zapobiegając ewentualnym poślizgom. Najtrudniejszy nawrót pokazany został na screenie. Zakrętu tego początkowo nie będziesz widział, tak więc siłą rzeczy musisz jechać na wyczucie. W końcówce bezbłędnie przejedź przez szykanę i ostatni nawrót.

Trasa w Spa wymusi na Tobie konieczność wykazania się stalowymi nerwami. Wiele zakrętów trzeba pokonać z dużą prędkością, bez zdejmowania nogi z gazu. Prowadzenie powinieneś objąć już po pierwszym nawrocie. Umiejętnie przejedź przez doskonale poznany podjazd na wzgórze (screen). Jeśli nie chcesz tu zbyt ryzykować, spróbuj zjechać bardziej w lewo. Nie możesz z tym jednak przesadzić. W środkowej sekcji toru utrzymuj wysoką prędkość na zakrętach, uważając jednak na ewentualne poślizgi, którym należy wcześniej zapobiegać.

Ostatnia próba to tor Jarama. Nie sugeruj się tym, że trasa może Ci być dobrze znana z innych wyścigów. Musisz uwzględnić osiągi, zwrotność oraz przyczepność aktualnie wykorzystywanej maszyny. Nie przeszarżuj na pierwszym ostrym nawrocie, gdyż łatwo tu o pomyłkę. Wiele zakrętów można pokonywać nieco szybciej, ale za to trzeba uważać przy ostrzejszych nawrotach. Nie zapomnij też o dwu wymagających zakrętach (screen), do których dojedziesz w końcowej części okrążenia. Kluczem do sukcesu na tym torze jest bezbłędna jazda.

0
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
- Race Driver GRID: Europa
- Race Driver GRID: Euro R Licence - Classic Muscle
- Race Driver GRID: Euro R Licence - Open Wheel
- Race Driver GRID: Euro R Licence - Pro Tuned
- Race Driver GRID: Euro R Licence - Club GT
- Race Driver GRID: Euro R Licence - Touring Cars
- Race Driver GRID: Euro R Licence - Club GT - Head 2 Head
- Race Driver GRID: Euro B Licence - Endurance (GT2)
- Race Driver GRID: Euro B Licence - Open Wheel
- Race Driver GRID: Euro B Licence - GT1
- Race Driver GRID: Euro B Licence - Touring Cars
- Race Driver GRID: Euro B Licence - Endurance (GT1)
- Race Driver GRID: Euro B Licence - Prestige
- Race Driver GRID: Euro B Licence - Touring Cars - Head 2 Head
- Race Driver GRID: Euro A Licence - Prototype
- Race Driver GRID: Euro A Licence - Endurance (LMP2)
- Race Driver GRID: Euro A Licence - Endurance (LMP1)
- Race Driver GRID: Euro A Licence - Open Wheel - Head 2 Head
- Race Driver GRID: Europa
- Race Driver: GRID - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany564469 Junior
Witam!
Mam Viste i gdy włączam grę to filmik działa bez problemu ale nie widzę menu tylko słyszę dźwięki i jak kliknę na enter to jakaś funkcja się włącza ale nadal nic nie widzę. Gdy udało mi się stworzyc profil to gdy włączyłem wyścig to widziałem tylko czas itd ale nic więcej. Mam już zainstalowany SP1. Proszę o pomoc
KANTAR1 Senator
Ozzi -----> Może spróbuj usunąć intro?
W innych grach na brak menu to pomagało (nie sięgając daleko, np. w Silent Hunter III).
zanonimizowany564469 Junior
Nadal nic dalej to samo:/
Już mam dość tej Visty:/
To że mam laptopa chyba nie ma na to wpływu??
KANTAR1 Senator
Czekaj, gdzieś ktoś miał problem z tą grą właśnie na laptopie. Zaraz dam linka.
EDIT: Nie mogę znaleźć. Podaj parametry laptopa.
zanonimizowany564469 Junior
KANTAR1 Senator
Ozzi ------> Dotarłem do tego: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800
Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.
zanonimizowany564469 Junior
Kurde to lipa:/ Chciałem sobie pograć a tu nic:/
Dziwne tylko że filmiki działają:/
Ale i tak wielkie dzięki za pomoc;)
A i tak Visty nie lubię:P
KANTAR1 Senator
I jeszcze pytanie: Menu u ciebie wygląda tak?
EDIT: Jak coś to chcę tylko zobaczyć czy masz taki sam problem jak ktoś inny.
zanonimizowany564469 Junior
Nie jest cały czarny ekran i tylko jak kliknę enter to mówi żeby stworzyć profil i po lewej widzę tylko Continue i Back
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
