Psychonauts: Meat Circus (2)
Aktualizacja:
The Big Top
Twoim pierwszym dużym przeciwnikiem będzie rzeźnik, czyli tatuś Oly'ego. Rzeźnik jest silny, odporny na ciosy, zadaje duże obrażenia itp. Ale masz nad nim jedną przewagę - tarczę. Używaj jej przy każdym (prawie) ataku wyprowadzanym przez rzeźnika (165). To cała filozofia - ucieczka/tarcza. Co jakiś czas rzeźnik wyprowadzi atak, który wbije jeden z jego tasaków w ziemię (166). Uczyni to jednak jedynie wtedy, gdy nie obronisz się przed nim za pomocą tarczy, lecz po prostu odskoczysz. Tak też czyń. Wówczas masz chwilkę na ofensywę. Wbiegnij po ręce rzeźnika na jego kark i przywal mu w łeb. :) To go troszkę "schłodzi". Będziesz musiał powtórzyć tą procedurę trzy razy.
![]()  | ![]()  | 
Po zakończonej bitwie z rzeźnikiem, trafisz do namiotu z ojcem Raza. Ta część wymaga niezłej zręczności. Namiot po chwili zacznie się wypełniać wodą, a Raz, jak dobrze wiesz, raczej nie lubi wody. Musisz więc jak najszybciej wdrapywać się po drabinach, huśtawkach i drążkach na górę. Dodatkowy problem stanowi ojciec Raza, który raz po raz (:P) rzucać będzie płonącymi ostrzami. That's baad. Zacznij od wejścia na górę po drabinie, następnie przeskakuj coraz dalej po drążkach (167). Pospiesz się, poziom wody będzie się szybko podnosił. Z drążków dostaniesz się na trampolinę. Odbij się od niej i złap za jeden z mieczy przyczepionych do tarczy. Wyczekaj na odpowiedni moment i przeskocz na kolejną mięsną półeczkę. Przyczepiona jest do niej lina. Przeskakuj nad kolczatkami, którymi rzuca ojciec. Gdy do niego dobiegniesz, przeskoczy dalej. Skorzystaj z trampoliny, na której stał i wskocz na znajdującą się znacznie wyżej półkę (168). Tuż obok niej znajduje się huśtawka. Dobrze się rozbujaj, czeka Cię długi skok.
![]()  | ![]()  | 
Na półce w oddali znajdują się dwa słupki, a między nimi liny. Wskakuj coraz wyżej na kolejne linki. Może być to nieco trudne, zważywszy na te kolce rzucane przez ojca. Będziesz musiał kawałek przebiec po najwyższej, do kolejnej półki (169). Z tejże półki po kolejnej linie biegnij...Taak, do kolejnej półki. Z niej przeskocz na siatkę (170). Unikaj płonących fragmentów (zetknięcie z takim oznacza automatyczny spadek do wody) i przechodź po siatce w lewo. Gdy jedna siatka się skończy, przeskakuj na kolejną (miałem z tym troszkę problemów).
![]()  | ![]()  | 
Skacząc i przesuwając się po kolejnych siatkach trafisz w końcu na półkę. Następne w kolejce są płonące obręcze. Włącz szybko lewitację i przeskocz przez pierwszą obręcz. W odpowiednim momencie włącz PSI Float (tak jak niegdyś, na poziomie Milla's Dance Party). Tuż za obręczą znajduje się generator bąbelków, który wyniesie Cię wysoko w górę (171). Gdy uniesiesz się wystarczająco wysoko, rusz do przodu, przez kolejną obręcz, znowu do góry, itd. Aż wylądujesz na półkę. Uważaj, ojciec może Cię strącić rzucając swoimi kolczatkami. Na ostatnim odcinku czekają na Ciebie kolejne drążki, tym razem z utrudnieniem w postaci tasaków (172). Musisz skakać między drążkami w odpowiednich momentach.
![]()  | ![]()  | 
Po skoku z ostatniego drążka dolecisz na linę. Biegnij po niej prosto. To już ostatni odcinek. Wskocz na drabinę i cały czas trzymaj przycisk oznaczający zjazd w dół po drabinie (nie ważne, że za chwilę zakręca w górę). Jeżeli nie zdążysz przejechać po drabinie zanim jej najniższa część zostanie zanurzona, będziesz musiał powtarzać trasę na odcinku od bąbelków.
Gdy przejedziesz przez całą drabinę, zobaczysz filmik. Zacznie się też kolejny pojedynek z rzeźnikiem, tym razem wspomaganym przez ojca Raza. Taktyka jest podobna do tej przy pierwszym pojedynku, czyli podstawą jest tarcza. Zmienia się sposób zadawania obrażeń: przygotuj telekinezę i rzucaj w rzeźnika bombami, które rzucał w Ciebie będzie ojciec Raza. Po trafieniu rzeźnik przez chwilę utrzymywał się będzie przy ziemi - wówczas weń uderzaj. Trzy razy i po sprawie.
Ostatni pojedynek to pojedynek gigantów (173). Dosłownie i w przenośni. Nie jest trudny, jak na ostateczną walkę. Masz moc swojego prawdziwego ojca. Wykorzystaj ją dobrze, a nie będziesz miał żadnych problemów. Pod paskiem życia wroga powinien pojawić się wskaźnik naładowania Twojej wielkiej postaci. Gdy spadnie do zera, ponownie będziesz zwykły. Trwa to tylko kilka sekund i właśnie podczas tych kilku sekund musisz skoncentrować się na celnym uderzaniu w przeciwnika. Po prostu naparzaj w niego, wal, bij, uderzaj, aby więcej, aby w pełni wykorzystać moc. Jak wspominałem, po kilku sekundach będziesz znowu zwykły. ALE... Moc zacznie się regenerować i po pewnym czasie ponownie będziesz wielki. Podczas, gdy jesteś mały, używaj tarczy, by nie oberwać za bardzo i uciekaj. W oczekiwaniu na powrót mocy. Nie muszę chyba mówić, co masz robić, gdy wrócisz do wielkiej postaci. Mutant może się tylko bronić, gdy wyzwolisz swoją pełną energię. Po kilku przemianach i kilkudziesięciu celnych trafieniach w przeciwnika, potwór padnie.
A Ty obejrzysz napisy końcowe.

