Psychonauts: Thorney Towers (2)
Aktualizacja:
The Lab of Dr Loboto
Idź prosto. Po chwili dojdziesz do nieco większej platformy. Gdy tylko spróbujesz na nią wejść, kruk siedzący w klatce wciśnie przycisk i zsuniesz się niżej. Użyj niewidzialności, by ominąć to zabezpieczenie (154). Złap mózg i kartę, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, a następnie ruszaj po drabinie na górę. Obejrzysz filmik. Uderz w barierę osłaniającą Loboto. Znajdziesz się na górze laboratorium, przy pomieszczeniu, w którym przetrzymywani są Sasha, Milla i Lili. Uwaga: są to ostatnie momenty na przerobienie ostatnich kart i pajęczyn na PSI Markery oraz oddanie mózgów przed ostatnim poziomem. Proponuję teraz wrócić do laboratorium Ford'a i załatwić wszystkie niedokończone sprawy i dopiero później tu wrócić. Możesz szybko przemieszczać się między dolną częścią Thorney Towers a tym miejscem za pomocą nowej, znajdującej się w pobliżu windy. Dobrze by było, gdybyś przed trafieniem do cyrku osiągnął 95 poziom, albo przynajmniej 90. Kup również zapasowe PSI Cores (mogą się przydać w cyrku). Jeżeli nie opuściłeś zbyt wielu fikcji i zbierałeś karty i PSI Markery, jest to jak najbardziej możliwe. Gdy będziesz gotowy, wróć do laboratorium. Weź tort leżący na stole obok trójki przetrzymywanych i wróć do pola siłowego osłaniającego Loboto. Podejdź do stoliczka, na którym znajduje się Mr Pokeylope i wyciągnij tort. Użyj teraz na żółwiu telekinezy i wyrzuć go spod pokrywy (155). Zabierz zwierzątko i wróć do Sheegor.
![]()  | ![]()  | 
Po filmiku przejdź pod pole siłowe osłaniające Loboto. Użyj telekinezy na mózgu pana Pokeylope i zamontuj go w czołgu. Sasha i Milla wrócą do siebie (dokładniej mówiąc, ich mózgi wrócą na swoje miejsce). Ostatnią rzeczą, jaką musisz tu zrobić, jest strzał z PSI Blastu w Lili, by ją uwolnić. Obejrzysz chyba najdłuższy filmik w grze. :) A zaraz po nim...
Ruins
...Będziesz musiał stoczyć walkę z czołgiem sterowanym przez mózg samego trenera Oleandra. Przygotuj dwie umiejętności: telekinezę oraz pirokinezę. Podczas tej walki musisz być szybki. Oleander zasłoni się płotem oraz szczątkami budynku (156) i za pomocą telekinezy będzie w Ciebie nimi rzucał. Na początek musisz szybko wykorzystać leżące dookoła głazy. Używaj na nich telekinezy i rzucaj nimi w głazy unoszące się wokół czołgu. Musisz to robić bardzo szybko, gdyż Oleander bardzo szybko uzupełnia luki w swojej osłonie. Gdy znacznie zmniejszysz liczbę unoszących się odłamków, podejdź nieco bliżej i użyj pirokinezy na jednym z fragmentów otaczającego sam czołg płotu. Gdy spalisz jedno przęsło, będziesz mógł rzucić jednym z kawałków bezpośrednio w czołg (157). To lekko uszkodzi osłonę mózgu. Oleander natychmiast naprawi wszystkie luki w osłonach. Będziesz więc musiał powtórzyć cały proces. Uczyń to wszystko trzy razy, by walka przeszła w nowy, umysłowy wymiar. Dosłownie. :) Mając pod kontrolą jedynie swój mózg, użyj telekinezy i wskocz do pojemnika z mózgiem Oleandra (158).
![]()  | ![]()  | 

0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts: Poradnik do gry
	
- Psychonauts: Solucja
		
- Psychonauts: Uwagi wstępne
 - Psychonauts: Obozowisko (1)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (1)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (2)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (3)
 - Psychonauts: Obozowisko (2)
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (1)
 - Psychonauts: Sasha's Shooting Gallery
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (2)
 - Psychonauts: Milla's Dance Party (1)
 - Psychonauts: Milla's Dance Party (2)
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (3)
 - Psychonauts: Lair of the Lungfish
 - Psychonauts: Lungfishopolis
 - Psychonauts: Thorney Towers
 - Psychonauts: The Milkman Conspiracy (1)
 - Psychonauts: The Milkman Conspiracy (2)
 - Psychonauts: Thorney Towers - Grounds
 - Psychonauts: Gloria's Theater (1)
 - Psychonauts: Gloria's Theater (2)
 - Psychonauts: Thorney Towers - Grounds, Lower Floors
 - Psychonauts: Waterloo World
 - Psychonauts: Black Velvetopia (1)
 - Psychonauts: Black Velvetopia (2)
 - Psychonauts: Black Velvetopia (3)
 - Psychonauts: Thorney Towers (1)
 - Psychonauts: Thorney Towers (2)
 - Psychonauts: Meat Circus (1)
 - Psychonauts: Meat Circus (2)
 
 
 - Psychonauts: Solucja
		
 
 - Psychonauts: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał
Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