0
- Psychonauts - poradnik do gry
- Psychonauts: Poradnik do gry
	
- Psychonauts: Solucja
		
- Psychonauts: Uwagi wstępne
 - Psychonauts: Obozowisko (1)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (1)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (2)
 - Psychonauts: Coach Oleander's Basic Braining (3)
 - Psychonauts: Obozowisko (2)
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (1)
 - Psychonauts: Sasha's Shooting Gallery
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (2)
 - Psychonauts: Milla's Dance Party (1)
 - Psychonauts: Milla's Dance Party (2)
 - Psychonauts: Brain Tumbler Experiment (3)
 - Psychonauts: Lair of the Lungfish
 - Psychonauts: Lungfishopolis
 - Psychonauts: Thorney Towers
 - Psychonauts: The Milkman Conspiracy (1)
 - Psychonauts: The Milkman Conspiracy (2)
 - Psychonauts: Thorney Towers - Grounds
 - Psychonauts: Gloria's Theater (1)
 - Psychonauts: Gloria's Theater (2)
 - Psychonauts: Thorney Towers - Grounds, Lower Floors
 - Psychonauts: Waterloo World
 - Psychonauts: Black Velvetopia (1)
 - Psychonauts: Black Velvetopia (2)
 - Psychonauts: Black Velvetopia (3)
 - Psychonauts: Thorney Towers (1)
 - Psychonauts: Thorney Towers (2)
 - Psychonauts: Meat Circus (1)
 - Psychonauts: Meat Circus (2)
 
 
 - Psychonauts: Solucja
		
 
 - Psychonauts: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Hiperboy Junior
Hmmm...utknąłem w pokoju z kamerami w The Milkman Conspiracy. Czy moze ktos mi wyjaśnić, dlaczego po użyciu jasnowidzenia w kamerze nie widać Raza? Tylko ciemność....
Pomocy !!! :P
Crash8462 Generał
Nie wiem, ja tam problemu nie miale, na końcu tego holu jest przepychacz, który jest ci potrzebny do zejścia w kanały, może dotrzesz tam na omacku (przeskakuj pudla tam porozwalane, pomieszczenie jest proste, nie ma odnóg).
zanonimizowany39055 Konsul
Polecam lekture tematu spod ponizszego linka.
Nie tylko Ty masz ten problem.
Hiperboy Junior
dRaXer- wynika z tego, że muszę zaktualizować sterowniki do karty graficznej (mam właśnie tego problemowego ATI Radeon 9200 SE :| ). A jak się nic nie zmieni, to pozostało albo czekać na Patch 1.03, albo przejść ten pokój po omacku...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








